Reel Avis 

273
•
TrustScore 3 sur 5

3,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Me gusta join real pero una vez tenían un perfume en 39 dólares y supuestamente era de 1.70 oz y cuando la termine de pagar me dijeron que no que era una de viaje 😒 fue falsa publicidad 😒😒 pero de... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I've now reeled three different items/times, and it's always been a such a pleasant experience! I have complete control over how much money I'm spending, and easily freeze/unfreeze my reel when need... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Its been more than ten days since i put on a cash out request,still no response,i need my money back asap. Banks usually let you know when a refund is pending on your account so as easy it is for reel... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Everything was actually good, until the item that I received was damage. But they actually replied faster than the actual store where they ordered it. The only thing that I didnt like was I had to wa... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Conseiller financier

Écrit par l'entreprise

Reel helps you stash money so you can spend it on the things you love. From designer fashion and accessories, to beauty products and furniture, you can now treat yourself to the things you want with your own saved money. Buy with savings. Not Credit.


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

273 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,1

Tous les avis

(273)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have not reeled anything from this…

I have not reeled anything from this website and I am getting charge every month .. why is that,,? I need someone contact me immediately.

20 juillet 2019
Avis spontané
Logo de Reel

Réponse de Reel

Hi Shaneque,

I think there may be some confusion regarding your account. It looks like you started a Reel and set up a saving strategy on July 1.

Ana from our team, has been in contact with you to further explain your Reel account .

I hope this helps ! Please let us know if you need any further assistance by contacting directly at Hello@joinreel.co.

XOXO,
The Reel Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you so much

Thank you so much. I’m so happy to received my item and with a bunched of sample sizes. Will definitely purchase again. 😍❤️

23 juin 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This is the most sketchy website

This is the most sketchy website. I had written a bad review before, but now I can say they deserve it. I just finished paying off for my item, (fendi wallet) which is a lot of money. I confirmed my email to have it shipped out hopefully soon & now I received 5 days later that the item I’ve been saving up for since March is no longer available. Like are you kidding me ?! That is rediculous, if the item was no longer available doesn’t this company/website not have ANY consideration to let the consumer know ? I am so livid. Now I’m out a bunch of money that is being held. How unprofessional. Do Not Order From Them. Save yourself the stress !

7 juin 2019
Avis spontané
Logo de Reel

Réponse de Reel

Hi Amber,

We are so sorry to hear the item you were saving for became unfortunately out of stock.
As Reel doesn't carry inventory, we do partner with different Retailers to place orders for you.
It seems like the item you were saving for may have been a seasonal piece and I see we emailed you alternative options that we thought you might like. You can rest assured we will work to make this experience more of an enjoyable one for you.

I will have someone from our Team reach out to you directly to see if we can help make this situation a more pleasant one.

Again, we apologize for the inconvenience.

XOXO,
The Reel Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I love that system so much I had the…

I love that system so much I had the great experience anytime I reeled something and I love their customer service specially Shania she is the best she has been helping me since day one and I am extremely happy and satisfied, I will definitely recommend reel.

28 mai 2019
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

The customer service is so poor for…

The customer service is so poor for this company I been trying to contact them for 2 days and all get is a computer telling me one hour or a day later this is very unprofessional

28 mai 2019
Avis spontané
Logo de Reel

Réponse de Reel

Hi Jeelisa,

We are sorry we missed you. However, we are closed During the Weekend and we were also closed Monday due to the Memorial Day Holiday.

I see Shania has reached out to you Via Intercom to help you regarding your Request and she can assist you there regarding any other questions you have.

Noté 1 sur 5 étoiles

When I made my final payment right…

When I made my final payment right before mothers day my gucci shoes was ship out, was very excited when they came befor mothers day. well quess what they was the wrong size and I was not a happy customer. Don't think i should have to wait 10 days for a refund and definitely shouldn't be charged any percentage especilly when it not my fault. Been asking to speak to a supervisor for the last 2 days still haven't spoke with anyone. Do yall have a direct number. Please send my money back before 10 days

23 mai 2019
Avis spontané
Logo de Reel

Réponse de Reel

Hi Joanne,

We are so sorry to hear you received the wrong Size item.
As you may know, the Retailer accidentally sent you the wrong size item. However, It looks like the team has been in contact with to get this issue rectified. We have logged your cash out so you can receive a Full refund. Also, Shania has contacted our Billing department and they're looking into getting the refund to you as soon as possible.

Again, we apologize for the inconvenience and please contact us at anytime so we can further fix this issue for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

💯💯

Shania and Her team is the best... This is the best website created. You ladies are awesome. Joinreel is the best!

16 mai 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I have nothing bad to say

I have nothing bad to say! I’ve used reel to get several luxury items and it’s always a pleasure!!! I was a little uneasy about not getting tracking info on my last reel and when I messaged to inquire, I found out that it was out for delivery that day so I had to change some plans to get home to receive it! Otherwise, it’s a great service and I’m happy to have it as an option when making a large purchase!!

6 mai 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Shania - You Rock!

Shania from Reel was super friendly and answered my questions quickly. She even went out of her way to personally push my order to the purchasing team so it could be sent to me faster. Fully impressed!

24 avril 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bad experience all around

Incredibly unhappy with my entire experience for a number of reasons. 1. My reel was apparently set up for the last payment to be $15 when their system is only set up to withdraw the set amount you sign up with which means a whopping extra $127 was overdrawn from my account. 2. When trying to clarify the confusion they only have a messenger to reach customer service so response time is about 12 hours between messages if they’re offline. 3. Email correspondence was virtually non existent and was only sent emails when I reached out to support. 4. I confirmed my item size via support and they said that they would process my order. When I reached out they said I needed to confirm it via email. So what was the point of confirming it through support? 5. Back to the overdrawn money, I receive an email stating I only had a $26.65 credit to my account so this is when I really start getting frustrated. That’s a huge discrepancy from the extra $127 I was overdrawn. Mind you they have a 10% cash out fee to return your money to your bank account. All of which my balance is not accessible on the website, you need to confirm cash out through support, and it takes 10 days to be returned to your account. 6. Replied all of this to support and guess what? They’re offline so I have to wait for a response. This whole experience has been a nightmare. Will definitely not be doing business again and would not recommend it to anyone. Definitely a site that has a lot of potential but all of this confusion is ridiculous. I really hope this all gets sorted out.

10 avril 2019
Avis spontané
Logo de Reel

Réponse de Reel

Hi Esmeralda,

We are so sorry to hear you are unhappy with the Reel experience.

I see we have submitted a cash out request for your Leftover balance and cash out fee was waived for you. You can always contact us by phone and email @ hello@joinreel.com, if you need more assistance.

Please be in contact with Customer Service If there is anything additional we can do to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

I absolutely love this site

I absolutely love this site! I reeled my first Gucci mini in a month! This site is great for people who don’t like to spend a lump sum of money to have the nice things they want. The quality of my purse is lovely and all their items are 100% authentic ! I’m working on several other reels at the moment. And i will be using this site all them time! I’m so glad i stumbled across it! My only complaint which is a small one is once you have completed saving for your reel, it takes about 2 1/2 weeks for all contributions to clear and to receive your item! Other than that this site is wonderful !

28 mars 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I love the options of merchandise…

I love the options of merchandise offered. A lot of the new seasons items are available. Customer service was excellent, I changed my mind about 4x and each time there was no hassle. I love my new bag ave have recommended this sight to everyone... working on bag #2 as we speak

27 mars 2019
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus