Vinyl Flooring UK Avis 

274
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Well advertised Purchased herringbone vinyl as thicker than most and price was excellent. Very quick delivery Looks amazing loads of compliments would definitely buy again

Noté 5 sur 5 étoiles

I found a great selection of vinyl flooring, including some wacky options. I shopped around but could not improve on the selection or the prices so I ordered for two rooms, order #V0037268, and they a... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant service for the limited Packs I ordered and it still come promtly despite My small order and each corner of the lvt was further covered with foam to ensure no broken endges I feel this w... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered flooring but received an email to say it was not in stock with no expected delivery date, so I cancelled 13th June. Cancellation was accepted and Vinyl Flooring UK said they would process a re... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

1000s of latest Vinyl flooring designs. Massive Savings with Up To 60% OFF. Guaranteed Best Prices. Free UK Delivery. Easy Return Policy.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

274 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 66 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(274)

88 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor quality vinyl and poor service unfortunately!

Order no. VF200016691

I purchased vinyl for my hallway and conservatory. Within a couple of months I noticed the vinyl had become dull and discoloured no matter how much I cleaned and scrubbed it, it still looked terrible. The section by the front door yellowed and there were areas of bright pink and yellow marks appearing. As the majority of the vinyl is white the discolouration was obvious all over not just the yellowing by the door. I contacted customer services attached photos and videos to show how poor it looked. Their response was they only accept returns within 30 days despite advertising warranties on their products and them being durable and easy maintenance. I shared that I would be pulling up the vinyl as it looks so bad and they welcomed me purchasing more vinyl from them to replace it!! Obviously I would not purchase from them again and felt a review was appropriate to warn others.

Update and response to recent reply from Vinyl Flooring UK.

It is unfortunate in your response to my review that you have completely bypassed the fact that the vinyl I purchased is very poor and not as advertised.
I did respond via email and sent you photos and videos and I had no response. This is why I sent it through to you again at the beginning of October. Your response was that you do not accept returns after 30 days.
I am sure most people who purchased new flooring for their home do not expect to have to replace it within a few months. You advertised several years warranty and that your vinyl is durable and easy maintenance which it is not.
You are trying to place blame on me about correspondence rather than the fact that this flooring is appalling and it is not fit for purpose. Due to this it will cost me a lot of money to replace it.
Your overall response is the warranty does not cover anything!

9 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Vinyl Flooring UK

Réponse de Vinyl Flooring UK

Hi,

Thank you for your feedback, and I’m truly sorry to hear about your concerns with the vinyl you purchased. We take all customer issues seriously and aim to resolve them as efficiently as possible. However, after reviewing the details of your case, I’d like to provide some context that may help clarify the situation.

We understand your frustration, but we would like to point out that you made your purchase in end January this year. Our team was first contacted regarding the issue at the end of March, at which point we requested images of the discoloration to better understand the problem. Unfortunately, we did not receive a response from you at that time. We followed up on this matter twice, but there was no further communication from your side until mid-October, which is several months after the initial inquiry.

Due to the significant time gap and our return policy, which states that returns must be made within 30 days of purchase, we are limited in how we can proceed. We do advertise warranties for product durability, but these typically cover defects that are identified shortly after purchase. As such, it becomes challenging for us to address an issue raised so long after the product was purchased.

We genuinely want to resolve this matter and provide excellent service to all our customers. I believe a more timely response would have allowed us to assist you more effectively, as we have already reached out to you three times to discuss the situation. We sincerely hope you will reconsider your decision to leave a review based solely on this misunderstanding, and we are here to assist should you wish to discuss any further concerns.
Thank you for your understanding.

Best regards,
Vinyl Flooring UK

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m really pleased with my experience…

I’m really pleased with my experience ordering from this company. I paid a very good price for some vinyl flooring which was marked as ‘clearance’. After checking many other sites, they were by-far the cheapest. It arrived very quickly, with a message sent on dispatch to inform me of the courier and date of delivery. We fitted the flooring this evening and the quality is excellent. Thanks so much. (Please note: my ‘date of experience’ is my order date).

17 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID AT ALL COSTS

Absolutely shocking customer service. Do not care about their customers. No communication. Late goods. Rude staff. Ended up cancelling my order after waiting over 3 weeks for a small cut of vinyl. Will never use again. AVOID AT ALL COSTS!!

17 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Vinyl Flooring UK

Réponse de Vinyl Flooring UK

Hi Luke,

Thank you for sharing your feedback with us. We truly understand your frustration, and we sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in receiving your order.

Unfortunately, just one day after your order was placed, the item you selected went out of stock. We made sure to inform you right away and offered the option to wait for restocking. As per our communication, we provided an estimated arrival date; however, due to unforeseen issues with our supplier's inventory, the restock date was extended by another 10 to 15 days.

Please know that we have made every effort to keep you updated throughout the process, and we sincerely regret that we could not fulfill your order as initially promised. While these inventory challenges are sometimes out of our control, we truly appreciate your patience during this time.

To ensure your satisfaction, we have already processed a full refund for your order. However, once the item becomes available again, we will send you an email to notify you and offer you the opportunity to place a new order if you are still interested.

Thank you once again for your understanding. We value our customer and hope to serve you again soon.

Best regards,
Vinyl Flooring UK.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good experience

Needed some extra vinyl to match what was in our bathroom. Found an almost identical pattern on this site. The customer service was great: received emails from both the store and the delivery couriers to be able to tack the flooring. Delivered within a week of order being placed. A good experience.

6 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Nice choice and fast delivery

Ordered the vinyl and it was delivered within the same week. Pleased with the vinyl, haven’t had to use customer services so can’t comment on that. A positive experience.

6 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Vinyl flooring

Good price, swift delivery on time and date. No issues. Vinyl delivered safely.
Above all had the right pattern and colour in stock.

Thank you

4 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all cost

Avoid at all cost. Would have given zero stars if I could. Absolutely zero customer service to help resolve delivery issues. No help at all in chasing up the delivery company that they haven chosen as their partner. Have been waiting for weeks on a delivery that the websites estimates at 2-4 working days.

30 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Vinyl Flooring UK

Réponse de Vinyl Flooring UK

Hi

We are really sorry for the inconvenience caused. Could you please share your order number so that we can help you better.

Thanks

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service!

After ordering the flooring I received an email letting me know that unfortunately one item id selected was unavailable. I could wait for it to get back into stock or, if I accepted a 2.8mm vinyl instead of a 2.3mm vinyl,that they did have in stock, id get it on time, AND they would credit my card with 10% of my original order. Of course I was happy to accept the thicker vinyl,that would have been more expensive, at a discounted price.

Ive waited until the item was delivered before posting the review, and yes, everything was as they described, delivered within the allocated time frame too. I'm very happy withmy new flooring.

Thank you.

23 juillet 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt delivery, good vinyl floor

Order #VF100025183

I had a positive experience of Vinyl Flooring UK. I ordered a vinyl floor covering and a spray can of adhesive. The items arrived quickly and very securely packaged. I'm currently laying the floor at the moment and it's going down well. Will update if there are any issues with its performance over time.

Note: I was requested by the company to give my own honest review (Vinyl Flooring UK did not influence the rating or review I have given). They will send me a can of adhesive spray as a thank you for posting a review.

5 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

25% Restocking fee scam

Don't believe them regarding the 25% restocking fee. If you are returning within 14 days, you do not have to pay a restocking fee. It's the law.

I had an issue with them sending out flooring which I cancelled 15 minutes after ordering, on a Friday. They told me I couldn't cancel it and would have to pay to return and pay restocking fee. Even though it was being sent on the Monday.

This was all a lie. They then said they would change their website terms and conditions if I didn't leave a bad review. This was 3 months ago and nothing has changed on their website. Still ripping people off. So here is my bad review again.

7 avril 2025
Avis spontané
Logo de Vinyl Flooring UK

Réponse de Vinyl Flooring UK

Hi Daniel,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that you’re still dissatisfied, and we’d like to take a moment to clarify a few points.
Regarding the 25% restocking fee, we would like to reiterate that this policy is in place because all vinyl flooring orders are cut specifically to the customer’s required measurements. Once the material has been cut, it cannot be reused for other clients due to custom sizing. This is why the restocking fee applies, and it is clearly outlined in our terms and conditions at the time of purchase.
As for your specific case, we believe we had already reached a mutual resolution. Our records show that we worked with you to resolve the issue, and at the time, you expressed that you were satisfied with the outcome. We are unsure what may have changed since then, but we are always here to talk further if there is still something unresolved.
We value all feedback and always aim to improve. If there’s anything further you'd like to discuss, please don’t hesitate to reach out directly.

Kind regards,
Vinyl Flooring UK

Noté 4 sur 5 étoiles

Order #VF100025374

Order #VF100025374 - Absolutely no issues with the product supplied to date. My only issue is that the packaging it was supplied in was completely inappropriate and probably cost more than the item itself.

10 juillet 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Order #VF100024137

Order #VF100024137

I ordered Vinyl sheets from this website about 8 days ago. My order was late, so I looked at tracking history and it looked like it got delivered to a different address. I called the parcel company and they said the sender issued a redelivery to a different address. I called Vinyl flooring and they said they'd look into it and call me back. This was a couple of days ago. No contact yet. Very frustrating, as I needed the sheets for my parents en suite. They weren't cheap either.

Update: They have since contacted and sorted the issue for me promptly. I am very happy with their service, despite the delay, and have since amended the rating to reflect that.

10 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible experience

Terrible experience, order placed and no email confirmation. Contacted them about this and they said they hadn’t received the payment despite the money being taken from my account and having a receipt for the payment.
I had tried to ring to sort this out but I have been hung up on and got nowhere, I am now having to go to the bank to get my money back as this issue has not been resolved and I have not received any flooring.
Probably the worst customer service experience I’ve had.

11 juin 2025
Avis spontané
Logo de Vinyl Flooring UK

Réponse de Vinyl Flooring UK

Hi
We apologize for any inconvenience caused.

Upon reviewing our records, we were unable to find any information associated with the name you provided.

To assist you efficiently, could you please share your order number and the date of your order? This will enable us to investigate the matter and provide you with the relevant details.

Thanks

Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommend this company first…

Highly recommend this company first class service from order to door step delivery (DX)
Product is fantastic just what i needed, the price was unbeatable in fact everything was first class.*****
Delivery by DX first class service aswell
*****

21 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

very poor quality and easy to damage…

very poor quality and easy to damage not suitable for flooring

20 mai 2025
Avis spontané
Logo de Vinyl Flooring UK

Réponse de Vinyl Flooring UK

Hi
We apologize for any inconvenience caused.

Upon reviewing our records, we were unable to find any information associated with the name you provided.

To assist you efficiently, could you please share your order number and the date of your order? This will enable us to investigate the matter and provide you with the relevant details.

Thanks

Noté 5 sur 5 étoiles

Nothing not to like! 10-10

Great quality products at about half the price of my previous job for the same material. Delivery was 48hrs with DX who where also very good. Was nothing not to like from start to finish.

1 mai 2025
Avis spontané
Logo de Vinyl Flooring UK

Réponse de Vinyl Flooring UK

Dear Mike,

Thank you so much for your kind words and positive feedback!

We’re delighted to hear that you were pleased with the quality of our products, the value for money, and the smooth delivery experience. It’s always great to know when our service meets expectations from start to finish.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Best regards,
Vinyl Flooring UK

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus