Jeg var hos Cutters Horisont i dag for å klippe håret, og jeg er utrolig fornøyd! Anne Mette klippet meg, og hun var veldig hyggelig og hadde stor erfaring. Tiden jeg tilbrakte i stolen var utrolig av... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Jeg har alltid klippet meg hos vanlig frisør , men når jeg flyttet ble det til at jeg brukte dere jeg må si at det var med litt skeptisk kan det bli fint på 15 minutter + at det var en som ikke kunne... Voir plus
L'entreprise a répondu
Cutters er fantastiske på kundeservice! Etter 5-6 klipp i året de siste sju årene, var jeg i januar for første gang misfornøyd. Da jeg skrev til kundeservice at jeg var skuffet og lei meg, refunderte... Voir plus
L'entreprise a répondu
Jeg hadde dessverre en svært dårlig opplevelse hos Cutters. Jeg opplevde at frisøren ikke lyttet til eller forsto ønskene mine, til tross for at jeg forklarte flere ganger hvordan jeg ønsket håret... Voir plus
L'entreprise a répondu
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 96 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Hyggelig frisør salong
Hyggelig frisør salong med en fantastisk booking løsning. Hårklippet ble som ønsket!

Réponse de Cutters
Jeg har benyttet Cutters på Amfi Os…
Jeg har benyttet Cutters på Amfi Os siden den startet opp høsten 2019. Jeg har så langt vært kjempefornøyd med salongen og vil spesielt berømme personale som alltid har overskudd til en hyggelig samtale med et glimt i øyet. Anbefales på det varmeste.

Réponse de Cutters
Cutters avbestiller automatisk timer hvis algortimen feilberegner
Cutters avbestiller automatisk timer hvis algortimene deres feilberegner, og timen blir fremskyndet i forhold til oppgitt tid når man bestiller. Dette har skjedd med meg to ganger. Når jeg da lurer på hvorfor timen er kansellert når jeg var der til estimert tidspunkt ved bestilling, så får jeg beskjed om at de har hatt en ai bot som automatisk kansellerer timene.
Deretter må man sloss for å få timen igjen, og blir da plassert bakerst i køen, og risikerer og måtte vente 30-60 min ekstra.

Réponse de Cutters
Fabelaktig frisør
Fabelaktig frisør, tydelig han er stolt av sitt yrke og vil gi kvalitet til de han klipper. Så... Cutters er å anbefale ⭐️

Réponse de Cutters
Sveisen ble fin etter besøket hos…
Sveisen ble fin etter besøket hos Cutters!

Réponse de Cutters
Har klippet meg hos Cutters på Triaden…
Har klippet meg hos Cutters på Triaden 4 ganger. Samme frisør hver gang. Veldig flink og hyggelig.

Réponse de Cutters
Høflig og blide mennesker som jobber…
Høflig og blide mennesker som jobber der. Alltid vært fornøyd med klippene raske og de forstår fort hvordan du ønsker å ha Håret. Bra pris !

Réponse de Cutters
Kom rask til
Kom rask til, hyggelige og hjelpsomme ansatte, smil rundt munnen. Tre på jobb. For meg helt supert og kunne snakke norsk. Gikk ut og var veldig fornøyd.

Réponse de Cutters
Ser ikke ut
Hyggelig dame som klippet meg men alt ble feil. Jeg viste bilde på hvordan jeg ville ha det men det ble mye kortere enn det jeg ba om itilleg til at det er hakkete, noen steder er det kortere og andre steder er det lenger. Jeg hadde kjempe langt og fint hår men nå føler jeg meg som en bolle..

Réponse de Cutters
Jeg har blitt klippet på Oasen flere…
Jeg har blitt klippet på Oasen flere ganger. Like missfornøyd hver gang og ikke snakker de norsk engang. Derfor prøvde jeg Laksevåg. Forrige gang gikk det sånn noenlunde, men denne gangen fikk jeg først ikke klippet meg fordi dataen var nede. På det neste forsøket neste dag ble jeg avkrevd kr. 100,- mer enn det jeg skulle betale dagen før da jeg ikke ble betjent. Er det slik man skal behandle kunder da? Adios Cutters.

Réponse de Cutters
Thomas på Cutters Åsane er min favoritt…
Thomas på Cutters Åsane er min favoritt frisør. Alltid hyggelig og fin å prate med. Anbefales på det sterkeste👌🏻

Réponse de Cutters
Kjapt og enkelt
Kjapt og enkelt. Fint klippet og hyggelige folk som klipper:)

Réponse de Cutters
Helt kurant.
En god løsning for en rask klipp - Min opplevelse er at det oftest tar mellom 12-15 min med mitt normale og korte hår. App fungerer bra, og har ofte lite ventetid.
Når det er sagt, så er det ikke verdt det i helgene (fre-søn) når prisene jekkes opp til 499 for en klipp som er helt ok - Det varierer stort hvor gode klippene blir, og derfor ville nok mer konsistens + fastpris på 399 fått meg tilbake oftere.
Alt i alt helt kurant og et godt konsept med app, men betaler nok heller 700-800 for en dyrere frisør hvor man vet hva man får.

Réponse de Cutters
Kort ventetid / kjempehyggelig frisør
Kort ventetid / rent og pent og ikke minst en kjempehyggelig frisør med godt humør, selv sent på ettermiddagen.

Réponse de Cutters
Dette er et helt genialt konsept
Dette er et helt genialt konsept. Jeg sjekker appen på vei til senteret. Har aldri hatt mer enn litt over 1 t. ventetid. Rekker å handle det jeg trenger før klippen. Det er lett å prate med de som klipper en.

Réponse de Cutters
Er alltid fornøyd når eg går ut derfra…
Er alltid fornøyd når eg går ut derfra får alltid den klippet eg ønsker takk

Réponse de Cutters
Godt fornøyd
Godt fornøyd. Prisen er steget en del siden sist, men det er fremdeles kjapt å enkelt med med bestilling og få tjafset av busta.

Réponse de Cutters
Drop in frisør..?
Var innom og spurte om en drop inn kl. 20:10 i kveld. Salongen stenger kl. 21:00 så det burde være lov å spørre om om det var ledig.. Det var null kunder. Ble møtt på en avvisende måte og ble latterliggjort med at det snart var stengetid. Fant ut at jeg skulle se om det dukket opp flere kunder, men det lot vente på seg. Det dukket omsider opp èn, som sikkert hadde bestilt time. Han slapp til kl. 20:30. MEN det hadde vært tid til to hårklipp av mitt kaliber dersom frisøren hadde ønsket litt mer omsetning. Sikkert dyr husleie i Bergen Storsenter, så hva er businessmodellen?

Réponse de Cutters
Igjen en Cutters frisør på Sandvika…
Igjen en Cutters frisør på Sandvika Storsenter, som var hyggelig, flink og rask.

Réponse de Cutters
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







