Jeg var hos Cutters Horisont i dag for å klippe håret, og jeg er utrolig fornøyd! Anne Mette klippet meg, og hun var veldig hyggelig og hadde stor erfaring. Tiden jeg tilbrakte i stolen var utrolig av... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Jeg har alltid klippet meg hos vanlig frisør , men når jeg flyttet ble det til at jeg brukte dere jeg må si at det var med litt skeptisk kan det bli fint på 15 minutter + at det var en som ikke kunne... Voir plus
L'entreprise a répondu
Cutters er fantastiske på kundeservice! Etter 5-6 klipp i året de siste sju årene, var jeg i januar for første gang misfornøyd. Da jeg skrev til kundeservice at jeg var skuffet og lei meg, refunderte... Voir plus
L'entreprise a répondu
Jeg hadde dessverre en svært dårlig opplevelse hos Cutters. Jeg opplevde at frisøren ikke lyttet til eller forsto ønskene mine, til tross for at jeg forklarte flere ganger hvordan jeg ønsket håret... Voir plus
L'entreprise a répondu
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 96 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Réponse de Cutters
PREDRAG
Ville jo ha PREDRAG denne gangen også, og en helt ny frisyre. Han fikset det helt perfekt !! Kjempefornøyd denne gangen også !!! 😊😊😊

Réponse de Cutters
Kjapp og dyktige frisører
Kjapp og dyktige frisører, som vet hvordan jeg vil bli klippet ☺️

Réponse de Cutters
Kjempefornøyd med klippen
Kjempefornøyd med klippen på Cutters på Værstetorvet, frisøren var nøyaktig og flink, og det ble akkurat som sønnen min ønsket. Kommer til komme tilbake hit senere!

Réponse de Cutters
Fast frisør som kjenner til hva du…
Fast frisør som kjenner til hva du ønsker og gir anbefalinger.

Réponse de Cutters
Veldig hyggelig stylist
Veldig hyggelig stylist. Kjempefornøyd med hårklippet. Fikk masse info og gode råd.

Réponse de Cutters
Utrolig hyggelig Barber fra Portugal…
Utrolig hyggelig Barber fra Portugal som skal ha mye skryt! Snakk om vennlig fremtoning! Meget fornøyd med hele opplevelsen.

Réponse de Cutters
Barbers hos Cutters – helt topp!
Veldig fornøyd med at Cutters på Lagunen nå har Barbers! Klippen ble akkurat slik jeg ønsket meg. Tidligere har resultatet vært litt tilfeldig, men denne gangen ble det helt perfekt. Supert!

Réponse de Cutters
Veldig flinke ansatte på Cutters på…
Veldig flinke ansatte på Cutters på Tveita.
Veldig god og hyggelig kundeservice.
Jeg brukte tidligere Adam og Eva, byttet til Cutters for et par år siden og det var et smart valg👍👍.Terningkast 100!!

Réponse de Cutters
Ok så de er kjempe dårlig på å klippe…
Var der med sønnen min. De var kjempe dårlig på å klippe hår, særlig krøller. Alle tre frisørene satt på mobilen når vi kom inn og hun som klippet visste ikke hva hun drev med. Hun ga han en bolleklipp. Ikke dra dit hvis barne ditt har krøller eller hvis du har krøller! Da vi kom hjem begynte sønnen min å gråte og ville ikke på skolen.

Réponse de Cutters
Jeg hadde en utrolig positiv opplevelse…
Jeg hadde en utrolig positiv opplevelse hos frisøren. Fra det øyeblikket jeg kom inn, ble jeg møtt med et smil og god stemning. Frisøren lyttet nøye til hva jeg ønsket, kom med gode forslag, og resultatet ble akkurat slik jeg håpet – kanskje til og med bedre! Klippen var presis, moderne og passet perfekt til min stil. I tillegg gikk det raskt og effektivt, uten at det føltes stressende. Jeg følte meg virkelig ivaretatt, og kommer definitivt tilbake!

Réponse de Cutters
Meget hyggelig frisør der på Os for…
Meget hyggelig frisør der på Os for tiden.

Réponse de Cutters
Rask klipp av en kjempehyggelig frisør…
Rask klipp av en kjempehyggelig frisør på Oslo City. Har vært heldig å få klipp av damen tidligere, og alltid topp behandling.
Og så attpåtil veldig billig. Flott konsept!

Réponse de Cutters
Flinke frisører.
Superflink frisør 👍
Det som ikke alltid er like hyggelig er forsinkelser på estimert ventetid og for all del kan det skje. Men det siste året har dette vært mer en regel og ikke et unntak.
Dette bør forbedres fremover.
Tilbakevendende kunder er vel rimelig viktig.

Réponse de Cutters
Flott service
Da jeg kom og bestilte i appen, var det bare 1 foran meg i køen, flott å se når det er min tur. Så kort ventetid, rimelig og flott klipp, er veldig fornøyd:)

Réponse de Cutters
Veldig god service
Veldig god service. Frisøren var flink og jobben ble gjort kjapt og veldig bra. Kommer tilbake..😊

Réponse de Cutters
Bakvendtland-klipp
Kom akkurat fra Jekta. Etter 55 min venting måtte jeg nærmest krangle meg til å få plassen min i køen. Frisøren vinket en annen ned i stolen til tross for at jeg pekte på skjermen og sa at jeg hadde nummeret som stod der. Måtte opp med tlf og vise sms´n med samme nummer. Da først skjønner fjotten at han har gjort feil. Den andre kunden hadde ikke registrert seg en gang.
Så til klippen, å du og du...
Hvordan er det mulig å ta enkle beskjeder og gjøre det stikk motsatte av de, alle sammen!?
Det skal se ut som det gjør nå, bare kortere, sa jeg. Jeg ba om 0 på sidene, han graderte.
Jeg ba om maskinklipp foran (skrå/gradering), han brukte kniv og lagde en tverr kant, ser helt jævlig ut.
Jeg sa IKKE gjør det for rundt oppå, liker at det er "litt spiss mot midten" som det er nå.
Det ble rundt.
Han spør om lengden er ok ETTER at han har tatt av kragen, så da må man jo nesten bare si "ja, ok".
"Men dette ble altfor rundt", sier jeg.
" Nei, det er ingenting rundt her" sier han, og putter speilet BAK hodet, for det var DER jeg snakket om at det ikke skulle se for rundt ut???
Herregud for en nitrist frisørkjede dette er. Om man klipper seg i Tromsø, Oslo eller et annet sted så er det aldri mulig å få den enkleste av alle enkle hårsveiser riktig noe sted.
Jeg gjør dette hjemme foran speilet mesteparten av tiden, og er fornøyd. Får dama til å barbere bak.
Cutters sine frisører klarer kunststykket å "voldta" skalpen min hver gang.
Og til slutt. I dette yrket er det lurt med tanntråd og tannpuss daglig.
Munnbakterier lukter bokstavlig talt dritt.
DET må dere klare å unngå, selvom dere ikke kan klippe.

Réponse de Cutters
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







