Cutters Avis 356

TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg var hos Cutters Horisont i dag for å klippe håret, og jeg er utrolig fornøyd! Anne Mette klippet meg, og hun var veldig hyggelig og hadde stor erfaring. Tiden jeg tilbrakte i stolen var utrolig av... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg har alltid klippet meg hos vanlig frisør , men når jeg flyttet ble det til at jeg brukte dere jeg må si at det var med litt skeptisk kan det bli fint på 15 minutter + at det var en som ikke kunne... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Cutters er fantastiske på kundeservice! Etter 5-6 klipp i året de siste sju årene, var jeg i januar for første gang misfornøyd. Da jeg skrev til kundeservice at jeg var skuffet og lei meg, refunderte... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg hadde dessverre en svært dårlig opplevelse hos Cutters. Jeg opplevde at frisøren ikke lyttet til eller forsto ønskene mine, til tross for at jeg forklarte flere ganger hvordan jeg ønsket håret... Voir plus

L'entreprise a répondu

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

356 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 96 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Guttungen kom hjem med så skjev lugg at…

Guttungen kom hjem med så skjev lugg at det er nesten 1 cm høydeforskjell ift øyebryn... Skjønner ikke at noen kan klippe så dårlig, er jo på nivå med ufaglærte

7 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Det var veldig leit å høre, vi takker for din anmeldelse, vi setter pris på at du har gitt oss en tilbakemelding! 😊 Gjerne ta kontakt med oss her: https://cutters.no/kontakt-oss, slik at vi kan hjelpe deg videre!

Noté 1 sur 5 étoiles

Utrolig uproft … overpriset

Utrolig uproft … overpriset. Lav kvalitet om noen i det hele tatt… Cutters var værdt å vurdere når prisene var som før.. med prisene som er nå så velger man heller å gå til en ordentlig frisør da det faktisk er billigere..
Jg har brukt cutters v noen tilfeller å med unntak av en frisør så har jg alltid blitt skuffet… er man gla i håret sitt så går man til en EKTE frisør, cutters gjør jo narr av frisør yrket! Så vær så snill, er du gla i håret ditt , HOLD DG UNNA CUTTERS…. Dm mg så kan jeg heller peke dere i retning av frisører som koster det samme men tilbyr mye mere å bedre behandling av håret ditt….. cutters er ett sirkus av en kjede å de svindler kundene sine v å kalle det dem holder på med seriøst! Pinlig dyrt å uproft!

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Det var veldig leit å høre, vi takker for din anmeldelse, vi setter pris på at du har gitt oss en tilbakemelding! 😊 Gjerne ta kontakt med oss her: https://cutters.no/kontakt-oss, slik at vi kan hjelpe deg videre!

Noté 5 sur 5 étoiles

Hyggelige frisører

Hyggelige frisører, kjempefornøyd med resultatet, anbefales på det sterkeste.

1 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Så godt å høre Abir, tusen takk for din anmeldelse!🤩

Noté 5 sur 5 étoiles

Glemmer ikke

Opplever at frisør bruker historiske data på en god måte og klipper håret etter det. Slipper å måtte gjenta hvordan jeg ønsker å bli klippet gang etter gang. Nå går det automatisk og vi tar det fra der. Veldig bra😊

30 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Takk for din anmeldelse, Stig! Det var godt å høre!😁

Noté 5 sur 5 étoiles

Frisøren komuniserte godt,hun klippet…

Frisøren komuniserte godt,hun klippet flott og ikke skeivt.Forsto hvordan jeg ville klippes,kom med råd,veiledning og forklaringer.Hun er den beste jeg har klippet meg hos i deres system.

29 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Tusen takk for din anmeldelse, Tine. Det var hyggelig å lese!😁

Noté 1 sur 5 étoiles

Elendig hårklipp

Klippen jeg fikk var så dårlig at det må rettes opp i, veldig hakkete, ikke gjevnt på begge sider.
Jeg ba om stuss av tuppene men det ble tatt mye mer en det ,klippen var heller ikke blendet ut der det var klippet, helt skjevt på ene siden . Til og med mannen min reagerte på det.
Såg ikke ut som han visste hva han holdt på med og jeg har aldri gått fra en frisør gråtende . Spurte heller ikke underveis om hva jeg ville og fremme der jeg har pleid å skrå håret litt klippen han en rett linje så det ser ikke ut som om håret henger ssmmen med det andre. Det var som om han bare klippet for å få bort det som var slitt men uten å blende det å forme til en frisyre. Fikk heller ikke se med speil bak og på sidene . Følte jeg ble jaget bort etterpå og når jeg fikk se mer nøye på det på badet så såg jeg hvor elendig klippen var.
Dette var på Cutters Amanda

30 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Takk for din anmeldelse, vi setter pris på at du har gitt oss en tilbakemelding! 😊 Hos oss har vi fornøydhetsgaranti! Gjerne ta kontakt med oss her: https://cutters.no/kontakt-oss, slik at vi kan hjelpe deg videre!

Noté 5 sur 5 étoiles

Veldig flink

Veldig flink , rask og hyggelig frisør 😊

24 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Takk for din anmeldelse Merethe, det var hyggelig å lese!

Noté 5 sur 5 étoiles

Kort ventetid

Kort ventetid, hyggelig frisør, bra klipp.

24 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Så godt å lese, Fabio! Takk for din anmeldelse!😁

Noté 1 sur 5 étoiles

Styr unna Cutters

Bør man ikke kunne kommunisere på Norsk når man jobber med kunder som skal forklare hvilken frisyre man vil ha. Ikke alle er god i engelsk. Siste gang jeg klipper meg hos Cutters. Anbefales ikke!! Så misfornøyd 😡

24 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Takk for din anmeldelse, vi setter pris på at du har gitt oss en tilbakemelding! 😊 Gjerne ta kontakt med oss her: https://cutters.no/kontakt-oss, slik at vi kan hjelpe deg videre!

Noté 4 sur 5 étoiles

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd! Anbefales varmt!

23 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Så godt å høre Monica, takk for din anmeldelse!

Noté 5 sur 5 étoiles

Nå gjelder min anmeldelse salongen på…

Nå gjelder min anmeldelse salongen på Orkanger.Der har jeg funnet min favoritt frisør så det er en fornøyelse å klippe håret der.
Får samtidig en hyggelig prat også ☺️

23 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Så godt å lese, tusen takk for din anmeldelse!

Noté 4 sur 5 étoiles

For det første var det ingen kø

For det første var det ingen kø, så kom rett i frisørstolen. Frisøren var veldig hyggelig og imøtekommende, og hørte på det jeg ytret ønske om. Ble veldig fornøyd med hårklippen

17 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Takk for din rating, Silje! 😁

Noté 5 sur 5 étoiles

Kort ventetid (6 min)og var veldig…

Kort ventetid (6 min)og var veldig fornøyd med kundebehandling og hårklipp.
Kan anbefale Cutters👍😃

17 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Så godt å høre, Astrid. Takk!🤩

Noté 2 sur 5 étoiles

Cutters har et fundamentalt problem

Fordeler med Cutters:
- Enkelt å bestille time
- Kjapp hårklipp (kan være både positivt og negativt)
- Ryddige og rene salonger
- Som regel kort ventetid

Ulemper med Cutters:
- Mange frisører er nyutdannede
- Språkbarrierer fordi flere hentes inn fra utlandet
- Begrenset kompetanse – ofte bare én type frisyre de mestrer
- Altfor høy pris for kvaliteten du får

Disse punktene gjør at resultatet nesten alltid blir annerledes enn det du faktisk ber om. Noen frisører virker dessuten stresset eller lite interessert i å lytte, enten på grunn av tidspress eller språkproblemer.

Et eksempel: Frisøren min sist hadde 2 års erfaring – resultatet var elendig. Frisøren før det hadde 32(!) års erfaring – da ble det nøyaktig slik jeg ønsket.

Jeg har tidligere fått klipp gratis etter å ha klaget på dårlig arbeid (blant annet en mannlig frisør som ikke klarte å klippe jevnt).

Cutters må ta tak i disse problemene. Jeg har valgt å ikke være kunde her lenger – dessverre.

13 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Cutters

Réponse de Cutters

Takk for din anmeldelse, vi setter pris på at du har gitt oss en tilbakemelding! 😊 Gjerne ta kontakt med oss her: https://cutters.no/kontakt-oss, slik at vi kan hjelpe deg videre!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus