Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi är en förening som beställde 6 stycken magnetskyltar. Skyltarna superfina, men den person som tog emot dom räknade bara ihop det till 5 skyltar. Jag frågade och Elefantprint skickade utan några öv... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Har handlet skilte og folie (og mange andre forskellige småting) igennem Elefantprint de seneste par år, til min virksomhed Sjøbeck Øl & Vand A/S, og har været yderst tilfreds med både produkt, se... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg har efterhånden fået printet en del flotte bannere hos Elefantprint, og er lige tilfreds hver eneste gang. Som ejer af lille énmands-virksomhed er mit reklamebudget yderst begrænset. Men såda... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Gir inntrykk av å være norsk selskap, (elefantprint.no ) med kun ett telefonnummer i Norge med norsktalene telefon representanter. Alt produseres i Danmark og sendes fra Danmark. 2-4 dager levering, m... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'impressions et de signalisation
  2. aussi dans
  3. Graphiste
  4. Magasin d'articles promotionnels
  5. Service d'impression de photos

Écrit par l'entreprise

Storformatprint til urimeligt små priser.


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

168 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(168)

20 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Very bad quality and wrong colors

I had a very disappointing experience with Elefantprint. My order arrived with the wrong color what should have been dark blue came out brownish. I contacted them and they apologized, promising to send a corrected version. Unfortunately, the second order was also wrong and arrived in a grey tone instead of the color requested.

For the prices they charge, I expected professional-quality printing, but the results looked like low-quality home printing. This has been one of the worst print experiences I’ve had. Very disappointingI would not recommend them based on my experience.

30 octobre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Produkterne er gode, men tonen er mindre god

Produkterne er gode, men tonen er mindre god.
Jeg købte et produkt for nyligt hos Elefantprint. Da jeg så at leveringstiden var senere end hvornår jeg skulle bruge selve produktet, satte jeg ''afhenter selv på''. Jeg kunne dog stadig ikke se at produktet ville blive afhentningsklar hurtigere. Derfor ringede jeg og spurgte om vi ikke kunne gøre noget ved situationen. Det kunne vi, men det kostede 400kr. Jeg spurgte pænt om vi ikke kunne sige 300kr. i stedet, hvorefter jeg fik verbalt skæld ud af denne kundeservicemedarbejder. Hans tone var bestemt ikke kundeserviceminded er flink. Dårlig oplevelse

21 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Hej Sander
Tak for din ordre og anmeldelse.

Jeg er ejer af elefantprint, og sad tilfældigvis ved siden af min kollega under jeres samtale.
Jeg syntes, at der er et godt stykke vej fra den situation jeg oplevede og så til "verbalt skæld ud" som du beskriver det som.

Jeg kunne høre, at du forsøgte at presse prisen på ekspres produktion et par gange, og jeg medgiver at min kollega blev kontant i sit sprog på det spørgsmål. Det vil vi arbejde på at forbedre.

Jeg syntes dog samtalen sluttede af i god tone, og jeg tænkte ikke yderligere over samtalen før din anmeldelse kom kort tid efter.

Vi tager selvfølgelig kritikken til os. Jeg har taget en snak med min gode kollega, og snakket om hvordan man i fremtiden kan formulere sig bedre, og mindre kontant, så det ikke kan tolkes så hårdt, som du oplevede det.

Jeg håber også, at du vil overveje, om du stadig ser det som om du fik skæld ud, eller om et par dage har mildnet lidt på oplevelsen, og derved også den samlede 2 stjernede vurdering af elefantprint.

Du er meget velkommen til at skrive eller ringe til mig, hvis vi skal drøfte sagen yderligere.
Du kan fange mig på tlf: 70 25 08 16 og anders @ elefantprint.dk

Venlig hilsen
Anders
Elefantprint

Noté 5 sur 5 étoiles

De smukkeste visitkort

Bestilte kvadratiske flyers med afrundede hjørner, da jeg gerne ville have nogle visitkort, som skiller sig ud fra mængden. Og kortene lever fuldt ud op til mine forventninger. De er perfekte! Meget smukt tryk og en god papirkvalitet (jeg valgte den kraftigste).

Jeg vil helt klart bestille her igen!

30 septembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk kundeservice og produkter.

Efter at have fået en mail om at billede kvaliteten på den indsendte fil var for dårlig, ringede jeg til kundeservice hvor jeg
1. Fik et menneske i røret og ikke en langtrukkent besked om at trykke 1 for ... 2 for.. I sig selv en sjælden men fantastisk kundeoplevelse. Tak for det.
2. Hans, som var manden i telefonen var utrolig hjælpsom og hjalp med at jeg fik et rigtig godt resultat til tiden. Tak for hjælpen Hans.

Mine bedste anbefalinger til denne virksomhed.

Mvh sten

4 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Hej Steen
Skønt at møde ind til din anmeldelse her mandag morgen.

Jeg søger for, at give Hans en klap på skulderen i dag.

Venlig hilsen
Anders
Elefantprint

Noté 5 sur 5 étoiles

God service og hjælp til redigering af…

God service og hjælp til redigering af fil til højere opløsning til brug i roll-up. Tidligere bestillinger (visitkort og folie til bil) har også fungeret perfekt.

12 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Hej Mathis

Super mange tak for din anmeldelse. Det var fedt at gå på weekend på.

Jeg håber, at du får en rigtig dejlig weekend, hvor du får spredt noget mere positiv energi :)

Anders
Elefantprint

Noté 5 sur 5 étoiles

Hvis bare alle danske danske…

Hvis bare alle danske danske forretninger arbejdede så hurtigt og effektiv som Elefantprint.

25 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Tak Bjørn

Det varmer.

Anders
Elefantprint

Noté 4 sur 5 étoiles

fik min varer og er super glad

efter en snak med kundeservice fik vi styr på tingene jeg modtog min varer og er nu tilfreds jeg blev lovet et layout fil som jeg dog ikke kan finde men ros for at man tager en klage alvorligt

6 mai 2025
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Hej Tom

Tak for din anmeldelse og for din ærlige feedback – det sætter vi faktisk pris på, selvom det selvfølgelig er ærgerligt, at du har haft en dårlig oplevelse.

Jeg vil gerne starte med at beklage det samlede forløb, som slet ikke har levet op til den service, vi ønsker at give. Vi skulle naturligvis have hjulpet dig, da du ringede til os i sidste uge, og det er vi oprigtigt kede af, at vi ikke gjorde.

Vi har desværre været ramt af for lav bemanding i vores kundeservice i en periode, hvilket har givet længere svartider og utilstrækkelig opfølgning – præcis som du har oplevet. Det er naturligvis ikke godt nok. Som konsekvens har vi ansat to nye kollegaer, som startede henholdsvis i mandags og i tirsdags efter påske, så vi fremover kan sikre hurtigere og mere nærværende service.

Jeg vil meget gerne ringe til dig i morgen formiddag, så vi kan finde en løsning, du bliver tilfreds med – hvad end det handler om at komme videre med banneret eller afslutte sagen på en god måde.

Opdatering: Tak for snakken i går, hvor vi vi fandt en løsning på din klage. Forventet levering af dit banner ér midt i næste uge.

Opdatering 2: Tak for de venlige ord. Jeg kan se at jeg har sendt filen til dig d. 7/5, men den er måske røget i din spam mappe. Jeg har netop sendt den til dig igen. Du er meget velkommen til at skrive til mig på dennis@illux.dk hvis du ikke modtager den. :)

Med venlig hilsen
Dennis, Elefantprint

Noté 5 sur 5 étoiles

Havde bestil klistermærker og…

Havde bestil klistermærker og visitkort.
Ved modtagelse var klistermærkerne helt perfekte, men med visitkortene var der gået noget galt med udskæringen, så de var ikke skåret korrekt.
Jeg sendte en mail til dem, og fik hurtigt (De skriver selv, at de havde travlt, så der kunne gå nogle dage inden svar) at vide de havde sat en ny ordre i gang, med nye visit kort. Der kan jo altid gå noget galt i en produktion. 5 dage senere havde jeg nogle rigtig fine visitkort, så super service. Bestemt ikke sidste gang jeg handler der

8 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fem stjerner værd!

Jeg må bare sige, at Elefantprint er alle fem stjerne værd! Står klar til at hjælpe i en kneben situation, og strækker sig længere end hvad vi kunne have forventet.
Hjalp os, da vi vi mest pressede.
Vi er i hvert fald fast kunde hos dem. Altid søde og imødekommende at snakke med og løsningsorienterede, når man har noget lidt 'skævt' at arbejde med.

25 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Super Hjemmeside & Go Kundeservice

Super brugervenlig hjemmeside som gør det let og overskueligt at ligge en bestilling.

Der har været småfejl i tidligere trygsager jeg har lavet igennem tiden, men det er hurtigt blevet håndteret og rettet - Derudover har der været go kommunikation fra kundeservice, som gør det til en go oplevelse at handle her.

20 mars 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg fik en fantastisk service hos Elefantprint…

Jeg fik en fantastisk service hos Elefantprint, og deres rådgiver, Anders, var utrolig hjælpsom. Jeg havde bestilt nogle skilte til tryk, men uden at opdage det havde jeg valgt en kategori, der ikke passede bedst til mit produkt og det antal, jeg skulle bruge. Det påvirkede prisen markant.

Kort tid efter min bestilling blev jeg kontaktet af Anders, som forklarede, at jeg kunne spare en betydelig sum penge ved at vælge en anden kategori – uden at gå på kompromis med kvaliteten. Det var virkelig god service!

Han tog sig endda tid til at kontakte deres bogholder, så min ordre blev justeret. I stedet for at betale omkring 7.000 kr. endte jeg med at betale cirka 1.500 kr. Det er sjældent at opleve en virksomhed, der aktivt hjælper sine kunder med at spare penge – og det sætter jeg virkelig pris på.

Stor tak til Anders for hans ærlighed og hjælpsomhed!

18 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Stay away from this company.

Stay away from this company.

I have ordered a premium floormat with custom logo in the beginning if January, fully paid mid Jan, 5800kr. They advised it will take 3 weeks for the production which I wasn’t very happy with but I accepted. After 3 weeks there was no communication from the company regarding my order, so I wrote an email (due to my email address has changed in the meantime). After 2 emails and a week gone, there was no response. So I called them up, the said they should receive the item in the next few days then it will be sent out. Then no communication again, so I called them again. This was a Wednesday, they advised they will receive the item on that week by Friday so I should have it delivered on the following Monday. I didn’t. On Tuesday I called again - apparently it hadn’t been sent out yet, but they are sending out now so I should receive it shortly. Again - I didn’t. So on Friday I called again, they said it still hadn’t been sent out, but they are looking into it, do I need it on the same day (Friday) or is it ok on Saturday. I said it’s ok on Saturday. 2 hours later I received an email saying that as I was told on the phone they are looking for the item (that’s not wahat I was told) and they are chasing the supplier now and will get back to me, and “in case it hasn’t been produced would I want to start a refund process”. No apology or anything in the email.

At this point I had enough so I emailed back that this is very unprofessional, and I would like to know what is happening on the same day with my order as this is for a client for a studio build and he has been waiting for over 6 weeks for this so the build can be finished. Again - no response from the company. So I called today and asked for a full refund, this is a joke, that is a very expensive product which they allegedly sell, fully prepaid, and they just casually advice after 6 weeks that “oh it might not have been produced”.

No I have to somehow explain this to my client..

I am currently waiting for their confirmation email regarding my refund - and the actual refund now. Let’s see how that goes.

Poor communication, long waiting time which ended in no product which was prepaid at 5800kr.

I hope this will help someone to make a good decision and avoid this company.

3 mars 2025
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Hi Dávid,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry that your order did not go as expected, and we fully understand your frustration.

We acknowledge that the delays and lack of clear communication throughout the process did not meet the level of service we strive to provide. Unfortunately, unforeseen supply chain issues impacted your order, and we sincerely regret that we did not handle the situation better in keeping you informed. This is not the experience we want for our customers.

Once it became evident that we could not deliver your product within a reasonable timeframe, we offered a full refund. Following our conversation today, the refund has now been processed, and we hope you will receive the full amount shortly as expected.

Your feedback is extremely valuable to us, and we take it seriously. We are actively working on improving our internal processes to ensure better communication and a smoother experience for our customers in the future.

If there is anything we can do to regain your trust, please do not hesitate to reach out to us directly.

Best regards,
Dennis Brandsborg
Elefantprint

Noté 1 sur 5 étoiles

Elendig service

Elendig service, levere ikke som aftalt, får ikke besked på forsinkelse, svarer ikke på e-mails.
Helt sikkert ikke et sted jeg køber fra igen!

24 février 2025
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Hej Mads

Vi er kede af at høre, at din oplevelse hos os ikke har levet op til dine forventninger. Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere.

Vi beklager, at din ordre blev forsinket, og at du ikke blev informeret i tide. Vi arbejder løbende på at forbedre vores interne processer, så lignende situationer undgås fremover.

Vi har forsøgt at kontakte dig via e-mail for at finde en løsning og står stadig til rådighed, hvis vi kan hjælpe dig yderligere. Du er meget velkommen til at ringe til os på 69 13 45 00 og spørge efter mig, så vi kan finde en god løsning sammen. Alternativt kan du også skrive til post@elefantprint.dk.

Vi håber at få mulighed for at give dig en bedre oplevelse fremover.

De bedste hilsner,
Dennis Brandsborg
Elefantprint.dk

Noté 1 sur 5 étoiles

Den absolutte værste service jeg…

Den absolutte værste service jeg nogensinde har været udsat for. Komplet inkompetance og ansvarsfralæggelse under en reklamationssag. Efter 3 måned frem og tilbage endte det med en kreditering på et uhyggelig simpel opgave som gik galt over flere gange. Jeg kan absolut ikke anbefale at bruge den virksomhed til jeres skilte eller folie

11 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Kære Daniel,

Tak for din anmeldelse. Vi beklager, at forløbet ikke har levet op til dine forventninger. Vi har gennem hele processen tilbudt løsninger og muligheder for at afslutte sagen, men kommunikationen og manglende information fra din side har gjort det vanskeligt at imødekomme dine ønsker.

Vi håber, at vores afsluttende løsning, som indebærer en kreditering, giver en afslutning på sagen.

Med venlig hilsen
Dennis Brandsborg
Teamleder Kundeservice

Noté 5 sur 5 étoiles

Visitkort

Bestilte visitkort, som desværre var lavet i forkert størrelse. Dog tilbød Elefantprint at deres designer kunne ændre på størrelsen, således at det passede på et visitkort. Der blev dog lavet en mindre fejl, hvilket jeg selvfølgelig ikke var helt tilfreds med. Elefantprint klaret problemet og sendte nye visitkort U/B. Dette er service. Det er ikke sidste gang jeg bruger dem, når jeg skal have lavet visitkort eller andet.
Helt klart en anbefaling herfra

10 septembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Top kvalitet og service

Vi er meget tilfredse med de kort og labels, vi har bestilt hos Elefantprint. Kvaliteten af varerne lever til fulde op til vores forventninger og er betydeligt bedre, end det vi har oplevet hos andre leverandører. Stor anbefaling herfra!

17 septembre 2024
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Jeg fik levet klistermærker på rulle

Jeg fik levet klistermærker på rulle, jeg synes dog kvaliteten var dårlig og pixeleret

1 mai 2024
Avis spontané
Logo de Elefantprint.dk

Réponse de Elefantprint.dk

Hej Annie

Mange tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse med os. Jeg har gennemgået din ordre 400070868 fra april, og jeg kan se, at den fil, du har uploadet, desværre er ret pixeleret. Dette har desværre resulteret i, at labelsene er blevet trykt med en pixeleret kvalitet.

Vi forsøger altid at finde den rette balance mellem at stoppe en ordre og kontakte kunden, når der er tvivl om filens kvalitet, og i dette tilfælde var din fil lige på grænsen. Vi vil dog meget gerne rette op på situationen og sikre, at du bliver tilfreds.

Jeg vil meget gerne tage en uforpligtende samtale med dig for at finde en løsning, der lever op til dine forventninger. Du er velkommen til at kontakte mig direkte på 70 25 08 17, så vi kan tale nærmere.

Med venlig hilsen
Dennis Brandsborg
Teamleder, Elefantprint kundeservice

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus