Flavenly Avis 

91
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Improve transparency and communication. There is no reason for a consumer to have to reach out as many times as I did for order updates, and it’s unacceptable to be told months after my order was plac... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Another unsatisfied customer. Ordered 2 weeks ago, paid for 'priority processing' not only have I not seen anything, there is no way to track in Shop unlike other items I have ordered, no response to... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I placed an order in June - it arrived in September. I repeatedly tried to reach customer service - when I threatened to go to my credit card company to report fraud, I finally heard from a customer s... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order with this company nearly 2 months ago, I've been trying to reach out to them through their email as they have no phone number. Nobody's getting back to me. I'm assuming it's a scam y... Voir plus


Coordonnées de contact

1,5

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

91 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,5

Tous les avis

(91)

6 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Will never recommend Flavenly.

Will never recommend Flavenly.

Terrible return policy. They will only let you return the item if it’s defective, or damaged.
I ordered from them on 12/2 and my order was shipped from China and I didn’t receive the item until 12/28 when it was supposed to be a Christmas gift. I’m now trying to get ahold of customer support because of the delay in shipping and needing to return my item and there has been no communication back. Ironically, they don’t have a phone number, so you’re stuck with sending emails with no response back. I’ve decided to sell it to someone else because the company has not responded.

Again, I would stay away from this company. Will not recommend Flavenly to anyone.

2 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer be ware

purchased 8 pack organizer on 12/22/24. When I did not receive any updates on the order by 1/1/24 I asked for the order to be cancelled after seeing all the negative reviews. I immediately contacted my credit card company as well to dispute the charge. I finally received an email 2 days later telling me that shipment would be in 30 days. I immediately requested cancellation again. I received the same generic email two days later. The item was then shipped despite my request for cancellation after which I received an email telling me that they could not cancel the shipment once picked up by FEDEX!!. I sent the package back with the FEDEX driver and now I'm receiving emails every day stating that the package has been delivered. Will call FEDEX to confirm return but looks like I'm in for a long fight to get my money back.

22 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I WOULD GIVE THIS COMPANY ZERO STARS

I WOULD GIVE THIS COMPANY ZERO STARS, IF POSSIBLE, FOR ABSOLUTELY ABYSMAL CUSTOMER SERVICE. I ORDERED 8 BED SHEET ORGANIZERS IN SEPTEMBER OF 2024, AND ONE ARRIVED DEFECTIVE. THE OTHERS WERE GREAT, AND I ENJOYED THE PRODUCT. HOWEVER, WHEN I CONTACTED CUSTOMER SERVICE, THEY REQUESTED PHOTOS, THEN VIDEO, OF THE DEFECTIVE PRODUCT. IT WOULD HAVE BEEN SO EASY TO JUST SEND ME ANOTHER ONE, AND A POSTAGE PAID RETURN ENVELOPE TO RETURN THE DEFECTIVE PRODUCT. BUT NO, NOW IT IS JANUARY 2025, AND I STILL HAVEN'T GOTTEN A REPLACEMENT OR A REFUND. DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE-THEY DESERVE TO GO OUT OF BUSINESS!

10 janvier 2025
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Love the product

Love the product. I would have given it a 5, but there were a couple of challenges. First of all, this company is not in the U.S., so I was charged an international service fee by my bank. Second, it took 3 weeks to receive the product. The package was in great condition, but I do not know who delivered it. I just found it on the front porch one afternoon.

29 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Sandra,

Thank you for sharing your feedback! We’re so glad to hear you love the product and that it arrived in great condition. Your satisfaction is our top priority, and we truly appreciate your honest review.

We do apologize for the challenges you encountered. While we strive to be transparent about our international operations, we understand how unexpected fees and longer shipping times can be frustrating. We’re actively working to streamline our shipping process and improve communication regarding delivery updates.

Your feedback is invaluable in helping us enhance our services, and we’re grateful for your support. If you have any additional concerns or suggestions, please don’t hesitate to reach out.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not waste your money

I ordered an item a month ago. Of course, I was charged for the item within a day or two of the order but have yet to receive the item or a notice of a shipping date. I've reached out to the company twice and haven't received any response.

3 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Joan,

We sincerely apologize for the delay with your order and for the lack of timely communication on our part. We understand how frustrating it can be to wait without updates, and we take full responsibility for the inconvenience caused.

Recently, we encountered challenges with our previous courier, which resulted in significant delays for some shipments. To resolve this, we’ve transitioned to a new courier service to ensure faster and more reliable deliveries moving forward.

A member of our team will reach out to you directly to provide an update on your order and ensure it reaches you as soon as possible. Thank you for your patience and understanding as we work to improve our processes.

We greatly value your trust and are committed to making this right.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Is Flavenly even real?

Much like the other reviews, I believe this company is a scam. I ordered product almost two months ago and have never received anything except for bogus ambiguous “shipment updates”. I would not recommend purchasing from this company.

3 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Arricka,

We sincerely apologize for the unacceptable delay and frustration you’ve experienced with your order. This is far from the standard of service we aim to provide, and we take full responsibility for the inconvenience caused.

Unfortunately, we recently faced significant challenges with our previous courier, which impacted delivery timelines for some orders. While we’ve since transitioned to a more reliable courier service, we deeply regret that this affected your experience.

A member of our team will reach out to you immediately to provide an update on your order and to offer compensation for the inconvenience. Your trust means everything to us, and we’re committed to making this right.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to address this.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointing

Very disappointed that I cannot get a response with directions on how to do a return. Reached out multiple times to start a return and no response, can’t find a customer service number or talk to a person. I spent over $100 and I cannot use the products due to the bed sheets not fitting in the sheet holders

24 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Debra,

We sincerely apologize for the difficulty you’ve faced in trying to reach us and for the frustration caused by not being able to initiate your return. We completely understand how disappointing this experience must be, especially when the product didn’t meet your needs.

A member of our team will contact you immediately to provide clear return instructions and ensure your concerns are addressed as quickly as possible. Additionally, we’re working on improving our communication channels so that future experiences are seamless and frustration-free.

Thank you for bringing this to our attention and for your patience as we work to make things right. Your satisfaction is our top priority, and we’re committed to resolving this for you.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Flavenly proves to be a great company after all!

This is an updated review, after what I am afraid was an unfavorable one. Within minutes of sending my first review, I finally received my order. What a great way to start the new year!

1 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Melissa,

Thank you so much for taking the time to update your review—we truly appreciate it! We’re delighted to hear that your order arrived and that it turned things around for a great start to the new year.

Your satisfaction means the world to us, and we’re grateful for the opportunity to provide a positive experience. If there’s anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out.

Wishing you a happy and organized new year!

Warm regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Order not received, no response from Customer Service

Order placed on 29-Nov, and still not received as of 31-Dec. For over a week now, the tracking simply says "The delivery company is processing it". Useless. I have also reached out to Flavenly 3 times for help, as this was a Christmas gift. No response received. Avoid, avoid, avoid.

31 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Dayton,

We deeply regret the delay in your order and the lack of response from our team. This is not the experience we want for any of our customers, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment this has caused, especially during the holiday season.

Unfortunately, our previous courier faced significant delays during peak holiday traffic, which affected some shipments, including yours. We completely understand how upsetting this is and take full responsibility for the lack of communication.

A member of our team will contact you immediately to resolve this matter, provide you with a detailed update, and ensure that your order reaches you as quickly as possible. If the delivery cannot be expedited, we will work with you on an appropriate resolution or refund.

Thank you for bringing this to our attention, and we are committed to making this right.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Did not receive full order

Did not receive full order. Numerous emails have been sent to company. There is not a phone number to call. Shipping info was dismal. Received one (1) out of three (3) items paid for. Cheaply made product.
Have notified credit card company.
Urge all consumers NOT to trust or purchase from this company.

30 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Nonnie,

We deeply regret the issues you’ve experienced with your order and the frustration caused by receiving only part of what you paid for. This is not the level of service or quality we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience.

We understand your disappointment with the lack of communication and the quality of the product. A member of our team will contact you immediately to address your concerns, ensure the missing items are sent, or work with you on a resolution, including a refund if necessary.

We are also reviewing our processes to improve both shipping accuracy and our communication with customers moving forward. Your feedback is invaluable in helping us make these improvements.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate the opportunity to make things right.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Never received my order

I have sent 3 emails on the status of my order with no response. They are not a 24/7 customer service and the fact there is no phone number is sketchy. I have filed a refund with the credit card company.

Very disappointed

Christine Heckman

2 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Christine,

We are truly sorry for the frustration and disappointment you’ve experienced with your order and our lack of communication. This is not the level of service we aim to provide, and we deeply regret the inconvenience caused.

We understand how upsetting it is to not receive a response after reaching out multiple times. Our team is currently reviewing your case, and we will contact you directly to resolve this matter as quickly as possible. Whether it’s ensuring your order is delivered promptly or assisting with your refund, we are committed to making this right.

We’re also working hard to improve our communication channels, and your feedback is helping us identify areas where we can do better. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the chance to address your concerns.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Still waiting....

Paid for quick processing. 9 days after ordering and 7 emails to complain, still nothing. They also infer that your order will be sent from a local depot - which it is not.

Flavey have responded. Still no delivery. Still no credit. Appalling. Still waiting for them to respond to several emails

17 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Jamie,

We sincerely apologize for the delay and the frustration you’ve experienced with your order. We completely understand how disappointing this situation has been, especially after paying for quick processing and sending multiple emails without resolution.

Unfortunately, there have been unforeseen delays in our logistics process, and we take full responsibility for the inconvenience caused. While some of our orders are shipped from local depots, it appears your order was impacted by a delay in processing at a different location.

A member of our team will contact you immediately to provide an update on your order and ensure it is prioritized for dispatch. We’re also committed to addressing the delay in communication and processing a refund for the quick processing fee as a gesture of goodwill.

Thank you for bringing this to our attention. We deeply regret letting you down and are committed to making things right.

Best regards,
The Flavenly Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Untrustworthy retailer

Tried to Contact them through their 24/7 help line last week, as I advised I wanted to place a very large order and had some questions.

They advertise the fabric is…. High quality. But what is it?
Also there is some question as to the true dimension of the sheet ‘organiser’ and difference between sheet & blanket ‘organiser’.

Also their acrylic shelf dividers are three 3 times cost of brand leader, both in stores around the world and online. Why? Am I missing something?

NO RESPONSE, just bombarded with emails from “BRAD” to purchase before the Black Friday offer finishes.

Thanks to the above and those reviews below, i will not be buying. Shame as in principle, the ‘organisers’ seem a good idea.

2 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer beware

Buyer beware, this company doesn’t honor their return policy. I bought sheet organizers for a client and they are too small to contain a complete set for an American King size bed. My client cannot use them for what they were intended for and doesn’t want them.
I bought 4 sets of 8 for $ 400.00 and been trying to return the organizers for weeks now.
There is no phone number to call or address, and their customer service is almost inexistent. They didn’t reply to my emails until I threatened to start legal action. At that point all I have been offered is a 20% discount instead of the return tags and refund I was lead to believe I could get when I placed the order. Stay away.

10 novembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Organizing sheets—what a perfect…

Organizing sheets—what a perfect distraction from the week’s outcome. It won’t change the divisive political sitch but it will make making beds easier, esp for guests!

8 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Nancy,

Thank you for sharing your thoughts! We’re so glad to hear that our product has made organizing sheets easier and helps simplify tasks like preparing for guests. It’s always rewarding to know we can provide a bit of convenience and order in your daily routine.

We appreciate your support and look forward to helping with more organizing solutions in the future!

Best regards,
Flavenly Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome. 3 organised linen closets done!

Am very happy with products. Did what they were meant to do and now my linen closets are organised and neat. I can just squeeze in a king size thick flannelette sheet (with lots of squishing) and 1 or 2 queen size normal sheet sets in 1 container. Seems to depend on thickness of sheet fabric. Seem to be sturdier than previously bought Temu ones. Love that it has both a window AND a label.

2 novembre 2024
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Christine,

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted to hear that our organizers have helped bring order to your linen closets and that you appreciate the thoughtful details like the window and label. It’s fantastic to know that our containers are sturdy and spacious enough for various sheet sizes, even those thick flannelette sheets!

Your satisfaction means a lot to us, and we’re grateful you chose our product. If you ever need anything else, we’re here to help!

Warm regards,
Flavenly Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Unique product

Unique product and I received it quickly

4 octobre 2024
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Pamela,

Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re happy with our product and that it arrived quickly. We take pride in providing unique solutions and fast delivery to ensure a positive experience for our customers.

We appreciate your support and look forward to serving you again!

Best regards,
Flavenly Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good all around

Easy to order. Good delivery. Great useful product.

11 octobre 2024
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Lisa,

Thank you for the fantastic feedback! We’re so glad to hear that ordering was easy, delivery was smooth, and that you’re finding our product useful. Ensuring a seamless experience for our customers is our top priority, and it’s wonderful to know we hit the mark for you.

Thanks again for choosing us, and we hope to serve you again soon!

Warm regards,
Flavenly Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product

Great product, easy to use. Now my closet looks great and my sheets are easier to use.

25 octobre 2024
Logo de Flavenly

Réponse de Flavenly

Dear Bienvenido,

Thank you for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that our product has made organizing your closet easier and more enjoyable. There’s nothing better than knowing it’s helped simplify your routine and keep everything looking great!

We’re grateful for your support, and if there’s anything more we can do to enhance your experience, please let us know. Happy organizing!

Warm regards,
Flavenly Customer Support Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus