Liora London Avis 

68
•
TrustScore 1 sur 5

1,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I wouldn’t even give them a 1 star!!!! Complete con!!! Absolutely disgusting clothing NOTHING LIKE PICTURES! Completely misleading return policy. Very rude emails offering refund which I still haven’t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful, awful company. My elderly mother spent a lot of money buying laundry baskets for presents. They arrived and are nothing like the photos. Was told by ‘Kate Morrison’ that we could return but at... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Disgusted with items that have arrived. Laundry baskets? They don't even stand up. Bear absolutely NO resemblance to the photos. This whole company is a front for a scam. DO NOT order anything... Voir plus


Coordonnées de contact

1,2

Mauvais

TrustScore 1 sur 5

68 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,2

Tous les avis

(68)

35 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid

Ordered back in December, I still haven't received my package and no updates.

Asked for a refund and now the email address is magically not found.

Scam. Lost £80 now.

5 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Awful company

Awful company. Despite chasing countless times to receive a replacement following a defective product, it never arrived. I was promised a percentage off which was laughable and then when I rejected this, I was promised a replacement. I was then asked to leave a positive review. I said I’d do this once the replacement arrives…. It never did! Hence another truthful review.

21 mars 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Kris,

Thank you for your feedback. I’m really sorry to hear that the replacement has not arrived yet this is definitely not the experience we aim to provide at Liora London. I truly apologize for the inconvenience.

Please reach out to me directly at support@liora-london.com, and I’ll do my best to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very bad quality products with false…

Very bad quality products with false advertisements. Awful customer service. Do not buy from here.

28 février 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Kira,

Thank you for your feedback, and I’m really sorry to hear that the products didn’t meet your expectations. At Liora London, we pride ourselves on quality, and it’s disheartening to know we didn’t deliver that experience for you. I also apologize if our customer service wasn’t available in the right way.

I genuinely want to make things right for you, so please reach out to me at support@liora-london.com, and I’ll do my best to assist you and resolve the issue as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order from here it is a scam…

If I could give 0 stars I would. Do not order from here it is a scam placed an order before Christmas and still received nothing have tried contacting them and keeping telling me it’s on it way! Have now contacted my bank to get my money back. Will never recommend or order from here.

30 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Allana,

Thank you for your feedback, and I am truly sorry that we did not meet your expectations. I completely understand your frustration, and I sincerely apologize if you felt that we were not being transparent. I assure you, it was never our intention to cause any inconvenience or frustration.

The estimated delivery time for our orders is usually 5 to 14 days, but I understand that sometimes delays can occur due to factors outside of our control. I want to make things right and improve your experience.

Please feel free to contact us at support@liora-london.com, and I’ll do my best to assist you and resolve the issue as soon as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give 0 stars if possible

I would give 0 stars if possible. Complete scam. 2 months since ordering and still no item, tracking doesn’t even show as dispatched but customer services keep saying it will arrive “soon”. When asked for a date they just avoid the question and repeat that it will be there soon. I have since got my credit card involved as based on the other reviews I have no faith I will receive my order. AVOID AVOID AVOID

18 février 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Alex,

Thank you for your valuable feedback. I completely understand your frustration, and I sincerely apologize for any inconvenience caused by the delay.

At Liora London, we are committed to shipping all orders within 24 to 48 hours after purchase confirmation. Once shipped, delivery typically takes 5-14 business days. However, delivery times may vary due to factors such as weather conditions, peak demand periods, or customs procedures.

I want to assure you that it was never our intention to avoid your question, and if you felt that way, I am truly sorry. Your experience is very important to us, and we are here to assist you in any way we can.

Please reach out to us at support@liora-london.com. We are dedicated to making your experience better.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company.

Terrible company.
Poor quality clothing
Customer service is awful, the worst I have experienced.
3 months after ordering I am still awaiting a refund for a faulty item.
Stay well away.

8 février 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Krista,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize that our product did not meet your expectations. This is not the level of service we aim to provide at Liora London. Our products are known for their exceptional quality, and we deeply regret that we fell short in this instance.

Our customers are our top priority, and we strive to offer the best experience possible. We have a dedicated customer service team available around the clock, and we are truly sorry if you feel that you weren't assisted properly.

We would love the opportunity to make things right. Please reach out to us at support@Liora-London.com, and we will be happy to resolve this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM

This is a massive scam. Do not buy from them. They will take your money and never deliver anything.

4 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Elina,

Thank you for bringing this to our attention. First, I would like to sincerely apologize for any inconvenience caused. I completely understand your frustration and appreciate your patience. Upon reviewing your order from January 4th, I can confirm that Liora London strives to ship all orders within 24 to 48 hours after purchase confirmation. Typically, deliveries should arrive within 5-14 business days, though times may vary due to factors such as weather conditions, peak demand, or customs processes.

Please rest assured that we are not a scam; our customers are our top priority. I kindly ask that you reach out to us at support@Liora-london.com so we can resolve this issue promptly. I’m confident your package is on its way, and I am committed to ensuring everything is right for you.

Noté 2 sur 5 étoiles

Didn’t receive my order

I ordered a fleece in December and they never even shipped it! I eventually got a full refund.

31 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Carly,

I want to sincerely apologize for the experience you had with Liora London. Our customers are our number one priority, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations.

At Liora London, we strive to provide fast and reliable shipping, with all orders typically arriving within 5-14 business days. However, I understand that delivery times can be affected by various factors, such as weather conditions, peak demand periods, and customs procedures, which can sometimes lead to delays. Please know that we are constantly working to improve this process.

Regarding your refund request, I want to assure you that we are always here to assist you, and we certainly never intend to ignore any of your concerns. We have processed your refund from our side, and I’m truly sorry if it seemed like we hadn’t addressed it appropriately. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we are committed to making sure your experience with us is better moving forward.

Please know that I’m always here to assist you and ensure your experience is better next time. We’re dedicated to delivering products and services that delight our customers, and I would greatly appreciate the opportunity to make things right.

For any further assistance, feel free to reach out at support@liora-london.

Noté 1 sur 5 étoiles

Fake business

Fake business. Do not use. Took my money and still not received product. It has been over a month now

27 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Emma,
I sincerely apologize for the delay in your order, and I completely understand how frustrating and disappointing this must be for you. Your experience is important to us, and it's disheartening to know that we haven’t met your expectations at Liora London.

We strive to have all orders delivered within 5-14 business days, but unfortunately, sometimes factors like adverse weather and increased order volumes can lead to unforeseen delays. Please know that we are committed to providing you with fast and reliable shipping, and we're actively working to improve our processes to prevent this from happening in the future.

If you have any questions or need assistance regarding your order or our shipping policy, please don’t hesitate to reach out to our customer service team at support@liora-london.com. We genuinely want to help and will respond to your inquiries as quickly as possible. Thank you for your understanding and for your patience during this time.

Noté 1 sur 5 étoiles

Quite frankly the worst clothing company Ive been to

Quite frankly the worst clothing I’ve received from a company. And I’ve bought clothes off Temu and similar!!!

Customer service is non existent

They will refuse refunds

Item looks nothing like it should, loose stitching, poor materials, odd dimensions.

Item arrived late despite delivery claims. Comes direct from china

Told us to donate the coat to china instead of refunding.

Stay far away.

7 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi there,

I sincerely apologize for the experience you’ve had with us. It’s clear we did not meet the high standards of service we strive for, and I regret any frustration this has caused you. The high volume of orders impacted our response time, and this is not the level of service you deserve.

At Liora London, our customers are our top priority, and we are actively working to enhance our customer service. I truly apologize if it felt like we were reluctant to process your refund; that was never our intention. We are committed to resolving any issues as quickly as possible.

While we aim to provide an excellent experience, I must note that we cannot always guarantee our products and services will meet your expectations, and issues may arise that we cannot address immediately. Additionally, since our products are shipped directly from our supplier in China, certain factors can affect delivery times and overall service.

I would greatly appreciate the opportunity to show you the level of service we are truly dedicated to providing. Your feedback is important to us, and I am committed to improving our service moving forward. Please know that I am here to assist you and ensure your future experiences with us exceed your expectations.

If you need further assistance, please feel free to reach out to me at support@liora-london.com. We truly value you as a customer and are here to help in any way we can.

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful products

Awful products, awful customer service.
If you need to return their crap products then you need to return to Asia which will cost more than it’s worth to get a refund.

The products I bought was honestly dreadful.
Didn’t look like the photos, toke 3 weeks longer than expected to turn up and was a total waste of money.

18 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Kieron,

Thank you for sharing your feedback, and I sincerely apologize for any inconvenience you experienced with us. To meet the high demand, we operate multiple fulfillment centers, but we are committed to maintaining the highest standards of quality. We strive to maintain complete transparency by showcasing clear and accurate images on our website. I sincerely apologize if we did not meet your expectations in this regard.

I see that your order was placed on January 3rd, and as outlined in our shipping policy, delivery typically takes 5–14 business days. We also provide free shipping for our customers’ convenience.

I’m sorry to hear that you’re not satisfied with the quality of the product. Your satisfaction is our top priority, and we’d love the opportunity to make things right. Please reach out to us at support@liora-london.com with your order details, and we will prioritize resolving this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would! Appalling company. Over 4 weeks since placing an order and not even so much as a shipping update! They had the cheek to offer a 20% discount for their website as way of compensation, like I’d ever buy from them again! Still not item and just constant excuses of ‘once it’s shipped they can’t cancel or do anything about’ but they still couldn’t provide me any tracking details.
Don’t bother wasting your time or money. It was only after threatening them with trading standards did I get the offer of a refund but by this point I already raised a claim back through my bank.
Thieves is what they are at this company.

18 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Jessica,

Thank you for taking the time to share your experience with us. I’m genuinely sorry to hear about the inconvenience you’ve faced; it’s certainly not the experience I want for my customers.

I collaborate with multiple fulfillment centers to ensure that orders are processed as quickly as possible. I strive to ship all orders within 24 to 48 hours after purchase confirmation, and typically, they arrive within 5-14 business days. However, unexpected factors like weather, busy periods, or customs delays can sometimes influence delivery times, and I sincerely apologize if you’ve experienced any of those issues.

I truly regret the frustration this situation has caused you. Please know that I am here to assist you and will do everything possible to help improve your experience. Your satisfaction means everything to us.

If you need any further assistance, please feel free to reach out at support@liora-london.com.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. Avoid at all cost. I ordered a jacket mid December and I’m still waiting for it to arrive. Contacted customers services multiple times and always received a response stating my order was on its way, yet it still never arrived. Asked for a refund and they ignored my request and said my order was on its way. I asked again and they offered a partial refund which I never received. I contacted my bank and put the payment into dispute. My bank refunded the order amount and contacted the company, miraculously I received a refund notification from Liora London the same day. Funny how when banks get involved they can refund. Please don’t be tempted by the website and posts on Instagram this is a very clever scam.

15 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Nina,

Thank you for your feedback. I want to address your concerns directly regarding the delay in processing your order. Your order was placed on December 21st, and according to our shipping policy, delivery typically takes 5 to 14 business days. We are actively working to expedite all outstanding orders.

At Liora London, we prioritize our customers, and it is unacceptable that we did not meet your expectations. Due to an unusually high volume of orders, there have been delays, and I appreciate your patience during this challenging period. However, we are committed to improving our processes to ensure this does not happen again.

Regarding your refund request, I want to assure you that we take every request seriously and do not intend to ignore any inquiries. If our response was not satisfactory, I apologize for that. Your business is important to us, and we are dedicated to resolving this matter promptly.

Please contact us directly at support@liora-london.com for any further assistance.

Thank you for your understanding. We are determined to make this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam stay away!

Scam stay away!!
Been over a month and still no delivery, brought for a Christmas gift and as I’ve just seen most people get the same reply it’s been dispatched crap!!
And will not give me refund beyond joke people are heartless C**ts

Wish I had looked them up before buying

14 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Millier,

Thanks for sharing your feedback. I want to extend my sincerest apologies for the experience you had with your order. I can assure you that your satisfaction is our top priority, and I regret that we fell short of your expectations.

I understand there was a delay with your order, which was due to an unusually high volume of orders. Please rest assured that this is not typical for us, and I am actively working on enhancing our processes to minimize such delays in the future.

At Liora London, we strive to ship all orders within 24 to 48 hours following purchase confirmation. While most orders typically arrive within 5–14 business days after shipping, various factors such as weather, peak demand, and customs can influence delivery times.

To make things right, please reach out to us at support@liora-london.com with your order details. Our team is ready to assist you and ensure that your future experience with us is much improved.

Thank you for your understanding and patience. We are truly committed to providing you with a better experience going forward.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM

SCAM, DO NOT BUY.

Brought 2 jackets from this website, they took WEEKS to arrive. Finally arrived and the quality was awful, completely different colour and thin material. Refusing to refund me even though they are selling counterfeit items. Website states UK website but clothes come from china..... false advertising

1 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi there,

Thank you for your understanding regarding the delay. I genuinely apologize for the inconvenience and want to assure you that we strive to provide the best possible service.

Our typical delivery timeline is between 5 to 14 business days, but we recognize that unexpected factors like weather and order volume can sometimes cause delays. I completely understand how frustrating this can be, and I'm truly sorry that we fell short this time.

As for the color of the product, it's important to keep in mind that lighting conditions can alter how colors appear, which might account for any differences you've observed.

Please reach out at support@liora-london.com. I’m here to help improve your experience in any way I can.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy scammers report website!

They take your money send you something cheap made in china, what’s on website does not come. Terrible customer service, don’t even answer you back. Reported company. Don’t even have an address on website to return stuff . Do not buy!

4 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi April,

Thank you for your feedback, and I sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. We are truly sorry that we didn’t meet your expectations, as our customers are our top priority. Due to the high volume of orders, it’s possible that your message was overlooked, and we deeply regret that.

Please feel free to reach out to us directly at support@Liora-london.com. We’re committed to making your experience better and would love the opportunity to resolve any concerns you have.

Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Dont order

Dont order, very cheap wirey material not as described.

28 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Mark,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely apologize that we fell short of your expectations. At Liora London, we take immense pride in delivering the highest quality products, and it’s disheartening to hear that your experience did not reflect that commitment.

Your satisfaction is our top priority, and we would be delighted to have the opportunity to make amends. Please reach out to us at support@liora-london.com with your order details, and we will ensure that your concerns are addressed promptly and thoughtfully.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordeed a jacket dec 8th didnt receive…

Ordeed a jacket dec 8th didnt receive till dec 28th , jacket to big and not the best quality for price , cannot return due to being reduced offer was a credit for half the price . The communication is good but that is all will not use again

8 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Karen,

Thank you for sharing your review. I sincerely apologize that our brand did not meet your expectations.

I see that you placed your order on December 8. I want to assure you that at Liora London, we are committed to shipping all orders within 24 to 48 hours after purchase confirmation. Once shipped, orders typically arrive within 5-14 business days. However, delivery times can vary due to several factors such as weather conditions, peak demand periods, and customs procedures.

I truly regret any delays you've experienced, and I want to emphasize that our customers are our number one priority. I'm also sorry if you felt our customer service was unavailable during this time this is not the experience we aim to provide.

Please reach out to us at support@liora-london.com so that we can work to resolve this matter and make your experience better.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have recently been scammed by this…

I have recently been scammed by this company. Reading reviews it looks like people have been refused refunds. Request a clawback form on your online banking and your bank should refund you the full amount. Hope this helps

8 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Gabby,

Thank you for sharing your feedback with us. I sincerely apologize that you feel this way, and I want to assure you that this is absolutely not the experience or service we aim to provide. At Liora London, we take pride in offering high quality products, and I’m truly sorry that we didn’t meet your expectations.

I also apologize if it seemed like we weren’t willing to offer a refund that was never our intention. Your satisfaction is incredibly important to us, and I want to ensure we resolve this matter and make things right for you.

Please reach out to us at support@liora-london.com, and we will prioritize addressing this issue and improving your experience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute scam!!

Absolute scam!!! Never again will I use this company and oh my god do I feel so stupid that I did not check the reviews 1st! Been about 5 weeks still no jacket and i highly doubt anything has even been sent. It was a birthday present for a friend and im now so out of pocket having to buy another gift. Absolutely fuming and they won’t refund me. I’ll make sure no one I know ever buys anything from these disgusting people with fake Black Friday deals.
Scum bags

There bullshit reply IS ANOTHER LIE!!!
Scumbags.

29 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Liora London

Réponse de Liora London

Hi Georgia,

Thank you for sharing your feedback. We are truly sorry that you’ve experienced this level of inconvenience due to us, and we understand how frustrating it must be.

At Liora London, we are committed to shipping all orders within 24 to 48 hours after purchase confirmation. Once shipped, orders should typically arrive within 5-14 business days. However, delivery times may vary due to factors such as weather conditions, peak demand periods, and customs procedures.

We sincerely apologize that your package did not arrive within the expected timeframe. We want to make things right for you, and I’m here to assist you. Please contact us at support@liora-london.com so that I can personally look into this and help resolve the issue.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus