Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Bestilte et abonnement på 12 blade. På 9 måneder har jeg fået leveret 3 rigtige blade og ellers har jeg enten ikke modtaget noget eller modtaget det forkerte blad. Så det er åbenbart standard at man s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bladet, abonnering og velkomstgave fungerer som man bør forvente, men så startet telefon terror: annenhver uke ringer noen med tilbud på blad. Har klaget på det uten at det hjelper (bare en kort st... Voir plus
L'entreprise a répondu
Alla våra prenumerationer har strulat. Leveranser uteblir ständigt och vi måste ringa och meddela detta. Kundtjänst är trevliga och skickar ut tidningarna som saknas men det är otroligt jobbigt att be... Voir plus
Jag har en prenumeration på sex nummer som ska gå vidare i tillsvidareprenumeration. Döm om min förvåning när det dras från mitt konto för tidning nummer sju 3-4 veckor innan utgivningsdatum på det... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi udgiver stærke magasiner og driver succesfulde forretninger inden for digitale medier, e-handel og agencies. Vi er publicister af hjertet og har med udgangspunkt i storytelling bygget vækstforretninger, så vi både laver indhold og journalistik i verdensklasse samtidig med, at vi skaber stærke forbrugerfællesskaber og brands.
Strødamvej, 2100, København Ø, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 17 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 24 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Det er nogle fine blade I sælger, men Jeres kundeservice er på neandertaler-niveau.
Jeg fik den 12/3 bekræftet at mit abonnement var opsagt, så sender I af ukendte grunde en ny opkrævning som jeg selvfølgelig ikke betaler. Samtidig sender I en rykker for at den ikke er betalt.
Skal jeg sende en rykker for at I fjerner Jeres opkrævning og rykker, eller får I selv fingeren ud?
Bliver vildledt til abonnementordning.
Modtog besked om, at der var blevet trukket 1454,74 kr til Hendes Verden fra MitBlad.
Jeg havde købt 14 ugers Hjemmet til et familiemedlem og var ret sikker på at det sluttede efter de 14 uger og jeg var ret sikker på at jeg ikke havde bundet mig til noget.
Erfarer efterfølgende, at jeg uanet har betalt 300 kr inden nytår, hvilket har tilmeldt mig til et abonnement på Hendes Verden.
Forfærdelig kundeservice! Har ikke modtaget min magasin for 3. Måned i træk og de gør ingenting for at løse problemet!
Bladene som sådan er fine.
Men fornyelse af abonnement uden varsel (så man ikke kan nå at opsige) føles som bondefangeri.
En fejl i firmaets eget system gjorde, at jeg blev afkrævet betaling for et blad, jeg ikke havde bestilt. Da jeg forsøgte at gøre opmærksom på fejlen, kunne jeg ikke komme i kontakt med kundeservice pr telefon og kommunikationen via mail var langsom og usmidig. Fik oplevelse af at beskederne var autogenereret. Jeg opgav og betalte for ingenting for at slippe ud af det
Er totalt i chok og rystet over deres behandling. De oplyser en om hvornår det sidste blad kommer, men fortsætter så med at sende dem og opkræver penge for dem, med trusler og "undskyldningen om" at de jo lever af at sælge abonnementer, så selvfølgelig fortsætter de med at sende blade og kræve betaling.
Brug dem ALDRIG! Ville virkelig have ønsket at jeg havde tjekket herinde først..
Købte et gavekort til et valgfrit bladabonnement i gave. Det kan ikke indløses. Der står “internetforbindelsen er afbrudt” når man trykker på indløs. Det er nu afprøvet af flere, på flere forskellige enheder over flere dage.
Jeg forsøgte at komme i kontakt via deres kontakt formular, men når man skulle sende, skulle man bekræfte at man ikke var en robot. MEN DET KUNNE MAN IKKE NOGEN STEDER og man kunne derfor ikke bruge deres kontaktformular.
Da jeg efter mange mange forsøg kom igennem på tlf bliver jeg mødt af en meget ubehagelig ældre dame, som går til angreb inden jeg har fået talt færdig.
Fx, “at det jo ikke er deres problem at jeg ikke kan finde ud af at bruge en computer”. (Øøøhh, det kan jeg så godt!!)
Hun taler hele tiden ind over mig og og hører ikke hvad jeg siger.
Hun ligger ord i munden på mig jeg ikke har sagt. Hun siger også flere gange, “du er bare sådan en der tror, at alle er ude på at snyde dig”.
Jeg kan slet ikke komme igennem med mit budskab som er, “hjælp med at få indløst gavekortet eller giv mig mine penge retur! Og der er fejl på jeres hjemmeside, som burde kigges på”.
Det er som at tale med et rasende barn.
Jeg får dog en mail adr jeg kan skrive til og vente på svar.
Sikke en strategi… at overfalde kunderne verbalt, for at aflede samtalen fra, at I har taget betaling for et gavekort som ikke kan indløses. Ingen snak om at løse problemet. Og så en mail adr til mere ventetid.
Bad om at tale med klageafdeling e.l men hun sagde bare, “du kan jo bare klage i din mail”.
Uprofessionel, ubehagelig og pinlig opførsel!
Og venter STADIG på mine penge!??!
OPDATERING: ca en halv time efter denne anmeldelse, fik jeg en meget venlig mail og mine penge er nu tilbage på min konto. De tager det meget seriøst at en medarbejder har udvist sådan en adfærd. Derfor får de en ekstra stjerne på bagkant.
Helt utrolig dårlig kundeservice
Forsøgte at afmelde mit abonnement men fik gentagne gange “Vi beklager, at vi på grund af travlhed fortsat ikke har fået svaret på din henvendelse. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.” Så nåede de lige at trække penge for yderligere et kvartal. Ikke i orden!
En utrolig dårlig oplevelse. Manglende refleks fra firmaet grænsende til bondefangeri og udsendelse af ikke bestilt girokort samme dag som sidste indbetaling.
Jeg fik ikke svar på hvad citeret “abonnementet stopper automatisk efter numre, du vælger “
Alt i alt en utrolig dårlig oplevelse
Købte for 2,5 måneder siden et abonnement med en velkomstgave.
Velkomstgaven er ikke ankommet.
Har skrevet mails flere gange uden at få svar. Ringede i stedet, hvor jeg efter laaaang ventetid kom igennem til kundeservice. De fortalte, at de har en måneds ventetid på svar på e-mails til kundeservice (jeg har stadig ikke fået svar), og at grunden til at jeg ikke har fået gaven var, at min e-mail og tlf. ikke var i deres system til fragtlabel til gaven. Begge blev udfyldt da jeg bestilte! Men de fik dem så oplyst igen, så gaven kunne blive sendt afsted.
Har jeg efterfølgende modtaget gaven? NEJ
Meget let at oprette - meget svært at opsige! Julegave abonnement på blad , blev til dårlig oplevelse med manglende blade , dårlig kundeservice og frustration hos modtager . Øv, sidste gang et blad abonnement blev givet som gave her!!
har haft abonnent i over 20 år og der har ikke været problemer men på det sidste har de været ustabil med levering og kontakter man dem ikke inden for en uge så kan man ikke længere få sit blad og efter kontakt med kundeservice over min utilfredshed har de opsagt mit abonnent
Forsøger at opsige min afdøde mors abonnement. De har tid til at ringe til mig for at sige at jeg har skrevet til den forkerte mail; men kan ikke hjælpe mig over telefonen og henviser til anden mailadresse, hvor de desværre ikke har tid til at henvende tilbage. Aldrig igen et abonnement igennem story House Egmont. Min mor har købt bladet i mindst 50 år indtil hun døde og så sådan en behandling.
Tro ikke, at du kun køber 1 år, selvom det er det de lover. Abonnementet fortsætter selvom man understreger fra start at man ikke ønsker det. Det er ikke fordi publikationen (i dette tilfælde Euroman) fejler noget. Det er bare deres automatiske forsættelse af abonnementet udover den købte periode, som man skal være meget opmærksom på. Selvom de lover et, så modtager man en bekræftelse, der siger noget andet. Aldrig mere!
Jeg modtog hverken mit første blad eller den bog som var med i det abonnent jeg købte. De blev ved med at skrive den var påvej, men den kom aldrig.
Et firma med utrolig dårlig kundeservice, der ikke følger deres egne handelsbetingelser! Jeg bestilte et abonnement på 12 numre af Her & Nu, som jeg betalte med Mobilepay. Modtog efterfølgende en bekræftelsesmail med ordlyden: “Når dit abonnement fornyes, trækker vi automatisk pengene fra den betalingsmetode du har brugt.” Det gik jeg ud fra at jeg kunne stole på. Men opdager så pludseligt, at pengene ikke er trukket automatisk, som de højt og meget tydeligt selv har skrevet. Og ud af det blå er der lagt et gebyr oveni på 49 kr.! Under deres Handelsbetingelser skriver de desuden: Hvis du vælger at betale dit abonnement med kreditkort eller MobilePay, accepterer du samtidig, at Story House Egmont AUTOMATISK trækker penge på dit kreditkort, hver gang abonnementet fornyes.
Jeg kontakter dem skriftligt, da jeg ikke synes, det er retfærdigt at skulle betale et gebyr. Efter flere ugers ventetid svarer de endeligt og skriver, at de godt kan se, at jeg er tilmeldt automatisk Mobilepay betaling, men at de ikke har kunnet trække pengene “af en eller anden grund”! Hvad i alverden er det for et svar?? De har ikke en gang en forklaring på det. Skal jeg straffes for at de ikke kan trække pengene pga. et problem i deres interne system? De skriver desuden at jeg SKAL betale de 49 kr. da det er gebyret for at danne og sende et fysisk girokort. Øh, jeg har aldrig modtaget et fysisk girokort!
Så I stedet for at refundere de uberettiget opkrævne 49 kr. og få en tilfreds kunde, vil de åbenbart hellere fortælle en løgn og miste kunden.
Jeg har da aldrig oplevet noget lignende!
Hold op, det må være pinligt at være ansat i det firma. Tænk at de vil være det bekendt.
Jeg gav min nevø et 2 års abonnement til en rigtig god intropris og der har ikke været bøvl med levering eller bladet.
Jeg fik aldrig afmeldt abonnementet selv om det jo stod i bekræftelsen at det var et abonnement. Efter 2 år lander der så en fysisk regning på det tredobbelte for de næste to år. Jeg afmelder straks, men kan se at "sidste levering" er om 2 år.
Jeg ringer til kundeservice og uden problemer får jeg lov at slippe med at betale for det blad der kommer inden for opsigelsesperioden på 1 mdr. Det synes jeg er ok selvom det ene blad koster ca 1/3 af hvad jeg fik 12 blade for i sin tid. Men i og med at det var mig, der ikke fik læst bekræftelsen, hvor det stod meget tydeligt og ikke skjult, så synes jeg det er ok. Selvfølgelig var det federe hvis de sendte regningen 1 måned inden det nye abonnement, men det er selvfølgelig deres måde at tjene penge på.
Elendig kundeservice - svarer ikke hverken på mail eller telefon. Ville egentlig bare have svar på et simpelt spørgsmål om fornyelse af abbonnement, men det blev så til en opsigelse.
Har haft givet et abonnement på jumbobøger til en nevø og ved udløb abonnement fornyer de automatisk og sender regninger. De henviser til opsigelse på deres hjemmeside, hvilket er stort set umuligt at gøre korrekt. hvilket har medført insisterende fakturaer på uønskede bøger og nul forståelse for en given situation. Med den kundebehandling tør jeg simpelthen ikke handle med dem en anden gang, i frygt for en gentagelse af forretningsprincipper der minder mest om mafgiametoder og dummebøder
Sidste år i maj måned fik jeg et abonnement af min søn. Det er for længst opsagt, og jeg har nu selv tegnet et nyt abonnement på 12 leveringer + gave.
Og så blev min søn trukket for betalingen!,,,
Jeg har samtidig fået en ordrebekræftigelse og betalings faktura på min adresse - fuldstændig kaotisk.
Jeg har lige forsøgt at ringe til dem uden held - har ventet som nr 1 i mere end 20 min og har lige lagt på….
Det er dog noget forfærdeligt roderi, de har i deres systemer….
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.