Moshulu Avis 

318
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I would buy again. Their customer service was reassuring and instilled confidence in this virtual world when I got through to a real competent person over a question. Quick delivery. Amazing shoes. Th... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Low quality slippers at a very high price. Bought a pair of men's Dishley slippers price including delivery £73.95p. The marketing states 'Fluffy sheepskin wool linings for extra cosy feet'. That woul... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely, comfortable ankle boots. Beautiful soft leather and a stunning colour. I chose yellow to match my warm coat for all round winter warmth and I wasn't disappointed. Fine for lengthy walks aro... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Wherever l have encountered a Moshulu shop,l have met with polite and helpful staff.Nothing is too much trouble.Their displays are always a pleasure to peruse.Their colourful footwear brings sunshine... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

318 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(318)

29 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Rubbish company

Rubbish company poor customer service inferior shoes

23 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Moshulu

Réponse de Moshulu

Thank you for your feedback. Naturally, we are disappointed to hear that our products and service have failed to deliver the smile we promise, and we'd love to help put this right. If you would like to discuss this further, please do get in touch with our customer care team either by phone on 01404 510440, selecting option 2 for support, or by emailing us on customer.services@moshulu.co.uk - We look forward to hearing from you.

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor exchange service, terrible communication

Sandals ordered were not the right size so returned and asked for exchange in larger size, sent about 6 emails to request an update over 3 weeks, and each time got poor response saying they were looking into it but never got a reply. This week they sent a partial refund for one pair with no clear explanation, followed by another email days later to say all order will be refunded as they don’t have them in stock anymore. Terrible service and now have to wait days for actual refund.

31 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Not good business

The shoes were great - but too narrow. I would have bought again from Moshulu but for the time they take to make a refund. I am still waiting after 10 days. The organisation is spoiling what could be a great business by poor administration. OR they are short of cashflow and use their customers' refunds to finance their working capital. I will not buy from them again.

31 juillet 2024
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Moshulu take two weeks to refund

"We are a small company" was the excuse for taking a long time to refund, from a rather poor customer services rep sticking to the script and speaking over me - no apology. I said why would I want to shop again with Moshulu if this is the case? Moshulu take two weeks to refund for returns once received or it can be sooner they say, so can take 18 days including the process of sending back by Royal Mail. First time and last time I shop with them. I sent back on 19th July with receipt. They acknowledged received back on 22nd July. I called once and emailed twice. Still no refund and it is now 31st.So they hold on to money. Very poor. Update still nothing and it is August 1st and I spoke to them two days ago and they said returns for the 22nd July were just being processed!). Terrible.

31 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Moshulu

Réponse de Moshulu

Thank you for your review. We are very sorry to hear of your disappointment with your recent experience. Once we have received returned goods into our warehouse they will be quality checked and an exchange processed, or refund made to the original card used to purchase within 14 days. If you are still waiting for your refund to be processed or you would like to discuss this further, please do get in touch with our Customer Care Team. You can catch them directly by phone on 01404 510440 (selecting option 2 for support) or at customer.services@moshulu.co.uk.

Noté 2 sur 5 étoiles

Wait forever for a refund

Sandals were fine but too big - returned. Then it takes nearly a month to get the refund. It takes 10 days for them to actually start the refund procedure

8 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Moshulu

Réponse de Moshulu

Thank you for your review. We are sorry to hear of your disappointment in the time it has taken to receive your refund. Once we have received the goods into our warehouse they will be quality checked and an exchange processed, or refund made to the original card used to purchase within 14 days. If you are still waiting for your refund or you would like to discuss this further, please do get in touch with our Customer Care Team. You can catch them directly by phone on 01404 510440 (selecting option 2 for support) or at customer.services@moshulu.co.uk.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent!

Excellent choice of bright, colourful shoes & great reductions in the sale. I bought Ivey sandals in the cobalt blue - beautiful colour & so comfortable! Definitely a brand new favourite - I love them 😍 Very quickly sent out & great tracking information. The option of free returns is also great for ordering a couple of sizes to get the right fit, these, however, we're absolutely true to size. Fabulous!

4 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Not happy so far have waited ten days…

Not happy so far have waited ten days for a refund on slippers.Moshulu received slippers back on the on the 8th July 10 days ago. Other companies refund within 48 hours. Think they are hanging on to my money as long as possible.Really bad service will not be buying slippers from them again. Very difficult

17 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

postage scam

offered a voucher for a replacement of poor quality and faulty wellies. did not get the postage refunded so in effect I paid out £4 and got nothing. I wanted a refund not your continued service, why would I?

1 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely Slippers

Slippers exactly as described, lovely colour, very soft and comfortable, worth paying extra, would recommend and would buy again. Have had other Moshulu slippers that lasted a few years with alot of wear expect these will too. Good delivery service

10 juin 2024
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

I bought my sandals last summer and…

I bought my sandals last summer and this year I worn them about 3 times and they are starting to falling apart. I was excepting better quality for the money I have paid. They lasted for only one season! This is not acceptable!

12 mai 2024
Avis spontané
Logo de Moshulu

Réponse de Moshulu

Thank you for your feedback. Naturally, we are disappointed to hear that your sandals have failed to deliver the smile we promise and we'd love to help put this right. The best way to do this is to get in touch with our customer care team either by phone on 01404 510440, selecting option 2 for support, or by emailing us on customer.services@moshulu.co.uk - We look forward to hearing from you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all costs

I’ve bought Moshulu trainers from Debenhams. The size wasn’t right for me, so returned trainers with their provided tracked 48 hours returns label with Royal Mail. The parcel has been stuck in Exeter mail sorting centre since 11th April. Contacted Moshulu - no response received. Not sure what to do next. Most likely will have to ask Barclays to intervene.

11 avril 2024
Avis spontané
Logo de Moshulu

Réponse de Moshulu

Thanks for your feedback Sandra, we are sorry to hear that the tracking has not been updated to advise you of your returns safe arrival. I appreciate that not knowing the whereabouts of your parcel can be concerning. I can see that our Customer Care team have been in touch to reply to your enquiry and advise you of the next steps. If you require any further assistance, please do get in touch with them on 01404 510440 (selecting option 2 for support) or via customer.services@moshulu.co.uk

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus