Nuve Avis 

142
•
TrustScore 2 sur 5

1,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

The product is as advertised… it’s far superior to similar types and it makes my feet soft in a few minutes without any pain at all. I was gifted one by a friend initially and it was fantast... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The product I received is nothing like the photos in the advertisement. Instead, it’s nothing more than a small low-quality electric sander. The on-off switch does not move to “off” so it has to b... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Versand überall hin möglich. Rückgaben innerhalb 30 Tage … alles sehr präsent dargestellt. Im Kleingedruckten der Refund-Policy und sonst nirgendwo wird auf Folgendes hingewiesen: „Note: We only acce... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Ordered the skin exfoliate and given time delivery. Took longer and contacted them. Good response and recieved item within two weeks. Love it, rechargeable, changeable heads and so much more prec... Voir plus

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

Your online guide to comfort


Coordonnées de contact

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

142 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,9

Tous les avis

(142)

10 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased a pair of Hypersoft shoes

I purchased a pair of Hypersoft shoes; I was excited and looking forward to these 'comfortable' shoes; in fact it felt like something (the bubble) was digging into my heel; the shoes also had a surprisingly high heel. I returned the shoes - with difficulty, as the return process and address not easy to find or navigate. Whilst my post said, "yes delivered" - I was questioned/doubted. Not at all happy.

17 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi there,

Thank you for taking a minute to write your thoughts here!

We understand that you were excited to receive your Hypersoft Sneakers, but it turns out that they did not meet your expectations, as the heels made it uncomfortable for you to wear. Additionally, when you tried to return the product back to us, you had a difficult time doing so. We are very sorry to hear that.

We understand that everyone has different needs, our product might not always be the best choice for everyone.

As for our return policy, this is publicly indicated on the “Our return policy” section of our website. All we require our customers to do is to contact us first before returning their products so we can provide the correct procedure and return addresses.

We hope you have already successfully returned your product and received your refund by now. However, if that’s not the case, kindly write to me at christine@mynuve.com, and I will gladly assist you with the return process myself.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid!! No customer service, takes ages to receive goods.

Ordered two pairs of slides from them after waiting for two weeks I decided to email them to see where are my items, no reply 3 emails later. Today I finally got them 24 days later. I will not be buying from them again.

25 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Vesselin,

Thank you for taking a few moments to share your feedback here!

We understand that the long shipping time and delayed response to your email inquiries regarding your order has caused your frustrating experience with us. Please accept our sincerest apologies for all the trouble.

We are simplifying our Customer Support procedures and hiring more agents so our customers won’t have to wait as long for a response.

As for our shipping time, admittedly, we have been ill-prepared for dealing with the ever-increasing volume of orders. We have made some upgrades to our shipping department, and we expect things to improve soon.

I can see here that you have indeed finally received your order. If you have any future concerns or require assistance, please email me at christine@mynuve.com, and I will gladly help you.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

MyNuve and Baerskin Hoodies

MyNuve and Baerskin Hoodies? Read on- Ordered 4 hoodies on 10-30-2022 paid 344.80 total. Got an auto-email saying order was received. Heard nothing until 11-17-2022 when I received
2nd email they were sending product from China! I thought was made in America or Europe! From 10-30 to 11-17 2022 I was concerned.
Called phone number for Baerskin listed on Better Business Bureau. Called twice. second time waited for 30 minutes. No response. Could not
contact company thru several emails to cancel order. No response. On Nov 18th got an email from MyNuve saying order was shipped?? Who is MyNuve?
I tried to email back to stop order. Finally got an answer on Nov28th saying I couldn't cancel order it was already shipped. I received product on Nov30.
I shipped back next day unopened and emailed MyNuve telling them so. Got an auto email Dec6th asking how I liked product!! When I answered I had send
product back unopened I was contacted Dec7 asking where. When I said I had returned to sender, I got this email back from MyNuve-------
thank you for your email.
It is stated in our Terms on the website (Section 13) that we can only accept packages if sent to the address we provide, and if they have been pre-paid.
Therefore unfortunately we are not able to assist you any further in this matter, we are sorry for this inconvenience.
Thank you for your understanding.
Kind regards,
Iva

Gee. Sorry I didn't read section 13 on your website. I lost my money and no more response from baerskin or mynuve.
Very poor communication and service from both firms. Are they connected??

22 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hello Bob,

Thank you for your feedback!

I am sorry to learn about your experience with our company. I realize that from the very beginning, the communication with us has been frustrating for you. Please accept my sincerest apologies for that!

Please rest assured that as a customer support supervisor, I will investigate your case further and make sure we improve our services and procedures as soon as possible.

Furthermore, although as per instructions in Section 13 we only accept packages if sent to the address we provide, the fact remains that this whole process has already caused you too much trouble. Now, we want nothing more than to resolve this issue in the shortest time possible.

Please contact me directly at christine@mynuve.com. All I want to do now is make sure that you get a satisfactory solution.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

talk about a slow boat from where ever…

talk about a slow boat from where ever these hoodies were shipped from...took a month to get here ...I could have bought these from Amazon for half the price I paid these jokers...Zippers on the wrong size ..ordered two different sizes..got 2 the same size..Lesson learned ..Check other sources before ordering from this place..you'll save lots of money and aggravation...

22 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Patricia,

Thank you for taking a moment to share your feedback here!

We understand that it took quite some time for your Baerskin Hoodies to arrive, only to find out that they did not meet your expectations, and they were the wrong size. That must have been such a nuisance. We apologize for the inconvenience!

Admittedly, we have been severely underprepared for dealing with the rise in demand for our product. We have made some changes, and we expect things to improve soon.

Regarding the zipper on the left side, we are glad to let you know that our product is designed in Europe, where zippers are usually placed on that side, which is why it might seem a bit unusual.

As for the issue regarding the size of the products you received, we hope you have already received assistance regarding this by now. However, if that's not the case, kindly reach out to me directly at christine@mynuve.com, and I will be happy to process a reshipment for the correct sizes myself.

Best,
Christine

Noté 5 sur 5 étoiles

No complaints or concerns…

I have no complaints or concerns regarding my purchase. Placed my order on Jan 4/23 & item was delivered Jan 14/23. The shoes were well packaged.

The shoes are great, very comfortable & exactly as advertised on the website.

One thing that could use a little "tweeking" is the tracking status. I found that it lagged a bit. Otherwise very satisfied.

14 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hello Sandra,

We appreciate you sharing your feedback here!

We're glad to hear that you had a smooth and satisfactory purchase with us, and that your shoes were delivered on time.

We understand that you weren't all that satisfied with the tracking. Please rest assured that we will take your suggestions into consideration as we strive to continually improve the experience of our customers.

We're thrilled to hear that the shoes are great and meet your expectations, and we're glad you're enjoying them.

We hope to see you in our online store soon!

Best,

Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

Utterly appalling customer service...

Took almost a month for the shoes to arrive. Too big so emailed as to how to exchange for smaller size. Absolutely no response whatsoever. The worst customer service I've experienced. DON'T BUY FROM THEM EVER! All they want is your money and to make it impossible for you to either exchange or get a refund. Never come across an online retailer as bad as this one.

12 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Kirsty,

Thank you for taking the time to leave a feedback here!

We understand that your order was not delivered in a timely manner, and when it finally arrived, it turned out that it was too big for you. Additionally, when you tried to have it exchange for a smaller size, you had a hard time getting the assistance that you needed. That must have been such a frustrating experience. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience!

Regarding our delayed response, we must admit that we have been overwhelmed with the high volume of emails we have been receiving since the holiday season started. We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so we can address our customers' concerns faster.

As for our shipping time, this has indeed been one of our main weaknesses in the past year. Fortunately, we have found better transportation solutions, and we expect things to improve soon.

We hope you have already gotten ahold of one of our Customer Support agents and received assistance with exchanging or returning your product - but if you still haven't, please contact me directly at christine@mynuve.com, and I will gladly help you with your concern myself.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM 3 pairs - WRONG SIZE SCAM!!!

I ordered 3 pairs of sneakers. After waiting for over a month, they sent out the wrong size. Since the size was not marked on the shoes and I am a very busy person, I put them in my closet until I was ready to wear them during the holidays. On their website it says that if the shoes don't fit or are not the right for you to give them away and that they would send them out again. Well, when I contacted them I was told that it was too late (after a few weeks not even 30 days went by) to get them exchanged or my money refunded. I never even wore them or tried them on because they sent the wrong size to begin with. I am starting to think that they mixed up my package with the other person on here that received her sneakers that were too big, bc mine were way too small. What is sad is that I was so excited when I saw them that I would have bought a bunch more of these...this company is really stupid! They jipped me out of over $200.THEY ARE A SCAM!!! DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY!!!!! I am going to contact my bank to reverse these charges bc I have the emails to prove that they sent out the wrong item took forever and that I contact them within a couple of weeks to correct the situation.

21 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Ellie,

Thank you for taking a few minutes to write us a feedback!

We are sorry to hear that the Hypersoft Sneakers you received were not the right size for you, and when you tried to have them exchanged for another size, you were told that this is no longer possible, as it is already past our 14-day policy.

Indeed, as a general rule, we allow exchanges and returns if a customer contacts us within 14 days of receiving the product. This is publicly stated under the "Our return policy" section of our website. Please note that we only count the days starting from the delivery date up to the date the customer first contacts us regarding their request for exchange. The date of our first response will not be taken into account.

In your case, it seems that your products were delivered last 11-04-22. However, you first contacted us regarding the size issue last 11-21-22.

Of course, customer satisfaction is our priority, which is why we offer options for returns and free exchanges in the first place. However, we hope you understand that companies like ours have put policies in place to avoid abuse and to protect our business as well. We assume that customers have already determined whether the products are the right fit for them or if they wish to return it within 14 days of receiving the product.

Again, we apologize for the inconvenience. If there's anything else we can do for you, please send me an email at christine@mynuve.com, and I will be more than happy to assist you.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

If not a scam then close to it

Terrible company. Ordered weeks before Christmas and item still hasn't arrived (we're now in January).

Add to that no response either chat agent or email and I've been forced to seek a refund via the card company.

Strongly advise not using these charlatans.

6 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi David,

Thank you for taking a few minutes to write us a short feedback!

We understand that as of posting here, it has been taking quite a long time for your order to be delivered. On top of that, you have been having a hard time getting ahold of one of our Customer Support agents via email or chart. Please accept our sincerest apologies for all the trouble!

We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so our customers won't have to wait as long for a response.

We must admit that we have been ill-prepared for dealing with the surge in volume of orders following the release of the new version of our Baerskin Hoodie. We have made some upgrades to our shipping department, and we expect things to improve soon.

We understand that you have already filed for a dispute with your bank. If you have yet to receive a resolution for this issue, please send me an email at christine@mynuve.com so I can assist you and help come up with a satisfactory solution for your concern.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

This is a horrible and unethical…

This is a horrible and unethical company! I ordered the hypersoft sneakers, they took a month to come. I tried them on, like any department store sale you try the shoes on, but they hurt my feet. I returned them in the original package, and paid for the return, after not hearing from them again for a month they told me the shoes were worn and I would not get a refund! They now won't respond back to me or give me a phone number to call. I'm sewing for this company!
They are rip-offs!!!!!!!!!!!!!
I cannot afford to lose my money!
I'm so upset.
They don't get any stars, this app forced me to even put a star to post!
This app is bs as well.

10 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hello there,

Thank you for taking some time to post your thoughts here!

We understand that it took quite a while for your Hypersoft Sneakers to arrive, only to find out that they did not fit you well and they hurt your feet - and when you returned the product back to us, you were informed that you will not be receiving a refund because the product that you returned was already worn. We are sorry to hear that.

Indeed, as indicated on our return policy, the returned items "must be in the original packaging, unworn, unwashed, and with all labels and tags attached." This is determined by our warehouse specialists who examine the returned items once they arrive at the warehouse.

However, customer satisfaction is important to us - which is why, in instances where the customer determines that their product is already used, worn, or no longer have their tags and original packaging, and is therefore ineligible for full refund when returned, we always have other options such as free exchanges and partial refunds.

We hope you have already gotten ahold of one of our Customer Support agents and received the assistance you needed. However, if that's not the case, please write me an email at christine@mynuve.com and I will help come up with a satisfactory solution for your concern myself.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

I have been waiting 2 weeks for my…

I have been waiting 2 weeks for my order. Every time I check, it doesn’t I seem to be any closer to being delivered. I have emailed the company several times and they never reply. I will never order from this company again.

5 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Kathy,

Thank you for taking a few moments to share your feedback here!

We understand that the long wait for your order to arrive and our lack of response to your emails has left your experience with our company so much to be desired. We are very sorry to hear that!

We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so our customers won't have to wait as long for a response.

Regarding our shipping time, admittedly, we have had challenges with processing and shipping some orders in a timely manner in the past year. We have made some changes, and we expect things to improve soon.

We hope your order has already arrived at your location by now - but if it still hasn't, please contact me directly at christine@mynuve.com so I can look into this and help you locate your order.

Best,
Christine

Noté 5 sur 5 étoiles

MyNuve finally took care of my problem.

It took calling my CC Bank and disputing a charge as shoes sent were too big, and no response from customer service after many tries.
They responded then and sent the correct size and shipped them at no cost to us. Thank you MyNuve! Love the shoes!!!
Nancy Laxton

6 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hello Nancy,

Thank you for taking a few minutes to provide feedback!

Offering a free replacement at no additional cost is the least we could offer to rectify the initial size issue. Therefore we are so delighted to hear that you love the shoes!

We greatly esteem your relationship with our company and we will not take for granted your words!

We look forward to seeing you back at our shop soon!
Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

No stars!!

No stars!!! I ordered Hypersoft sneakers in early November. They never came. I got one email response that the order was being “processed” in the warehouse but due to “overwhelming response” they were backed up on orders. Subsequent emails have gone unanswered.

29 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Diane,

Thank you for taking the time to write your review here!

We understand that you have already been waiting for your order to arrive for quite a long time when you posted your feedback here, and getting a response from us has had been challenging for you. Please accept our sincerest apologies for the delay and inconvenience!

Indeed, we must admit that we have been severely underprepared for dealing with the ever-increasing volume of orders we have been receiving, especially around the time the holiday season started, which caused the slight delays in the processing and shipping of some orders. We have made some changes, and we expect things to improve soon.

Upon checking, it seems that there was an issue with the shipment of your order and you have already been reimbursed for the full amount of your order.

Again, we are sorry for all the trouble! If you ever need further assistance, you may reach out to me directly at christine@mynuve.com and I will help you myself.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

I DON'T EVEN WANT TO GIVE THIS COMPANY…

I DON'T EVEN WANT TO GIVE THIS COMPANY 1 STAR. THEY ARE A SCAM. I ORDERED HYPERSOFT SNEAKERS ON 12/18/22 AND HAVEN'T RECEIVED ANY CORRESPONDENCE FROM THEM SINCE. I HAVE EMAILED THEM 3X'S FOR ORDER STATUS OR TRACKING NUMBER, NOTHING. I WOULD NOT ORDER FROM THIS COMPANY 😒 .

18 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Sanchia,

Thank you for taking the time to post your feedback here!

It seems that the delayed shipping and lack of response to your emails has caused you to have a less than ideal experience with our company. We understand that you have emailed us multiple times and inquired about your tracking number, but you have yet to receive a response as of posting here. We apologize for the inconvenience!

We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so our customers won't have to wait as long for a response.

Regarding our shipping time, we must admit that we have had issues in this department for the past year. We have made some changes, and we expect things to improve soon.

I can see from your tracking status that your order has already been delivered to you. If you ever have further questions or concerns regarding yourorder, please contact me directly at christine@mynuve.com, and I will assist you myself.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

Located in Germany

Hello all. Michelle Hewitt again. Still haven't received replacement shoes, size smaller as requested. Did get a text response that they would send me smaller shoes. Nothing
Point is: glad you all reported them to BBB and FCC but don't hold your breath. Company is located in Germany. They don't care.

23 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Miichelle,

Thank you for taking a moment to write us a short review!

We understand that as of posting here, you still haven't received your replacement sneakers. We are sorry to hear that.

Upon checking, we have informed you that we have requested the reshipment of your order last 12-10-22, and the product was delivered to you last 12-24-22.

We must admit that it took us quite some time to process and ship some orders in the past month due to the ever-increasing volume of orders during the holiday season. We have made some upgrades to our shipping department, and we expect things to improve soon.

If you ever have more concerns or need assistance, kindly reach out to me directly at christine@mynuve.com, and I will gladly help you.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

Should be "0" Stars

Should be "0" Stars! Like SO MANY OTHERS, I wish I would have read the reviews before ordering. I can't believe I didn't! The Baer Skin Hoodies are a real thing - this company just doesn't really send them to people!! They are REALLY EFFECTIVE in MAKING IT LOOK REAL. In fact, they send confirmation emails AND discounts on other products (with continued emails on those). They even asked me to rate their customer service email (which seemed to be legit, until I looked up the USPS tracking number and it was "unavailable at this time" (like this company - "TrueSwat").

They clearly just string people along and DON'T DELIVER!!! Such a drag around Christmas!

23 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Terry,

Thank you for taking the time to post your review here!

It seems that you have had a less than satisfactory experience with us, and the long shipping time and lack of updates on your tracking status has caused you to doubt our company. We apologize for all the trouble!

We would like to assure you that we are a legitimate company, and we do send out the products our customers pay for. It's just that we have had challenges in processing and shipping orders in a timely manner in the past months, as we were admittedly ill-prepared for the sudden increase in demand for our products. We have made some upgrades to our shipping department, and we expect things to improve soon.

As for why you your tracking number didn't contain any updates regarding your order as of posting here, it's probably because the courier hasn't provided recent updates yet at the time.

We hope your order has already been delivered to you by now, but if it still hasn't, kindly write to me at christine@mynuve.com, and I will happily help you.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

They are scammers

They are scammers. Purchased hypersoft sneakers. Wanted to cancel & was told I couldn’t. Finally received & too big. Was told I would have to pay for return shipping which I did $13. They told me to send tracking # after not hearing from them. Sent them the info. Was told I was getting refund in a few days. It’s been 2 weeks. Having my bank investigate

9 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Lisa,

Thank you for taking the time to share your thoughts here!

We apologize for the less than satisfactory experience you had with our company! We understand that you initially tried cancelling your order, but your request was not approved - then, when you finally received the product, you found that they were too big for you. Additionally, you were not pleased that you had to pay for the return cost yourself.

Regarding our cancellation policy, as a general rule, indeed, once the product has been processed or shipped, we are no longer able to cancel it. However, we always tell the customers that should they prefer an exchange or refund, we can still fulfill these requests once they finally receive their order.

As for why you had to pay for the cost of returning the product, this is because we are only a small company. Most companies transfer the cost of both the initial and return shipping to the customer.

However, in our case, since we already offer free worldwide shipping, unfortunately, we would not be able to afford the cost of return ourselves. We also offer other options such as free exchanges and partial refunds, should a customer not want to go through the hassle of returning their product back to us.

Lastly, you were asked to provide your return tracking number so we can easily look your order up in our system and process your refund faster. Normally, our warehouse specialists follow the order in which items are returned, which is why returned items take a while to be refunded.

We understand that as of writing here, you have yet to receive your refund. We are sorry to hear that. Hopefully, you have already received it by now - but if you still haven't, please contact me directly at christine@mynuve.com, and I will happily assist you with the refund myself.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Linda,

Thank you for taking a moment to share your review here!

We understand that as of writing here, you have yet to receive a tracking number for your order, and reaching out to us had been challenging for you. We are very sorry to hear that!

We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so our customers won't have to wait as long for a response.

Regarding our shipping time, we must admit that we have been severely underprepared for dealing with the high volume of orders. We have made some changes, and we expect things to improve soon.

Upon checking, I can see that your order has already made its way to you. If you ever have any concerns or need assistance, please send me an email at christine@mynuve.com, and I will be more than happy to assist you.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought the Lacy Lite bras

Bought the Lacy Lite bras. Bras are beautiful but didn't fit. Had a hard time finding out how to do a return. Return instructions said to email company within 14 days after receipt of order. Did that by day 5. Three weeks now and haven't heard back. Very disappointed, would give zero stars if I could. After I wrote this I quickly heard back from mynuve. Was able to get the return address and am waiting for confirmation. Will update again.

29 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Eva,

Thank you for taking the time to write us a short feedback!

We are happy to hear that you found our Lacy Lite Bras beautiful. However, we understand that they were not the right fit for you, and contacting us regarding returns have been a difficult task for you as of posting here. We are truly sorry for the inconvenience!

We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so our customers won't have to wait as long for a response.

Upon checking, one of our Customer Support agents has already sent you our return form and procedure via email last 12-19-22. If you are still interested in returning the product, you may respond to our last email, and we will assist you accordingly.

Again, we apologize for all the trouble!

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

I wish I had checked these reviews…

I wish I had checked these reviews before order a baerskin hoodie! I never would have ordered. Same as most on here, they took my money and crickets since. They have not responded to my emails. Next email I send after writing this will be to the AG office along with screenshots. Probably won't do any good but I'm sick of being scammed.

28 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Rick,

Thank you for taking some time to share your feedback here!

We are sorry to hear that the lack of updates and response to your emails regarding your order has left your experience with our company so much to be desired.

We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so our customers won't have to wait as long for a response.

Hopefully, you have finally gotten ahold of one of our Customer Support agents and received your order, but if that's not the case, kindly reach out to me directly at christine@mynuve.com and I will make sure to help resolve this issue as soon as I can.

Best,
Christine

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Customer Service

I don't even want to give them one star. I like others wish I would have read the reviews before ordering. I received my items and they're too big and need to return. I've emailed and emailed with no response. I've messaged on Facebook and no response. I will be disputing the charge today with my bank and will report them to the BBB. Absolutely terrible customer service.

2 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Nuve

Réponse de Nuve

Hi Kim,

Thank you for taking a few moments to write us a feedback!

We would like to apologize for your less than satisfactory experience with our Customer Service. We understand that the products you received didn't seem to be the right size for you, and when you tried reaching out to us and have them returned, your attempts turned out to be futile.

We are simplifying our Customer Support procedures and adding more agents to our team so our customers won't have to wait as long for a response.

We understand that as of writing here, you have already filed a dispute with your bank. If you have yet to receive the resolution that you wanted, please feel free to contact me at christine@mynuve.com, and I will be more than happy to assist you myself.

Best,
Christine

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus