Rijst kwam na 6mnd (ik was wel blij verrast), met uitlegje dat ze destijds te weinig personeel hadden ed.verder nooit communicatie geweest hierover helaas. Mail (ipv appje) om te betalen was van een... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
They are a scam company. Will have very good offers to lure you to buy. But they will never deliver the goods and theres no customer care numbers or contact to get a refund. I ordered a 20 kg bag of r... Voir plus
Wacht al langer als 5 weken op mijn bestelling. Heb ze meerder mails en ook een whatsapp gestuurd, maar krijg helemaal geen reactie terug. Ook telefonisch pakken ze niet op. Voor mij de laatste keer,... Voir plus
De bezorging mag sneller zijn. En als een product uitverkocht is graag een mail versturen. Het vertrouwen om hun producten te leveren zonder betaling vooruit. En de afhandeling vind ik fijn.
Demande des avis aux clients
Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Ik heb januari 2024 2 zak rijst besteld…
Ik heb januari 2024 2 zak rijst van 10 kg besteld maar tot nu toe januari 2026 het nog niet ontvangen. Geen reactie heel slechte klantenservice. Niet kopen ze zijn oplichter. Ze pakken jou geld en sturen de rijst niet. Heel slechte ervaring
Nog steeds niets ontvangen
Ik heb 28-11-2025 20 kilo rijst besteld en betaald maar nu 2-1-2026 nog niets ontvangen.Ik heb inmiddels 2 keer gebeld maar ze zijn niet bereikbaar.
De rijst is erg lekker en de prijs is…
De rijst is erg lekker en de prijs is goed, maar de klantenservice kan veel beter. Tijdige communicatie en levering zijn essentieel voor een goede ervaring. Ik hoop dat mijn volgende aankoop beter zal verlopen.
Man man man...lange baard!
Rijst 5 sterren, communicatie en levering 1 ster, dus vandaar de 3 sterren gemiddeld.
Nooit meer!
Ze reageren niet op de mails. Ik moest maanden wachten op mijn bestelling. Ze zijn met ankondiging van half uur van tevoren verschenen met een hele andere rijst en bonen hebben ze nooit geleverd. Op mijn vraag waar de bonen blijven heb ik nooiteen reactie gekregen. Nooit meer!
Na online bestelling ontving ik geen…
Na online bestelling ontving ik geen Tikkie, en ook op alle communicatie geen enkele reactie. Zet de website dan offline prutsers!
Goedkope rijst
Goedkope rijst. Maar wees bereid 2 maanden te wachten op bezorging, en qua communicatie wordt er niet gereageerd op mail of WhatsApp. Tenzij je niet betaald hebt omdat het je volstrekt onduidelijk is hóe te betalen.
Groot assortiment tegen goede prijzen…
Groot assortiment tegen goede prijzen en betrouwbare levering. Daarbij duidelijke maatschappelijke rol.
Heerlijke rijst met lange levertijd
Heerlijke rijst. Het wachten waard. Levertijd is erg lang..dus bestel genoeg.
Ze kunnen niet communiceren. Schandalig!
Zak rijst besteld en betaald op 3 okt 2025. De bestelling is pas 8 nov 2025 geleverd. In de tussentijd is het op geen enkele wijze mogelijk om contact te krijgen met het bedrijf. Tevergeefs meerdere telefoontjes, mails, apps en berichtjes via sociale media gestuurd. Nooit werd iets beantwoord. Met zo een bedrijf wil ik geen zaken meer doen.
They delivered very nicely.
Scammers
Scammers. Geen product ontvangen, geen contact, geen reactie, niks
Betrouwbaar
Betrouwbaar alleen soms verzending duurt beetje te lang en geen communicatie tussen tijd.
Heel goed met bezorging van…
Heel goed met bezorging van bestelling, goed vriendelijke Meneer, 20 kg rijst tot 3de etage gebracht. How zo, ik ben tevreden
Zeer goed!
Heel goede prijs en heel fijn dat zo'n grote hoeveelheid (10kg) gratis geleverd wordt. Het is alleen moeilijk om te weten te komen wanneer dat gebeurt.
Goeie servis en snel bezorging
Helaas is er geen communicatie (meer)…
Helaas is er geen communicatie (meer) mogelijk met het bedrijf. Niet per mail/whatsapp en/of telefonisch. Ik heb 3 maanden op een nalevering gewacht zonder enig bericht. Na een Tikkie te hebben gestuurd met een terugbetaalverzoek ontving ik zonder enige aankondiging een paar weken later alsnog mijn bestelling. Ik had voorheen altijd goed contact en ben al jaren klant. De bezorging is altijd super vriendelijk. Erg jammer.
Besteld betaald niets geleverd.
Besteld betaald niets geleverd.
December 2024
Meld het bij nietbezorgd.nl
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







