Kan gewoon bestellen en betalen maar niets ontvangen. Na mailen geen reactie en bellen staat continu een bandje op wegens gezondheidsredenen ect. Maar zet de website dan op hold!!!
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Uit de lucht. Ik kocht de afgelopen jaren tot grote tevredenheid tientallen flessen Elzaswijn. Shop pro kon dit leveren door goede connecties met een Duits bedrijf dat in kantoorartikelen handelt,... Voir plus
Op 30 juni een bestelling geplaatst. Het is nu 23 augustus en nog altijd niets ontvangen. Mail blijkt onleverbaar (via info@shop-pro) en op telefoon wordt niet gereageerd. Ook ik heb de blabla op het... Voir plus
We hebben 7 weken geleden een bestelling gedaan via hun site, maar hebben na deze lange periode nog steeds niet ontvangen. Na meerdere mailtjes uit te sturen én hen proberen op te bellen krijgen... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Heel slecht
Kan gewoon bestellen en betalen maar niets ontvangen.
Na mailen geen reactie en bellen staat continu een bandje op wegens gezondheidsredenen ect.
Maar zet de website dan op hold!!!
Opgelicht
Opgelicht, in juni besteld en nu in september nog niet ontvangen en krijg geen contact met ze. Oplichters dus.
Bestel, betaald maar geen levering
Hier niets bestellen, pas op je raakt je geld kwijt.
Bestel, betaald en geen spullen krijgen. Probeer nu al meer als een maand contact te krijgen. Waardeloos!!!
Oplichters
Oplichters! Besteld en betaald.
Na herhaaldelijk mailen en bellen, geen reactie!
Bestelling gedaan op 25/06/23 en vandaag 29/08/23 nog steeds geen levering of terugbetaling!
Waardeloze firma
Op 30 juni een bestelling geplaatst. Het is nu 23 augustus en nog altijd niets ontvangen. Mail blijkt onleverbaar (via info@shop-pro) en op telefoon wordt niet gereageerd. Ook ik heb de blabla op het bandje mogen aanhoren over ziekte.
Besteld en betaald
Besteld en betaald, maar er is niets geleverd.
Er wordt niet gereageerd op mail of telefoon.
Dit zijn oplichters. De website is nog steeds in de lucht.
Niet bestellen!!!
Niet bestellen. Goederen besteld via website en betaald.
Goederen worden niet geleverd. OfficePro is niet bereikbaar en reageert niet op mail en ingesproken belberichten.
Uit de lucht.
Uit de lucht.
Ik kocht de afgelopen jaren tot grote tevredenheid tientallen flessen Elzaswijn. Shop pro kon dit leveren door goede connecties met een Duits bedrijf dat in kantoorartikelen handelt, maar waarvan een der managers banden met de gerenommeerde Elzasser wijnfirma Wolfberger. Het assortiment was heel bijzonder. Ik moest soms een paar weken wachten voor ze het bestelde weer in voorraad hadden. Het bedrijf is beslist geen nepfirma, naar mijn ervaring. Ik heb begrepen dat door ziekte de meeste, misschien wel alle activiteiten zijn gestopt. Op Mails wordt niet meer gereageerd. Het ziet er slecht uit..
Pas op oplichters
Bestelling van meer dan 50 euro nooit ontvangen. Half juni besteld. Op mails word niet gereageerd behalve een geautomatiseerde email. Oplichters!!!
Shop-pro Heb ook besteld niks binnen gekregen…
Heb ook besteld niks binnen gekregen kunnen we samen niet iets collectiefs doen met z’n allen die hier gedupeerd zijn ..? Heb 2 juli iets besteld. Ik heb gemaild gebeld geen reactie… ben denk ik opgelicht kunnen we met z’n allen samen aangifte doen ..?
Oplichters! Betalen & niks krijgen!
We hebben 7 weken geleden een bestelling gedaan via hun site, maar hebben na deze lange periode nog steeds niet ontvangen.
Na meerdere mailtjes uit te sturen én hen proberen op te bellen krijgen wij alsnog geen antwoord van hen.
Grote oplichters!!
Bestelling #53121 (Dinsdag
Bestelling #53121 (Dinsdag, 27 Juni 2023, 11:32)
Geen contact mogelijk, telefoon wordt niet beantwoord,
Oplichtersbende, aanklacht wordt ingediend bij de politie!
Op 22-06-2023 bestelling bij…
Op 22-06-2023 bestelling bij shop-pro.nl gedaan en tot op heden niks vernomen of ontvangen.
Geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar de verbinding word na enige tijd verbroken.
Na het lezen van recensies begrijp ik hoe het bij deze "spookfirma" gaat. De ene gedupeerde na de andere.
Ik heb een beroep gedaan op mijn herroepingsrecht. Nu afwachten wat er gaat gebeuren......
OPPASSEN GROTE INTERNETFRAUDE
Mensen OPPASSEN ... NIETS KOPEN !!!!!
Het gaat over:
officepro
en
shop-pro
Ik had bij officepro gekocht:
PAVO LAMINEERHOEZEN A3 MAT 2 X 125 MIC 100 STUKS 8717448029792
Ik heb inmiddels de creditcard firma ingelicht over de fraude van dit bedrijf. De creditcard firma moet nog even wachten alvorens ze het onderzoek kunnen starten zodat ik dan ook de politie kan inschakelen.
Je kan gewoon bestellen en betalen en alles is op voorraad.
Je ontvangt een factuur via je mailadres.
Hierna houdt het op !!! en is de eigenaar Michel van der Velde niet meer te vinden.
Ze zijn onbereikbaar en blokkeren meteen alle emailadressen.
Ze gebruiken gezondheidsproblemen als smoes voor de slechte bereikbaarheid maar dit is al jaren aan de gang !!!!!
Ze moeten worden gestopt alleen ze zijn slim door bij klachten op bijv. Trustpilot sommigen snel te crediteren of ineens te leveren.
Er moeten nl. 3 officiële meldingen zijn voordat ze daadwerkelijk goed kunnen worden aangepakt en dat zijn ze steeds voor.
Voor mij gaat het om een laag bedrag alleen ik wil niet dat er nog meer mensen de dupe worden van de handelwijze van deze mensen. Het kan en mag niet om er een ziekte bij te betrekken als je vooraf weet dat je problemen gaat veroorzaken.
Het gaat om 2 verschillende b.v.'s met verschillende rekeningnummers en telefoonnummers maar de adressen zijn gelijk.
officepro:
Bestaande Handelsnaam: OfficePro | NoMarginIn | Bylo
shop-pro:
Bestaande Handelsnaam: Bylo B.V. | Shop-Pro
Statutaire naam: Bylo b.v.
Stop deze mensen !!
WAT EEN OPLICHTERSBENDE
WAT EEN OPLICHTERSBENDE. DIVERSE KEREN GEMAILD EN EEN KEER TELEFONISCH CONTACT GEHAD MET ENE MICHEL MET DE BELOFTE DAT DE SPULLEN BINNEN 3 DAGEN WERDEN GELEVERD.
LIEVE MENSEN... BESTEL EN BETAAL NOOIT IETS BIJ SHOP-PRO, WANT JE KRIJGT HET NIET
oplichterij om te vermijden
Artikelen besteld en betaald, maar koopwaar nooit teruggevonden. Geen reactie op mijn verzoeken. Automatisch antwoord op e-mails die hun vertraging rechtvaardigen door ziekte!!!!!
Scam
Oplichterij.
Oplichterij.
Alle berichten hier kloppen nog steeds. (had ik maar even eerder moeten checken) Smoes over ziekte, niet te bereiken. Mails dat het verstuurd gaat worden maar er komt niets. Maand later nog steeds niets ontvangen
Nog geen bestelling binnen
Nog geen bestelling binnen. Nu een bericht gestuurd dat ik mijn geld terug wil en anders genoodzaakt ben om aangifte te doen
This is a scam website
This is a scam website. Once order placed they disappear and do not communicate/send item.
Ordered on March 12, emailed a week later, emailed again after no reply, and since have posted to their WhatsApp also without reply.
I’m trying to find a process of reporting them and getting money returned but this seems tough. Next week I will file report with police.
Kicking myself for not checking this site before buying!!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








