Kan gewoon bestellen en betalen maar niets ontvangen. Na mailen geen reactie en bellen staat continu een bandje op wegens gezondheidsredenen ect. Maar zet de website dan op hold!!!
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Uit de lucht. Ik kocht de afgelopen jaren tot grote tevredenheid tientallen flessen Elzaswijn. Shop pro kon dit leveren door goede connecties met een Duits bedrijf dat in kantoorartikelen handelt,... Voir plus
Op 30 juni een bestelling geplaatst. Het is nu 23 augustus en nog altijd niets ontvangen. Mail blijkt onleverbaar (via info@shop-pro) en op telefoon wordt niet gereageerd. Ook ik heb de blabla op het... Voir plus
We hebben 7 weken geleden een bestelling gedaan via hun site, maar hebben na deze lange periode nog steeds niet ontvangen. Na meerdere mailtjes uit te sturen én hen proberen op te bellen krijgen... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Dont
I received goods, but they were very bad quality. The seller ignores all communications, so I cannot return the goods. Avoid this seller!
DO NOT BUY from this website
DO NOT BUY from this website, it is a scam!!!
the website glitches when you make a payment and may get you to pay 2 times thinking something went wrong. They will also not send an invoice right away or the next day or the day after, only after reaching out I got sent an invoice, and more than 2 weeks later no updates, nothing was shipped and request to cancel is ignored. Checked the KVK number only to show that is not a real number nor does the website URL or business address give back any data that this is a registered company. anyone else ordered from this webshop in Belgium please report your case to pointdecontact.belgique.be
for Dutch clients there should be an equivalent portal to file complaints.
Aangifte van Oplichters
Besteld en betaald, nooit geleverd, geen berichten, maanden later en vele emails en telefoon/voicemail blijven onbeantwoord. Oplichter gedrag.
Ik doe aangifte van internetoplichting op politie nl en ik raad iedereen met dezelfde ervaring aan hetzelfde te doen.
Werkwijze SHOP PRO
Op 4-1-2023 bestelling geplaatst en betaald aan SHOP PRO. Bijna een week verder, producten niet geleverd, geen reactie gehad op mail etc etc. Pure oplichting lijkt me dit, ga dus aangifte hiervan doen.
Oplichters?!
Oplichters?!
Voor €29,30 besteld en nooit meer iets ontvangen en gehoord. Wel kreeg ik 2x een mail van onbekende dat ik €2,- moest betalen voor verzending van EEN pakketje?! Gelijk verwijderd, ivm mogelijk leegplunderen van m’n rekening. Telefonisch niet bereikbaar. Officepro is nu uit de lucht en nu bieden ze hetzelfde aan bij Shoppro.
Ik hoop dat ze nu reageren of op mijn ingesproken telefoonbericht. Anders kan ik niets anders doen dan aangifte bij de Politie zodat ze geregistreerd gaan worden als oplichters. Ik raad anderen aan dit ook te doen zodat ze gestopt worden.
Verrassing, 3 dagen na dit bericht werd de bestelling gelukkig bezorgd!
Snel het juiste artikel geleverd
Snel het juiste artikel geleverd, ondanks de komende feestdagen...
Spullen besteld bij OfficePro /Shoppro maar niet geleverd
Spullen besteld bij OfficePro / ShopPro, maar niets ontvangen. Er staat blijkbaar al langer een bandje op dat men slecht bereikbaar is vanwege ziekte. Als dat zo is, dan is dat natuurlijk erg vervelend maar dan haal je site uit de lucht, regel je zaakjes op een andere manier en stop met mensen duperen. Het pand waar men zou zitten vlgs hun site staat te huur, Alles bij elkaar voelt dit niet goed. Gelukkig heb ik een schermafbeelding gemaakt van mijn order. Je krijgt namelijk geen bevestiging per mail van je bestelling. Als je alle reviews leest dan riekt het naar oplichting. Mocht ik niet per ommegaande mijn geld terug gestort krijgen ga ik aangifte doen en start ik een gerechtelijke procedure. Men moet ophouden met mensen duperen.
Geld verdwenen en op geen mogelijke manier te bereiken
Een tijdje geleden een bestelling geplaatst. Na afrekenen kreeg ik een foutmelding dat mijn bestelling niet goed was doorgekomen, maar mijn geld is wel afgeschreven. Ik heb het bedrijf op alle mogelijke manieren proberen te bereiken, maar tevergeefs. Erg teleurstellend.
Niet bestellen
Bestelling geplaatst, deze is vervolgens twee keer afgeschreven en de producten nooit ontvangen. Geen contact te krijgen met het bedrijf.
Shop Pro oplichters
Diamond Painting besteld en betaald. Nooit ontvangen en na 10tallen keren bellen en whatsappen geen contact en antwoord kunnen krijgen. Grote oplichters zijn het. Bestel hier aub nooit iets.
Pas op
Pas op, slecht bedrijf. Verkoopt spullen die er niet meer zijn en naar je geld kun je fluiten. Gelukkig betaald met Paypal en heb mijn geld terug van Paypal.
Shop-Pro (Bylo B.V.) laat niets van zich horen na bestelling.
24 oktober hebben wij een bestelling gedaan. Omdat wij geen orderbevestiging kregen hebben wij getracht hun te contacteren.
Telefonisch zijn ze onbereikbaar, bandje ingesproken maar we worden niet teruggebeld. Gemaild maar geen reactie. Dit ruikt naar oplichting!!
Bestel hier niet
Bestel hier niet, zelfde ervaringen als anderen. Onbereikbaar, wel betalen niet leveren. Ik ga aangifte doen van diefstal
BESTEL HIER NIET
Goederen worden NIET geleverd, is telefonisch onbereikbaar, er wordt niet gereageerd op email of op het online formuler. Er wordt GEEN info gegeven.
Ik heb na een kleine 4 weken van volledige stilte mijn geld teruggevraagd met de belofte dat indien dit niet zou gebeuren formeel klacht ingediend zou worden bij de rijksoverheid Nederland Dienst Economie en aangifte zou gedaan worden bij cybercrime en polite Nederland, waarop het bedrag onmiddellijk terug werd gestort.
INCOMPETENTIE wellicht of toch geplande oplichting en cybercriminaliteit?, een dunne lijn…
Ter info: terugbetaling werd gedaan niet door shop-pro, maar door officepro, andere organisatie, andere btw nummer, andere website, ZELFDE adres.
Ook bij officepro zal ik alvast NIETS bestellen.
Geen levering of reactid
I inderdaad, er wordt niets geleverd ook al is het op voorraad en op mails wordt niet gereageerd. Jammer.
Wat een vreselijk bedrijf.
Wat een vreselijk bedrijf.
reageert niet , belt niet terug
ga digitale aangifte doen als er vandaag niet een oplossing komt.
13/9 inmiddels aangifte gedaan.
Gemeld dat ik aangifte had gedaan met het bewijs. Had direct geld terug. ze lezen dus wel de apps / mails..
opgelicht
Dat iemand ziek is en z'n bedrijf niet meer kan runnen is natuurlijk balen , maar kun je dan niet op je website de situatie uitleggen en iemand aanstellen die de lopende zaken regelt , cq de mensen hun geld retourneerd . Niets van dit alles gebeurt hier en daarom vind ik dit oplichterij en zal alles in het werk gaan stellen dat ik m'n geld terug krijg , al is het dan niet zo'n heel groot bedrag , het zijn wel mijn centen , waar ik niets voor gekregen heb .
Het zijn oplichters!
Ook ik heb een bestelling geplaatst. Na ruim 3 weken geen reactie op mails, ingesproken berichten (want nemen telefoon niet op, zo vreselijk druk zijn ze), chat via whatsapp, etc, ander mailadres. Kortom gewone oplichters zijn het.
Bestelling betaald maar nooit geleverd…
Bestelling betaald maar nooit geleverd en nooit meer te bereiken! Bellen zogenaamd terug maar je hoort niets meer!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








