Kan gewoon bestellen en betalen maar niets ontvangen. Na mailen geen reactie en bellen staat continu een bandje op wegens gezondheidsredenen ect. Maar zet de website dan op hold!!!
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Uit de lucht. Ik kocht de afgelopen jaren tot grote tevredenheid tientallen flessen Elzaswijn. Shop pro kon dit leveren door goede connecties met een Duits bedrijf dat in kantoorartikelen handelt,... Voir plus
Op 30 juni een bestelling geplaatst. Het is nu 23 augustus en nog altijd niets ontvangen. Mail blijkt onleverbaar (via info@shop-pro) en op telefoon wordt niet gereageerd. Ook ik heb de blabla op het... Voir plus
We hebben 7 weken geleden een bestelling gedaan via hun site, maar hebben na deze lange periode nog steeds niet ontvangen. Na meerdere mailtjes uit te sturen én hen proberen op te bellen krijgen... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
5 maart 2022 wijn besteld
5 maart 2022 wijn besteld, geen enkele reactie, mail sturen heeft geen zin. Eigenaar handelt ook onder de naam Bylo BV. Na een aantal pogingen eindelijk aan lijn op 1 april ( geen grap) heel verhaal dat eindigt met... vlg week stuur ik het op. Tot mijn grote verrassing heb ik het op 8 april ontvangen. Jammer dat deze ondernemer niet beter communiceert.
Erbarmelijk slecht bedrijf
6 maanden geleden besteld maar mijn bestelling is nog niet geleverd. Bellen met de klantenservice is eigenlijk zinloos er word niet opgenomen. Er word ook niet gereageerd op mijn emails
Bestelling vertraagd maar wel ontvangen
Ik had voor de zaak een aantal dingen besteld. Na 6 dagen gewacht te hebben, heb ik net as zoveel andere getracht om deze webshop telefonisch te bereiken. Dat is ook mij niet gelukt. Gelukkig ben ik wel teruggebeld en kon de eigenaar uitleggen wat er aan de hand is. Wij hebben onze producten inmiddels netjes ontvangen. Het heeft wel wat geduurd, maar daar kan ik, gezien de prijzen, goed mee leven. Wellis was het beter geweest, om op de website kennbar te maken, dat het verzenden langer duurt, dan bij de gemiddelde webshop.
Michel: heel veel sterkte en bedankt voor de goede service mbt het telefoontje!
Wat een waardeloos bedrijf.
Wat een waardeloos bedrijf.
Op 6 maart besteld en nog steeds niets ontvangen. Reageren niet op vragen, als je belt krijg je een bandje. Als je vraagt terug te bellen gebeurt dat niet.
Stom dat ik niet eerder op de reviews heb gekeken. Weer een (gelukkig niet al te) dure les dat ik dat bij een nieuw bedrijf wel moet doen.
Geen levering
Geen levering, geen contact mogelijk. Niet bestellen bij SHOP-PRO
OPLICHTING!
OPLICHTING!
Er word niets geleverd en je kan geen contact krijgen via email en telefoon!
27 juli 2021 een bestelling geplaatst, nog niks binnen
27 juli 2021 een bestelling geplaatst, maar tot op heden geen levering of enkele vorm van informatie. Via de telefonische helpdesk en per mail zijn ze onbereikbaar. Uiteindelijk via whatsapp wel reactie: "Wat ongelofelijk vervelend, ik ga e.a. voor je uitzoeken en kom daar later vandaag nog op terug". Inmiddels een week later en nog steeds geen reactie, ook niet na meerdere whatsappjes vanuit mij. Ik vraag me af waarom ik al 8 maanden niks hoor. Als je niet kan leveren, laat het dan op zijn minst weten en stort het geld terug. Ik voel me nu behoorlijk aan het lijntje gehouden..
geen spullen, geen contact
Wacht al drie weken op mijn bestelling, er wordt niet op mail gereageerd, telefonisch zijn ze niet bereikbaar; je blijft een tijd aan de lijn en de verbinding wordt verbroken. NIETS BESTELLEN HIER!
My order never arrived
My order never arrived, and they did not respond to my emails.
Do not order
Do not order! Beware! Order is not delivered and contact is impossible. They have had many bad reviews allready.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








