Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Abysmal service and breach of privacy. This company will opt you in to postal marketing asking if you want to reorder, with no way to opt out meaning anyone at the same address can see you've ordered... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Dpd seems to have lost my package so I emailed ukmedi about it twice. First day, refund issued for delivery, second time they sent out a replacement shipment. This is amazing customer service as yo... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Yes believe what people are saying!! It says total to pay at checkout but only AFTER you have paid the postage is added on so you don’t see the extra £4 postage but you have already paid - truly shock... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

The delivery was fine, searching for small amounts of what I needed was a bit more problematic but thanks to a link from the vets I managed to find everything, in less than 100s. The money off offer... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de matériel médical

Écrit par l'entreprise

UKMEDI is a leading online retailer of high-quality medical supplies in the United Kingdom. We offer a comprehensive range of products for healthcare professionals, caregivers, and individuals, including personal protective equipment, first aid kits, mobility aids, and everyday medical essentials. With our user-friendly website, competitive prices, and fast worldwide delivery, we strive to make accessing reliable medical supplies convenient and affordable. Our dedicated customer service team is committed to ensuring your satisfaction with every purchase. Trust UKMEDI for all your medical supply needs.


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

80 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 16 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(80)

11 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Uk medi - don’t bother!

Although my order was dispatched really quickly, unfortunately they used Royal Mail to deliver. 48 hour tracked- yet still Royal Mail seem to have lost it! I needed the needles urgently- but now I need to try and source them elsewhere. Won’t order from you again until you use a more reliable delivery company. Disappointed
Update
My address was on the order! Your customer service is useless. Don’t bother ordering from this company! Never again!

Update
The agent would only send it next day if I paid even more- I said don’t bother- in other words, send it slow mail! Nearly two weeks and I’ve neither my order or a refund! Useless!

3 octobre 2024
Avis spontané
Logo de UKMEDI

Réponse de UKMEDI

Hi Denise,

Thank you for your feedback.

I've checked, and it looks like you missed the house number from your address when you placed the order, which is why Royal Mail haven't been able to deliver it yet.

They sometimes hold back parcels to see if any others come for the same postcode and name to save the order from being returned to the sender.

I can see that our support emailed you when we opened this morning, but we haven't had a response from you yet to try to help resolve your issues.

UKMEDI

- In response to your amended review.

As our earlier response and via email mentioned, your order was placed with 2 different addresses. Your billing address was correct, but your delivery address was missing the street number.

We can't know if an address is correct; we process over 1000 orders a day and rely on the information entered by the customer at checkout.

Our customer service agent offered to resend your order via a next-day service, but your email response was not to bother, so we haven't resent anything.

As a business, we are charged by carriers for outbound and return postage for parcels that are incorrectly addressed, but we do not pass that return cost on. However, we ask for payment to resend the order when the error is not from us.

These terms will be the same for any e-commerce business.

Regards

- Hi, We are waiting for your order to be returned to us by Royal Mail so that we can process the refund.




Noté 2 sur 5 étoiles

Missold through misleading and unclear quantities

I received my order for U-40 syringes this afternoon, only to be disappointed to receive only 40 syringes. I've looked back at the order and can very faintly see that you supply in quantities of 20. The image on the order leads me to believe that i'm ordering a box of 100, as that is what i've always ordered. If i'd have known it was only for 20 at a price of £8.99 i would have ordered elsewhere, as i can purchase from Vetshop for £11.99 for a box of 100. I feel i've been completely missold and ripped off. To pay £18.00 for 40 syringes (45p each) is truly a rip off and you should be ashamed.

I would appreciate you reviewing this order and doing the right thing and either crediting back the money i have paid in full, or supplying the balance of 160 syringes (2 boxes of 100 as i had been led to believbe i was ordering) free of charge.

25 septembre 2024
Avis spontané
Logo de UKMEDI

Réponse de UKMEDI

Thank you for taking the time to share your feedback. We apologise for any confusion regarding your order; we want to clarify a few points.

We intentionally offer smaller quantity options to accommodate customers who don't require full boxes of 100, providing more flexibility in purchasing options. This information is displayed in the product quantity selector on our website.

While we understand your expectations were different, we can assure you that our pricing and quantity structure are transparent. However, we want you to be completely satisfied with your purchase. As such, you are welcome to return the unused syringes for a full refund - on this occasion, we can offer a free return to ensure this process is as convenient as possible for you.

To initiate a return, please contact our customer service team. They will provide you with a return label and process your refund once we receive the items.

We appreciate your feedback and hope we can resolve this to your satisfaction.

Best regards,
UKMEDI

Noté 2 sur 5 étoiles

Cantankerous Customer Service

I regularly used this provider. Generally ok, despite occasions where items are out of stock - but that can happen anywhere.

Customer service is disappointingly unhelpful, argumentative and unwilling to provide a helpful resolve. I ordered items on a Saturday and was presented with either next day delivery, Tuesday, Wednesday or the 3-5 days delivery option. I selected the specified ‘Tuesday’ and paid the added premium for it. I received notification from Royal Mail that delivery would be on Wednesday. I contacted UK Medi flagging this and that it reneged on our agreement. I requested a refund of postage, which given the circumstances is fair. I received a defensive email stating that I would have ordered the Wednesday delivery given it was made on a Saturday. I responded clarifying that I made the selection of Tuesday given it was an option made available to me. I then experienced their email tennis session of their defensive lines repeating themselves without regard for the facts that I had reiterated.

Overall you will be ok, but should there be an issue you can expect to be disappointed by their handling. I have since changed supplier.

1 octobre 2024
Avis spontané
Logo de UKMEDI

Réponse de UKMEDI

Hi Mehrtash,

Thanks for your review, I'm sorry to hear you're not happy with the service you have received.

I've checked your order and the chat messages and can see that the information we provided you was correct.

An order placed on Saturday would have Monday as the earliest despatch date, and the shipping method you chose at checkout was Royal Mail Tracked 48, a 2-3 day service.

Our checkout shows the expected delivery times based on the time you ordered and the delivery method, so the expected delivery date you would have seen would have been Thursday.

Where we make mistakes, they are always rectified, but in this instance, after checking, your order has been processed as promised.

I'm sorry this wasn't the outcome you were hoping for.

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect

I ordered at 10pm on 14th and selected free delivery within 7 days. I have just received my order (17th), which is exactly as ordered and well packaged. This is my second order with UKmedi and will not be my last.

17 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Useless

Enquired about my delivery and was told it was delivered. Parcel left at the FRONT of my house in full view and wasn't even left a card to say where it was. Complained to them and was told I have to reorder whilst I wait for an investigation even though I am in urgent need. Funny how they respond quick but then ignored. I won't be ordering from these again!

9 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Didn't get my order

Ordered my stuff on 5th of January package was shipped 8th January since then package cannot be tracked.
No problem I didn't need my stuff urgently.
After messaging customer service back and forth they said they are waiting for response from courier and so on . Later they said they waiting from response from courier manager.
I left them alone for about a week. As I ordered stuff from Amazon and got it in 4 days. But thats not the point

Point is tht after leaving them alone for week I meseged them yesterday and today about the update and if refund is possible or they will sent new package. I'm still waiting for reply. I know eventually they will reply.
But Jesus this is bad experience...

24 janvier 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Good supplier

Good range, I can get what I need, they ship very quickly and send via a reliable shipping service.

4 décembre 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus