Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a set of Christmas decorations, designed to hold cash for gifts. When the order was received, only 2 of the 8 supplied were as described. I contacted the company via email on 2 separate... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

PLEASE DONT WASTE YOUR MONEY I ordered acrylic Christmas money decorations. The delivery was all over, first it was delivered then it wasn't to be fair I was surprised to actually get them. When I did... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading product it’s just a coloured water small plastic bags stay away from this fraud company it’s a total scam don’t waste your money buying this rubbish green pods for toilet stay away from thi... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

There was a mistake on my order and I emailed Vyjoy who replied almost immediately AND refunded me without any questions.. Their customer service is excellent and I will definitely shop again. Tha... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

527 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 52 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,6

Tous les avis

(527)

57 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Items not as described

I ordered a set of Christmas decorations, designed to hold cash for gifts. When the order was received, only 2 of the 8 supplied were as described.
I contacted the company via email on 2 separate occasions asking for details on how to obtain a refund. Neither have my emails been even acknowledged let alone resolved. Very disappointed.

24 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

PLEASE DONT WASTE YOUR MONEY

PLEASE DONT WASTE YOUR MONEY I ordered acrylic Christmas money decorations. The delivery was all over, first it was delivered then it wasn't to be fair I was surprised to actually get them. When I did the packaging was a plastic bag no box 3 out of the 8 were broken and one was cut out wrong and no tube, I have emailed the company 4 times now still no response from them. Please dont waste you money.....

30 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I’ve been caught out again with fake…

I’ve been caught out again with fake skin care product Silk Peptide, do not purchase, I have since discovered the authentic product only comes in 40ml bottles

26 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I'm giving one star as I can't give…

I'm giving one star as I can't give zero.

Don't buy from these scammers.

No product sent, no email response. Just no!

26 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience you experienced with your order and the lack of timely support.
Our team has reviewed your case and will be reaching out to you directly to resolve this matter as quickly as possible. Thank you for your patience.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a book present for my daughter…

Ordered a book present for my daughter for Xmas which was in the form of a advent calendar.
Have emailed the company 3 times with no reply.
Do not use this company as they take your money and don't deliver your order.

10 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 3 microwave egg poachers as…

I ordered 3 microwave egg poachers as advertised.
The biggest mistake I have ever made. Total rubbish didn’t do as advertised. If I had bought them on Amazon I would have returned. They are in the rubbish bin. Also it took 3 weeks to arrive.

19 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Please explain why the the reviews on…

Please explain why the the reviews on their website for the christmas money tree ornaments are dated this month and year but already given to delighted recipients.
OBVIOUSLY FAKE REVIEWS
sorry I have to give any stars

20 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered an advent calendar but had…

I ordered an advent calendar but had inadvertently left my old address on the form for delivery. Ive replied to their confirmation email and emailed customer services multiple times but had no response, I fear Ive been scammed
UPDATE: I have now received a response and they've updated my address, what a shame though, that a poor review was the only way to contact them. Hopefully the product isn't as poor quality as others here have noted...Will update again when I receive it!

16 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave us a review.
We are very sorry for the inconvenience caused to you. We will also optimize our services. We strive to provide our customers with the best possible service.
We hope to continue to provide you with excellent products and services in the future, and we look forward to serving you again soon. Thank you for choosing us!
Best regards,
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Load of cheap useless Chinese tat,can…

Load of cheap useless Chinese tat,can get better off temu for a 3rd of the price,false advertising is rife with this company!!!

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Only offered refund if I did this…

Only offered refund if I did this review….do not buy from here, money holders I bought were cheap and nasty, so here is their review they blackmailed me to do, now let’s see if I get my refund.

18 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience you experienced with your order and the lack of timely support.
Our team has reviewed your case and will be reaching out to you directly to resolve this matter as quickly as possible. Thank you for your patience.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I clicked to purchase direct from a…

I clicked to purchase direct from a facebook advert and my money was taken instantly but I was provided with no email receipt and tracking. I still don't know if I have been scammed or the product is genuinely on the way. My email has not been sent anything and I would appreciate a reply to my emails and to be provided with when it will be shipped etc. Thanks.

16 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

FAKE! Silk Peptide EGF Intensive Smoothing…

Silk Peptide EGF Intensive Smoothing Toner
× 1
2 PCS(200ml)VYJoy

Ordered peptide serum toner serum. Supposed to work wonders. Took forever to arrive, then realised it is from China. Looks nothing like the advert. 2 small bottles of watery liquid with a gold shimmery solution. Put some on. Nothing happened. Just a residue of shimmer. Don't waste your money. I have tried so many times to double check the sites I am buying from are legitimate. Unfortunately this is the second time I have been caught out. Please do not waste your money. Will now go through the lengthy process of trying to get a refund!

15 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

There was a mistake on my order and I emailed Vyjoy who replied almost immediately AND refunded me without any questions..
Their customer service is excellent and I will definitely shop again.
Thank you for your patience and kindness.. great work✨

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave us a good review.
We strive to provide our customers with the best possible service.
We hope to continue to provide you with excellent products and services in the future, and we look forward to serving you again soon. Thank you for choosing us!
Best regards,
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Got some vacuum storage bags wast of…

Got some vacuum storage bags wast of money. Unable to seal just about got 3 pillows in couldn't seal. Useless.

9 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Brought wireless earphones on there…

Brought wireless earphones on there website. The earphones weren't delivered. I wouldn't recommend.

6 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Happy with product

I did have to wait for my order, however the product - two foot files, were very good and did the job well.

6 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave us a good review.
We strive to provide our customers with the best possible service.
We hope to continue to provide you with excellent products and services in the future, and we look forward to serving you again soon. Thank you for choosing us!
Best regards,
Customer Service Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Reviewed review.

Having previously left a negative review, I can now say that Vyjoy have resolved the problem and l have now received a refund in full.

5 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
Thank you so much for taking the time to leave us a good review.
We strive to provide our customers with the best possible service.
We hope to continue to provide you with excellent products and services in the future, and we look forward to serving you again soon. Thank you for choosing us!
Best regards,
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Not as advertised

I paid for the 75 soft challenge diary that was advertised via Facebook. What was advertised vs what I just received is not the same in any way shape or form. Absolute waste of money!

4 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Soooo disappointed!

Soooo disappointed I bought the 75 soft challenge journal and it is nothing like what is advertised absolute rubbish and waste of money!! I am going to post on every review page I can find.

19 août 2026
Avis spontané
Logo de Vyjoy

Réponse de Vyjoy

Dear customer,
We’re sorry for the inconvenience caused.
We’re unable to locate your order based on the review alone. Please contact us at beem81591@gmail.com with your order number, name, and email address so we can assist you in checking the delivery status and provide a solution.
Customer Service Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus