Willys sköndal. Nu har jag fått p böter igen. Första gången stod bilen snett och l torsdag hade jag dubbla p skivor. Tiden stämde på bägge. Nu handlar jag aldrig mer pgd de anlitat ett sådant aggre... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
När matpriserna stiger så sjunker kvaliteten hos Willys. Man får vara glad om grönsakerna håller sig till man kommit hem (6km). Väldigt dåligt lagerhållning generellt i min butik. Willys har nu förv... Voir plus
Willys Tornby Linköping, är ett relativt nytt livsmedelsvaruhus med brett sortiment och bra priser till skillnad från andra, sällan varor saknas i hyllorna. Personalen i stort kunde väl vara en smula... Voir plus
Önskar man kunde ge noll poäng. Taggmakrillen i tomatsås är torr med smaklös tomatsås. Bättre att sluta sälja makrill i tomatsås om ni inte kan leverera en likvärdig produkt som fanns tidigare så slip... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Handlar på nätet och hämtar varor
Handlar på nätet och hämtar varor. Samma fel gång på gång, en det lätta påsar, en del håller knappt. Liknande varor i bägge. Kontaktar Willys, får till svar att jag kan inte klaga, då min fru lagt ordern. Jag hämtade den. Urdåligt sätt att smita undan, trots uppgivet ordernummer och fruns mailadress. Kungsgatan Eskilstuna gäller detta. Frågade en personal vad hon tyckte om packningen. Svaret: man kan packa om. Ridå!
Fegt!
Willys i Landskrona ---------
Willys i Landskrona. Aggressiv och otrevlig personal. Behövde hjälp av biträde då stack han oväntad.
Jag klagade till personalen idag på gapande och ylande barn som störde min shopping och bad om lösning - blivit fysiskt anfallen av en kassörska och portad från butiken. Jag är inte välkommen dit. Mitt ända brott var att jag värderar högt vett och etikett och social kompetens. Hej då Willys.
Marina 61 år
Ville testa Willys eftersom en del…
Ville testa Willys eftersom en del tycker de är bättre än andra matbutiker i området.
En sak ska de ha kredd för och det är butiksyta. Stort luftigt och fräscht. Hade kanske otur igår då inget av de sju varor jag skulle handla fanns i butiken så fick besöka den butik jag brukar handla i.
Willys i Upplands-bro mfl
Willys i Upplands-bro, vad har hänt, en del i personalen verkar helt tomma i bollen,frågar man något så står de bara där och öööhhh, hallå! Anställ inte de billigaste jämt, tänk på kunderna, personal som är engagerade, talar så man förstår. Varför är det så här i de flesta butiker idag?? Butiken känns sunkig mot för några år sedan,
Ekologiska varor
Vid nytt besök fann jag att det nu fanns en del ekologiska varor. Jag kunde köpa både potatis och morötter. Men utbudet är fortfarande för klent.
Willys i Älvsjö verkar endast anställa…
Willys i Älvsjö verkar endast anställa världens otrevligaste personal! Har vid flertalet tillfällen blivit otrevligt bemött! Tyvärr är det än så länge den minst dyraste butiken, så ur den synpunkten kan jag tyvärr därav inte handla på annan plats ännu. Någon mer som blivit otrevligt bemött där? Hoppas att någon gör något test av något slag där under lång tid, så att att ni förstår och det blir bara värre år efter år. Chefen där verkar inte bry sig om kunderna, så byt ut personalen, eller åtminstone vissa av dem, kanske chefen också. Hoppas bara att det snart öppnar en billigare kedja med matbutiker, så får de konkurrens! Så försvinner deras jobb snart. Så tänk på att vara trevlig mot kunderna i fortsättningen Willys, annars kanske ni får lägga ner.
Pluskund, men inga pluskund priser…
Fastän jag är pluskund och kunde uppge och bevisa mitt personnummer med mitt id-kort i min mobila bank-id app så fick jag inte priserna som pluskund. Det har fungerat hittills men nu ’kan de tyvär inte acceptera det’. Dåligt. Men jag går väl till ICA istället.
Negativa kommentarer överrepresenterade
Alla matbutiker får tydligen dåliga betyg här på Trustpilot. Gäller väl egentligen det mesta, då man är mer benägen att kommentera när något inte når sin förväntan. Väldigt många som inte verkar förstå hur en matbutik fungerar dessutom. Någon här som skrev om ribs som var mögliga. Denna personen var tvungen att kontakta butiken hen hade köpt dem i för att få pengarna tillbaka, kundtjänst kunde inte betala hen rakt av. Varje butik har sin egna ekonomi. Man kan inte köpa 10 oxfiléer och gå o göra retur i en annan butik. Därför kan de inte skicka ersättning från kundtjänst som är ett kontor. Lite mer hjärna får man ha.
Ett endaste undantagsfall och då går man in här o klagar.
willys i västerås
Var på willys i västerås som de byggt upp efter branden och allt var bra tills vi skulle ut ur butiken med fler tunga kassar. Det visar sig då att man måste scanna kvittot för att komma ut ur butiken. Det kunde ju personalen i kassan ha upplyst om, alla bor inte i västerås, det blev en massa besvär att leta reda på kvittot då. Aldrig mer willys i västerås så länge de har detta system kvar!!
Var en tur innom for å kjøpe to…
Var en tur innom for å kjøpe to indrefilet, men det viste seg at prisen var for medlemmer. Ekspeditøren sier at han legger dem tilbake hvis jeg ikke ønsker å kjøpe dem til fullpris. Jeg sier ja til det, men når jeg ser på kassalappen etterpå viser det seg at dem har tatt betalt allikevel. Sender dem en Mail om dette, men dem vil ikke refundere. Det betyr at dem stjeler kostnaden for to indrefilet fra meg. Hold dere unna denne butikken, for tydeligvis er dem ikke så nøye med å være redelige. I alle fall viktig å sjekke kassalappen før su forlater butikken
Willys Vagnhärad
Allt som var i bladet fanns inte och när jag frågade om jag kunde få deras egen eko grädde som kostade 2 kronor mer som ersättningsvara svarade de nej, det gick inte.
Gissa om jag kommer att handla där igen?
Willys Hyllinge
Butiken är fräsch och fin, trodde att det var här jag skulle handla.
Besviken på att annonsskyltar till varor som vari slut i tre dagar som inte plockas bort. Även gatuprataren sätts på plats utanför butiken men inga varor. Fråga personalen en söt och trevlig tjej om inte butikschefen informerat vad som gäller när varorna är slut. Nej låt mig tro att det finns i hyllorna, hör till saken varit där tre dagar på raken för att köpa jucien(innocent) som tagit slut redan första gången jag var där, men skyltar uppe i tre dagar. DET HÄNDER FÖR OFTA ATT VARORNA ÄR SLUT OCH SKYLT KVAR. Är varan slut skriv det och att den inte kommer in det priset.
Handlar i annan Willys butik Ängelholm alltid annonsvaror
Om jag ger mitt godkännande att uppge…
Om jag ger mitt godkännande att uppge MITT personnummer muntligt, bör kassörskan godkänna det, men hen önskade legitimation, uppvisar då legitimation på mobilen via BankID men icke giltigt det heller. Så jag fick inte ta del av mitt medlemsskap pga detta!
Väldigt missnöjd över servicen
Köpte vakumförpackade ribs i butik
Köpte vakumförpackade ribs i butik, hållbarhet skulle enligt förpackning vara till 24 sept 2024,öppnade de 4 dagar efter inköp, DE VAR MÖGLIGA! eftersom jag är pluskund skickade jag bilder via mail till kundtjänst, köpet är ju registrerat på mitt konto. Får som svar att jag måste åka tillbaka till butiken med dem, vart tror de att jag vill förvara mögliga ribs i en vecka??! Otroligt dålig service, ni ser köpet, ni har bilder, jag ska inte behöva köra tillbaka med mögliga ribs!
Alltid slut på varor
Alltid slut på varor, dåligt utbud. Strul med betalninssystemet. Nu är det slut handlat där.
Saknas alltid varor!
Är så trött på att lägga matbeställning och sedan upptäcka att det saknas flertal varor i efterhand, eller att vissa saker gått sönder. Hur kan detta vara acceptabelt?! Kommer aldrig mer beställa hem mat via skräp-Willys igen
Willys gränby Uppsala
Willys gränby Uppsala. Står att blip inte fungerar men fysiskt kort går bra. Kommer till kassan och kort funkar inte överhuvudtaget bara kontanter. Får lämna varorna och stå i en halvtimme i bankomat kö. Sen tillbaka och stå i kö för att betala. Ingen kompensation. Mailar kundtjänst och ber att få kompensation för frysvaror som tinat. Får ett auto svar. Sista gången jag handlade där. Så dåligt.
Klarar inte av att hantera en…
Klarar inte av att hantera en reklamation med alla tillgängliga uppgifter om varan utan att även kvitto på hela inköpet bifogas. Förr skickade man krångelfritt förmånskuponger när man fick reklamation.
Ville bara ge omdöme för min närmaste…
Ville bara ge omdöme för min närmaste butik som är i Skövde. Stort utbud och så låga priser men framför allt så supergulliga och hjälpsamma tjejer både i butik och kassa. En stor bukett rosor till Er alla.
Göran från Hjo
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








