Bedzy Avis 

695
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Had to give 2 stars as it wouldn’t allow me to post giving 1 star. Ordered a bed & 2 mattresses 9 days ago, paid for priority shipping & still can’t get an update on my purchase. No tracking number... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a really good experience with Bedzy, and I would especially like to thank Fraser for his excellent service. He was very helpful, friendly and professional throughout, and made the whole process... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The bathroom cabinet we purchased was exactly as described and even better looking in person, however there were many more parts to assemble than expected but everything fitted perfectly. Very happy... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great products, easy order process. Communication was awesome answered questions quickly and followed up to make sure all was good. Fast delivery and tracking partners provided updates and timeframes.... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de lits

Écrit par l'entreprise

Here at Bedzy, we make buying a new bed EASY. Your bed is an essential part of your life and plays a bigger role than you may think. We spend a third of our lives asleep, so it is not at all surprising that your time sleeping can have a big impact on your life. With our low prices, and huge range of stock we invite you to upgrade your sleep with Bedzy! We are 100% Australian owned and operated, and dedicated to helping all Australians achieve the perfect balance of style, innovation, and functionality in the bedroom. We take great pride in our quality, values, and commitment to customer satisfaction. We strive for the best, and we offer it at the best possible price.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

695 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 34 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(695)

184 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Overall very happy with purchase

I bought a gas lift queen size bed and mattress. It came with free pillows which was nice. The bed was relatively easy to put together and I am very happy with the bed, Mattress and pillows. I did pay extra for expedited shipping, but it was still slow to arrive. It took longer to get from Brisbane to my place (Beenleigh) than it did to get from Bedzy to Brisbane. Overall though I am happy with the purchase. They just need to get a better courier !

20 mars 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Anita,

Thank you so much for your honest and thoughtful review.

We’re really pleased to hear you’re happy with your new queen gas lift bed, mattress and complimentary pillows, and that assembly was relatively straightforward.

We’re very sorry the delivery still took longer than expected. We completely understand your frustration with the final part of the journey to Beenleigh and will pass your feedback on to our delivery team.

Thank you again for choosing Bedzy. We truly appreciate your support and are always here if you need anything further.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely disappointed with this…

Absolutely disappointed with this company. The processing time has been far too long (Almost2 whole months) , and the lack of communication and customer service has been extremely frustrating. I have had to chase updates myself and feel that customers deserve much better support and transparency. A very disappointing experience overall.

23 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Scharla-Rose,

You are completely right, and I’m genuinely sorry. I’ve reviewed your communication history, and the length of the delay and lack of clear, proactive updates were simply not good enough.

We experienced an overwhelming response during our sale period, and delivery to regional and outback Queensland can sometimes take a little longer. However, you should never have been left feeling that you had to continually chase us for answers.

I’m glad to see everything has now been delivered safely, but I completely understand that this does not undo the frustration you experienced. I’ll be reviewing this with my team so we can learn from it and do better.

Should you ever need assistance in the future, please ask for me directly and I’ll make sure you are well looked after.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 2 beds on 20th May

I ordered 2 beds on 20th May. 9-11 days delivery what a joke its now the 22nd June and still no beds, no delivery date. I have send 3 emails and still no further ahead. I ordered in good time as I have guests arriving looks like there sleeping on the couch. Thanks for your great customer service.

20 mai 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Vanessa,

I’m truly sorry. We let you down badly here.

You ordered in plenty of time for your guests, yet you were left without your beds, without a delivery date, and having to repeatedly chase us for answers. That is completely unacceptable, and you deserved far better from our team.

Delivery to regional Tasmania can take a little longer, but it was our responsibility to clearly explain that, keep you updated and properly support you throughout. We failed to do that, and I completely understand why you felt so frustrated and disappointed.

I sincerely hope we have the opportunity to earn back your trust in the future. Please ask for me directly, and I’ll personally make sure you receive the service and care you should have received this time.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

Im really satisfied with this Purchase

Im really satisfied with this Purchase The frame is strong well-designed and gives great support. It completely changed the feel of my bedroom. Everything arrived in good condition and was easy to put together

21 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Renee,

Thank you so much for your lovely review and for choosing Bedzy.

We’re so pleased to hear the frame feels strong and supportive, was easy to put together, and has completely transformed the look and feel of your bedroom.

It’s also wonderful to know everything arrived safely and in good condition. We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

This is an usual review

This is an usual review. I ordered 2mattress Toppers on line. There was an unexpected delay in delivery and a bit of a mix up with the order. After several emails back and forth my purchase price was refunded without question. Excellent ethical service.

22 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Phillip,

Thank you for your honest review and for recognising how our team ultimately resolved this for you.

We’re genuinely sorry for the delivery delay and the mix-up with your order. We dropped the ball, and you should not have needed to exchange several emails to reach a resolution.

Although I’m pleased your refund was handled promptly and without question, we would much rather have given you a smooth experience from the beginning. I sincerely hope we have the opportunity to earn back your trust in the future.

Please ask for me directly should you ever shop with us again, and I’ll personally ensure you receive the service you deserved the first time.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 1 sur 5 étoiles

We ordered our bed and told it would be…

We ordered our bed and told it would be 20 days, contacted them on the 20 day mark saying it would be 30 days, outside of the quoted delivery time, we are now 30 days, still no bed and no communication

Never ever again!!

22 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Elizabeth,

You were completely right to expect better, and I’m genuinely sorry. We gave you a timeframe, failed to meet it, and then did not provide the clear communication you deserved. We got this wrong.

I’m glad to see your bed has now been delivered safely, but I hear your concerns and understand that this does not undo the frustration caused by the delay.

We should have handled this much better, and I’ll be reviewing your experience with our team so we can improve.

If you’re ever willing to give us another chance, please ask for me directly. I’ll personally ensure you receive the service you deserve and are genuinely well looked after.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

Good value for money

Good value for money. The product looks nice feels comfortable and is exactly what I expected from the website photos. Delivery was slower than advertised but customer support did respond when I followed up

17 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Mick,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re really pleased to hear the product matched your expectations, looks great and feels comfortable. It’s also wonderful to know you felt it offered good value for money.

We’re sorry the delivery took longer than advertised, although we’re glad our support team was there to assist when you followed up. We truly appreciate your patience and your honest feedback.

Thank you again for choosing Bedzy. We’d love to serve you again in the future.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 1 sur 5 étoiles

No product in sight 🤷‍♀️

I’d love to leave a review on the quality of the product however after a month, I’m still waiting for my products to even be dispatched. Even after paying for priority processing, my order still has no clear dispatch date.

Staff are extremely vague when giving updates which gives no real information which leads me to believe it will not be dispatched anytime soon.

Extremely disappointing.

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Breeana,

You deserved far better from us, and I’m genuinely sorry. You paid for priority processing, yet we still failed to provide a clear dispatch date or the straightforward updates you should have received. We got this wrong.

Your order has now been fully refunded, but I understand that does not make up for the time, inconvenience and disappointment caused.

Should you ever need anything from Bedzy in the future, please ask for me directly. I’ll personally make sure you receive the experience and service you should have had this time. You have my word.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

I was a bit hesitant ordering a bed…

I was a bit hesitant ordering a bed online, but Bedzy made the whole process really easy. I chose the Trinity Bed and also went for the mattress comfort package, which included a topper and four pillows. The pillows arrived incredibly quickly and I was pleasantly surprised when the rest turned up the very next morning. Everything was well packaged and exactly as described

14 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Sam,

Thank you so much for trusting Bedzy with your order.

We know buying a bed online can feel like a big decision, so we’re delighted the whole process was easy and that your Trinity Bed and Comfort Package arrived so quickly.

It’s wonderful to hear everything was well packaged and exactly as described. We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

We needed some new bedding for our…

We needed some new bedding for our Airbnb and came across Bedzy while looking for reasonably priced options. We chose the standard free delivery service, so the delivery took a good few weeks, but we weren't in a rush and were happy to wait Everything arrived as expected and the quality is amazing for the price. The bedding looks fresh, feels comfortable, and has been well received by our guests. Overall, a great experience and good value for money

10 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Kate,

Thank you so much for choosing Bedzy for your Airbnb and for sharing such thoughtful feedback.

We’re delighted to hear the bedding arrived as expected and that you’re impressed with the quality and value. It’s especially lovely to know it looks fresh, feels comfortable and has been well received by your guests.

We truly appreciate your support and would be delighted to help with any future updates to your property.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 3 sur 5 étoiles

I would have given 5/5 as the bed is…

I would have given 5/5 as the bed is great and my daughter is very happy with it. The ordering process was easy and no issues there. Delivery however and the lack of communication was not great. I ordered the bed on the 8/4 for my daughter’s birthday at the end of May. I hadn’t hear anything by the 27/4 so I contacted them and they said they were very busy due to the sale and that it was taking up to 14 days for orders to be dispatched I contacted them on business day 13. I explained that this was for a gift for my daughter’s birthday and would really like it as soon as possible. I contacted them again on the 5/5 19 business days as I had still not heard anything and they said they would make it a priority but once dispatched can take 1-8 days to arrive. I live in the same state as there warehouse and about 1.5 hour drive away! Luckily the bed arrived on the 15/5 27 business days from order, however, I was not notified that the bed was being delivered that day and it was left on my front doorstep unattended for several hours. Thankfully it was not bad weather this day or it would have been ruined. So as mentioned the bed is great was easy to assemble and my daughter is loving it so far. Just the slow delivery and lack of communication made the process not so great!

8 avril 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Kel,

Thank you for taking the time to share such detailed and honest feedback.

We’re so pleased your daughter loves her new bed and that it arrived safely before her birthday. However, we completely agree that the delivery experience and communication were not good enough.

You should not have needed to repeatedly contact us for updates, and you absolutely should have been notified before the bed was delivered and left unattended. We dropped the ball there, and I’m genuinely sorry.

I’ll be sharing your feedback with our team because, although the product was right, the overall experience should have been much smoother.

Should you ever give us another opportunity, please ask for me directly. I’ll personally ensure you receive the service and communication you deserved this time.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

Really Impressed

After searching online for weeks and comparing bed sets I decided to purchase one of the Queen beds with LED lights and I must say i'm really impressed. It looks so good in our bedroom and has given us some extra storage space too. Highly recommend!

18 mai 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Ashley,

Thank you so much for your wonderful review and recommendation.

We’re thrilled to hear your new Queen LED bed looks fantastic in your bedroom and that the extra storage has been such a useful bonus. After spending so much time comparing options, it’s lovely to know you feel you made the right choice.

Thank you again for choosing Bedzy. We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

Really pleased with my purchase from…

Really pleased with my purchase from Bedzy. I went for the Henley LED Bed and chose the priority delivery option because I didn't want to wait weeks for furniture. The bed arrived within the same week, which exceeded my expectations. It's well made, looks great in the room and was very competitively priced compared to other companies I looked at

7 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Sharon,

Thank you so much for your fantastic review and for choosing Bedzy.

We’re delighted your Henley LED Bed arrived within the same week and that our priority service exceeded your expectations. It’s wonderful to hear the bed looks great in your room, feels well made and offered such good value compared with the other options you considered.

We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 2 sur 5 étoiles

Possibly a scam.

I haven't even received my order yet, so cant tell you about the quality.
Order was placed April 15th and its now the 7th of June. Despite many communications with the company assuring me my order is being processed, I am beginning to think this company is a scam.

7 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Helen,

I’m truly sorry for how badly we let you down. Your order took far too long, our updates did not give you the clarity you deserved, and I completely understand why you lost confidence in us.

We were overwhelmed by an unexpectedly high volume of orders during this period, but that is an explanation, not an excuse. We are not a scam, and your order has now been fully refunded.

Given that the refund has been completed, it would mean a great deal to us if you would consider updating the suggestion that Bedzy may be a scam. However, I fully respect that your review should continue to reflect your genuine experience with the delay and communication.

Should you ever need anything from us in the future, please ask for me directly. I will personally make sure you receive the service and support you should have received this time.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible the worst place to buy from

Terrible the worst place to buy from! I order a bed over a month ago to find out it still hadn’t been dispatched and could take another 30 business days. Made me think that this was a scam website! Thankfully I managed to get a refund. Only order from here if you are willing to wait upto 3 months or more for your bed

5 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Petria,

I’m truly sorry. We let you down with an unacceptable delay and failed to give you the clear, reliable updates you deserved.

We were completely overwhelmed by the volume of orders during this period, but that is not an excuse for the experience you had. Bedzy is certainly not a scam, and I’m glad your order has now been fully refunded.

Should you ever be willing to give us another chance, please ask for me directly. I’ll personally ensure you receive the service and support you should have had from the beginning.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service , quality products will definitely buy again !!

1 février 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Jaems,

Thank you so much for your fantastic review.

We’re delighted to hear you were happy with both our service and the quality of your purchase. Knowing you would shop with Bedzy again means a great deal to our whole team.

We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely stoked with our new mattress…

Absolutely stoked with our new mattress and bedding. Ive now done 2 x kids bedroom and 1x master bedroom. The mattress is so comfortable and affordable. Service was fantastic from ordering to delivery. Cannot fault this company, I will be ordering again when my 3rd bubs is out of his cot.

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi there,

Thank you so much for your incredible review and for trusting Bedzy with three bedroom makeovers already!

We’re absolutely thrilled to hear your new mattress and bedding are comfortable, affordable and that everything went smoothly from ordering through to delivery. Knowing you’ll be back when your third little one moves out of the cot truly means the world to us.

We’re so grateful for your continued support and can’t wait to serve you again when the time comes.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 1 sur 5 étoiles

Bedzy is a SCAM

If only I’d checked these reviews before purchasing. I’d suggest anything over 1-star is a paid reviewer. Waited the expected 20 business days and still no delivery. Now told to wait 30 business days. Have demanded a refund and now crickets. Just ordered a simple bed frame with no bed head but that seems to be too difficult for this dodgy company. I’m going to take this to the ombudsman after seeing so many disgruntled customers. No phone number to ring and emails going unanswered. Was a present for my son’s birthday. Sooo disappointed. If you want to deal with AI customer service and never receive your product then this is a great business. Otherwise do not trust these claims of fast delivery or anything local.

11 mai 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Davida,

I’m Fraser, the manager at Bedzy, and I’m genuinely sorry for the delay and the lack of clear communication you experienced. We were overwhelmed by the volume of orders during this period, but we accept that you deserved much better updates and service from us.

Your order has now been fully refunded. Bedzy is a legitimate Australian business, and we do not pay customers to leave positive reviews, so the claims that we are a scam and that our positive reviews are paid are extremely concerning and untrue.

While we completely respect your right to share your honest experience regarding the delay and communication, we would be very grateful if you could update those particular accusations now that your refund has been completed.

Should you ever need anything from us in the future, please ask for me directly. I will personally ensure you receive the service and care you should have received this time.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 1 sur 5 étoiles

Still No dispatch after a month!!!

Ordered on 3 May 2026 and as of today my item has still not been dispatched — over a month later. The website advertises 7–14 day delivery, which is clearly not being honoured.

I have contacted Bedzy multiple times seeking a resolution and have received no satisfactory response. I am now pursuing a chargeback through my bank due to non-fulfilment of the order.

The lack of communication and failure to dispatch within a reasonable timeframe is unacceptable. I would caution anyone who needs their item in a timely manner to look elsewhere. I hope Bedzy will contact me urgently to resolve this before the chargeback is finalised.

3 mai 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Dehran,

You were completely right to expect better, and I’m genuinely sorry. Your order should not have remained undispatched for that long, and you should not have had to repeatedly contact us to get a clear resolution. We let you down.

Your order has now been fully refunded through PayPal, as you requested. While I’m glad the refund has been completed, I understand that this does not undo the inconvenience and disappointment caused.

We should have handled your order and communication much better from the beginning. Should you ever be willing to give Bedzy another chance, please ask for me directly and I’ll personally ensure you receive the service you deserved this time.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

Noté 2 sur 5 étoiles

EXTREMELY POOR DELIVERY TIME

It has been nearly 8 weeks since I placed my order and to date it still has not left the warehouse - I paid additional for priority ( which the company has returned the fee due to the delay ) support lady has been very apologetic however this does not help that I do not have a bed to sleep in doubt I would take the risk of ordering from this company again

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bedzy

Réponse de Bedzy

Hi Kerrie,

I’m truly sorry for the experience you had, particularly after trusting Bedzy with three separate orders. You deserved far better from us.

Being left waiting nearly eight weeks without a bed to sleep on was completely unacceptable, and I understand that refunding the priority fee did little to make up for the inconvenience and disappointment caused.

I’m relieved to see that everything has now been delivered safely, although I know that does not erase the frustration of the delay. I’ll be personally reviewing your orders and communication history with my team so we can understand where we failed and ensure we do better.

Please ask for me directly if there is ever anything you need. I’m here to help and will personally make sure you are properly looked after.

Warm regards,
Fraser
Bedzy

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus