Gamers247 Avis 

460
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent aftercare by David dale and the people there my 3rd purchase so far. Always helpful and friendly and on hand for any install snags or compatibility issues Simply superb!

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered 3 pc driver booster pro 13, and got error message on activation saying the licence code used is a free giveaway licence and only applies to older product (12) and is not valid.Raised email to... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Your website is not user-friendly (for a senior citizen). Actually buying a game was one thing, but down-loading then took 45 minutes. Eventually the programme installed a short cut on my home scr... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

You gave me a working steam key. It was 100% functional. Unfortunately, I have an operating system that can't run the game so I just poured 3o quid down the drain unless I can figure out how to get an... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de jeux vidéo
  2. aussi dans
  3. Entreprise de logiciels
  4. Fournisseur de service de jeux

Écrit par l'entreprise

PLEASE IGNORE ALL REVIEWS ON THIS PLATFORM PERTAINING TO OUR COMPANY AS TRUSTPILOTS REFUSAL TO REMOVE FAKE AND SLANDEROUS REVIEWS HAS LEFT US WITH A DISTORTED 'TRUSTSCORE'. OUR LONGEVITY IN THIS BUSINESS SPEAKS FOR ITSELF, OUR WEBSITE HAS BEEN ACTIVE SINCE 2007 AND WE HAVE THOUSANDS OF SATISFIED CUSTOMERS WHICH IS NOT REFLECTED HERE. ----------- Gamers247 is an established online etailer of video games and other entertainment media. They have been selling online for 16 years and have had many satisfied customers since they started trading.


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

460 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 88 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(460)

25 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They obviously are selling illegal activation codes.

The program said the activation code was illegal. They suggested trying a different version of the program which got a message of unknown activation code as soon as it attempted to update the version. They have stopped replying to my emails. I will try to recover my payment from the credit card company.

10 juillet 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

The activation code wasn't illegal you just tried to use it on the wrong version of the software we even sent you a link to the official download from the developers website.

Noté 1 sur 5 étoiles

Too confusing to download and asking…

Too confusing to download and asking for support got none

4 juillet 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Not only do we provide step by step download instructions on our website but we also emailed the customer detailed instructions when they contacted us.

Noté 5 sur 5 étoiles

Clear instructions, fast access

Clear instructions, secure payment, fast code delivery. Downloaded Plants vs Zombies, all works. 😊

1 juillet 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Thank you for the review Polly, we hope you enjoy Plants vs Zombies. It's a fun game! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Confirmation of purchase and link to…

Confirmation of purchase and link to download the software arrived within an hour (not immediately) but all was well. Thank you.

8 juin 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Thank you for the review and sorry for any delay, we process all orders manually.

Noté 5 sur 5 étoiles

The graphics on the game are amazing…

The graphics on the game are amazing and installing the game didn’t to long either. 😊

28 mai 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Thank you for taking the time to write us a review Amelia. We are glad you are enjoying the game. :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Good service out of office hours

I bought the software I wanted, but had a query about the download. My question was answered promptly even though it was late on Friday evening (of a holiday weekend!) and my program is now installed and functional. Can't ask for more.

25 mai 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Thank you for taking the time to write about your experience with our company, we are glad you got everything working and that we were able to assist you :)

Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor website and system.

Could not get the package I paid for so wasted £8.99. Bought it elsewhere for £5.99 in the end. But still down £8.99.

19 mai 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

This is the first time we are hearing of any issue with this order as we provided the buyer with step by step instructions directly to them as requested. We do not know why they've decided to leave negative feedback instead of doing the courteous thing and let us know they're having difficulties.

Noté 1 sur 5 étoiles

The keys sold are not valid

The keys sold are not valid. Refuses to replace non-working keys with working ones. Beware!

This is btw. the type of answers one can expect if the seller answers to complaints.

11 mai 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

THIS IS NOT A GENUINE CUSTOMER IT HAS BEEN REPORTED

Noté 1 sur 5 étoiles

Scammers. Beware!

Purchased a digital copy of a PC game. When the key eventually arrived (nearly 24 hours after payment)...EDIT (Was about 7 hours, my mistake)
The code had ALREADY BEEN ACTIVATED!!!
No reply from ANY of the 4 emails sent to them.
Then, just to top it off...email recieved saying We've refunded you. But, they haven't!
No game, no refund, no replies to emails...

AVOID AVOID AVOID

EDIT in response to their reply...

Firstly...How completely unprofessional and rude to start your reply with 'Buyer is a liar'!
I still have not had a refund...it is not upto me to chase this with the bank!
You have NOT replied to any of my emails. The email you sent telling me you have refunded me in no way acknowledged my previous emails.
You expect me to publicly apologise, and yet you have yet to apologise for providing a product already activated, for your incredibly poor customer service, and for still not giving a refund yet have claimed to.

Regardless as to whether the digital key took 24 hours or 7 hours to be sent, my 1 star review is even more so an accurate representation of this rude, unprofessional company that at this point could be labeled as liars as I still wait for the refund claimed to have been given!

If you feel it is acceptable for a business to not provide a working key, not apologise, not offer an alternative WORKING key, not respond to emails, claim to have refunded their customer but haven't, call their customer a liar, publicly, demand an apology from their customer (when not doing so themselves) but not earn the very lowest review...feel free to reply to inform all reading as to why.

My apologies for the mix up of the time stamp of delivery. I'm used to purchasing from your competitors such as CDKeys and therefore receiving the digital key in minutes not HOURS.

2nd EDIT in response to your Edit.

Wow! Just, wow. How old actually are you?

You're calling me a liar. Petty, and now, hold my drink...a deplorable human being! Tf! This is when I wish you were stood in front of me to settle this!!!

Readers of the reviews on trustpilot can make their own mind up. In fact, they've only got to see the way in which you react to your customers feedback to determine whether to choose you or to instead choose a business with some professionality.
I'm not the first to become a target of your insults. Confident I won't be the last. I especially like the reviews of others that say you 'attempted' to bully them to remove their negative feedback.

I've now recieved my refund so thank you for that. Pity I had to make public your lies in order for this to make you take action!

But the way in which you treat your customers is just atrocious. To call a paying customer a deplorable person is just crazy! Can only assume you're a 12 year old going operating from your dad's shed.

One more time...you gave me a key that had already been activated. No apology.

You told me you'd refunded me but this didn't happen until I after I reported, publicly that I hadn't.

You demand an apology, yet don't offer one for your abysmal business practise and attitude.

You call me petty yet your reply to my review and others clearly illustrates the pettiness of your business hurling insults such as liar and deplorable!

I'm done continuing this as at the end of the day it was £1.99! But I'm glad others can see the way you conduct business.

Bit of business advise guys...

If you don't provide the service or product you've been paid for...apologise. Ask if the customer would still like the item OR prefer a refund.

Then, using your words, like a big boy...inform the customer that you'll either get them their product or that 'WITHIN AN ACCURATE TIME FRAME" they'll recieve a refund.

Should a customer, justifiably give you a poor review, based on your many failings...instead of attacking them like a school playground bully...ACKNOWLEDGE, APOLOGISE, MAKE RIGHT!

See, easy!

Then people will read reviews and not think...wow not using them because of how they treat negative reviews. Instead, they'll think, ok, they made a mistake, that's human, but they fixed it, and did so professionally.

Feel free to add yet another EDIT...I'm done.

30 avril 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

The buyer is a liar, the order was placed at 9:57 AM and dispatched at 4:54 PM (that's 7 hours, not even close to 24 hours and it wasn't after payment as we only take payment just before the order is dispatched) they then reported that there was a issue with the key at 17:16 PM and we took them at their word (it was a £1.99 game) so refunded the order at 6:22 PM. They claim that no reply was received then in the very next sentence say that they received a reply stating that the order had been refunded. Maybe instead of publicly lying (we have proof of the timestamps when everything occurred) and stating that we never refunded when we did (also have evidence of this), contact your bank and ask them why they haven't released the funds to you. We expect you to publicly apologise when you've sorted out the issue with your bank but knowing how petty you've been over a game that cost £1.99 we won't hold our breath.
--UPDATE--
Still you refuse to contact your bank and continue to rant publicly over something we have zero control of, we can only issue the refund our end, we do not have any control over when the bank releases the funds to you, if indeed you have not received the refund or even if there was a genuine issue with the key to begin with as you provided zero evidence of the key 'being used' and have already admitted you lied about the delivery time and are now trying to justify it as a "mix-up" with some back-handed apology when you have the time stamps on the emails.

What this boils down to is how much of a petty individual you are, you made a claim about a product you purchased from us, we didn't ask for any evidence of this claim, we didn't call you a scammer it was a £1.99 game so we took you at your word and issued a refund. Now you claim you haven't received the refund yet and instead of taking us at our word like we took you at yours and contacting your bank and asking them why the refund hasn't come through you decide to post public feedback about our company entitling it "Scammers. Beware!" and deliberately lying about the delivery time of the order, these are the actions of a deplorable human being.

Again, when your bank releases these funds to you we expect a full public apology but for the aforementioned reasons we know that you will refuse.
--UPDATE--
As you've continued to lie throughout you've left us with no choice but to publish the evidence of this as you can clearly see from the screenshot of the timestamps taken from our website when the order was placed, when it was processed and when the refund was issued.

https://i.gyazo.com/bb6bfba7565b9e0f928d29b6aaf87e4d.png

This second screenshot show the email received from the customer reporting there was an issue with the purchase, notice that they never provided any evidence of said issue but due to the low value of the item we took them at their word and issued a full refund just over an hour after.

https://i.gyazo.com/f0d0779a902ddf823ad40ab607391a97.png

to use your own words "ACKNOWLEDGE, APOLOGISE, MAKE RIGHT!"

Noté 5 sur 5 étoiles

Cool received with thanks daughter…

Cool received with thanks daughter happy it would be nice to know when you're going to get key i.e. 10–20 mins or an hour.

2 mai 2023
Avis spontané
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Thank you for the review Earl, hope your daughter enjoys the game. Our dispatch times vary depending on time of day we do however try to process all orders ASAP.

Noté 3 sur 5 étoiles

Mixed feelings.

Amended review after I received the steam key once it was resent. I gave bad feedback following an email asking for feedback when I hadn’t received anything yet. Kudos to the team for resending it once I sent an email but the fact I received it on the second attempt shows there wasn’t an issue with my email. Changing this to a 3 star due to the customers services attitude when all they had to do was help and I wouldn’t have kicked up a fuss. Maybe don’t send feedback requests so soon after an order then.

23 mars 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Seriously? We emailed you earlier today to say that it was sent and we just resent it now after you said you still can't find the email. Its not our fault you have an issue with your email account.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good Thank you

Absolutly my error so sorry , things are working fine.
good product
my Bad

15 mars 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Thank you for the updated review :)

Noté 2 sur 5 étoiles

A little misleading

Gives the impression the game is instantly downloadable, upon purchase you are then told you have to become a member of a totally different site and that you have to wait for your key to be sent to you. Stating there will be a delay in waiting for said key. I have the email to prove this. After instantly emailing them (after I got this email stating a delay in getting the key) to ask them how long I would be waiting for the key I had no reply. It took almost 2 hours before I received the key. And even though I hadn't seen the key come through, they made no attempt to contact nor help me until I left a negative review on Trustpilot. None of this was advertised and I find it all rather misleading as none of this is explained prior to purchase.
Since I left the negative review their demeanour has been poor and very defensive. No etiquette in customer service practiced and as per their reply on here, very defensive. In response to their reply, how are you to know I hadn’t seen any key? Well perhaps if you bothered to reply to the email I sent you straight after the email you sent me stating there will be a delay in me getting the key, you would have found out. But no as stated in this review and the original, you didn’t bother to deliver any customer service and actually reply to my email. Rather than get your backs up perhaps try speaking to customers that have a bad experience like a human rather than being defensive and acting like a spoiled brat.
I edited my review as I had made a mistake which I was happy to own up to. Stop throwing your toys at the pram and deliver better customer service next time. Maybe then you’ll turn a negative experience in to a good one and retain the customers business. As for this time round you have certainly lost it.
As for your claim to not advertising the game is instantly downloadable, maybe look at your little infographic / diagram explaining the process and then think about the impression it gives! It may not state the words instantly downloadable but it 100% gives that impression. Hope your day improves as it sounds like it’s a bad one so far!

4 mars 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Nowhere on our website does it say "instantly downloadable" each product has its own DRM which is listed on the product page, again at checkout and again in the email with the activation key. You emailed us 5 days afterwards claiming you hadn't received the key now you're changing your story to "almost 2 hours". How are we supposed to know that you hadn't seen the key come through until you contact us/leave negative feedback. We literally have live chat support and a FAQ for this reason which would have told you where to look for the key. You don't have to play the game through the GOG portal and you only need an internet connection to download the game. This review is so misinformed and full of misleading information its shocking.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very quick transaction and receiving…

Very quick transaction and receiving the code.

Cheap deals and would buy from again.

2 mars 2023
Logo de Gamers247

Réponse de Gamers247

Thank you Nathan for the review, we have fresh deals every week and are always adding new products so come back soon :)

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus