Arthur Wells Avis 

22
•
TrustScore 3 sur 5

2,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Disappointing quality for the price. Purchased the Serena High Low Dress and the quality for $91 was incredibly disappointing. The lace is cheap and flimsy and does not match the lace in the picture... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

They wash really well and haven’t shrunk. The buttons on the top come undone in the night sometimes but they are super comfy.

Noté 1 sur 5 étoiles

The product advertised was beautiful quality in the photos and not the same product I received in the mail. What I received in the mail was the TEMU version, but at a much higher price paid!!

Noté 4 sur 5 étoiles

They drape nicely over boots and look very 90s. The fabric attracts pet hair quite easily so keep a lint roller handy.

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

22 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,9

Tous les avis

(22)

20 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Disappointing quality for the price

Disappointing quality for the price.
Purchased the Serena High Low Dress and the quality for $91 was incredibly disappointing. The lace is cheap and flimsy and does not match the lace in the picture. The ruffles on the front are also not sewn the same. No branding tags or even hangar loops, for a dress with a neck this open why are there no hangar loops for this kind of price. Not sure i want to pay international shipping to return. Disappointing is my bottom line.

24 septembre 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Nice Pleated Trousers

They drape nicely over boots and look very 90s. The fabric attracts pet hair quite easily so keep a lint roller handy.

8 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They are totally scammer

They are totally scammer. Poor quality. Can't return the item

16 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Arthur Wells

Réponse de Arthur Wells

Dear Marshmallow,

We’re sorry the item’s quality disappointed you and that you have had difficulty arranging a return. Please email support@arthur-wells.com with your order number and ‘Trustpilot Review’ in the subject so our support team can review your return request and explain the available next steps with you.

Kind regards,
Arthur Wells Customer Support

Noté 4 sur 5 étoiles

soft pyjama set

They wash really well and haven’t shrunk. The buttons on the top come undone in the night sometimes but they are super comfy.

23 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

If I could leave 0 stars I would

If I could leave 0 stars I would, the website says 30 days returns, they want me to try on the drssses that are to tight to show them they don’t fit. I am not sending pictures of something that shows too much skin. Shouldn’t we be protected from such a request?
DON’T ORDER FROM THIS WEBSITE!

13 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Arthur Wells

Réponse de Arthur Wells

Dear Michelle,

We’re sorry the dresses were too tight and that the request for try-on photos made you uncomfortable. Please don’t send any images that make you feel exposed or uncomfortable. Please email support@arthur-wells.com with your order number and ‘Trustpilot Review’ in the subject, referring to your existing return request, so our support team can review the correspondence and clarify how to proceed without such images.

Kind regards,
Arthur Wells Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect Cropped Length

Hits right at the waistband of my high-rise jeans. That is the main thing I wanted from the jeans, and so far it has done it without creating any extra fuss.

29 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I agree with all the negative reviews

I agree with all the negative reviews. They are misleading and a fraudulent company. Their website should be removed. The items I received were nothing like what featured on their website.

DO NOT BUY FROM ARTHUR WELLS

They don't even deserve the 1 star but you can't give no stars.

***
Arthur Wells has responded to the above post knowing very well I have emailed them and they provide the same nonsense as a resolution, in other words "pay to send back the wrong items we sent you."

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Arthur Wells

Réponse de Arthur Wells

Dear Eli,

We’re sorry the items you received did not match what you saw on our website and left you feeling misled. Please email support@arthur-wells.com with your order number and ‘Trustpilot Review’ in the subject so our support team can review the product listings, what arrived and your concerns with you.

Kind regards,
Arthur Wells Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

**⭐ 1-Star Review Buyer Beware

**⭐ 1-Star Review: Buyer Beware**

Arthur Wells' return policy feels like a scam designed to prevent customers from getting refunds.

I purchased two dresses that were cheaply made, poorly constructed, and nowhere near the quality advertised. When I requested a return, I was first required to take and submit photos of the items before they would even provide return instructions. After jumping through those hoops, I learned that the items had to be returned to China, and that shipping with tracking, which Arthur Wells requires, would cost **$75.25**.

So not only was I stuck with substandard merchandise, but returning it would cost almost as much as the order itself. This makes the so-called "return policy" practically useless.

In my opinion, requiring customers to pay excessive international return shipping costs on poor-quality products is unacceptable. The entire process feels designed to discourage returns and refunds.

Save your money, save yourself the frustration, and shop elsewhere. I will never purchase from Arthur Wells again and strongly advise others to avoid this company.

9 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Arthur Wells

Réponse de Arthur Wells

Dear Pam,

We’re sorry the two dresses fell short of the advertised quality, and that the photo requests and quoted international return cost made resolving this so frustrating. Please email support@arthur-wells.com with your order number and ‘Trustpilot Review’ in the subject so our support team can review your earlier correspondence, the items received and the available resolution options with you.

Kind regards,
Arthur Wells Customer Support

Noté 4 sur 5 étoiles

Soft Merino Wool

Not itchy at all which is a huge plus. It’s quite thin so it’s better for layering than wearing on its own in deep winter.

1 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do NOT use this company

Do NOT use this company! First, they sent a tracking number that was from China. Their website says they are from the U.S. The item never moved, It took 2 weeks for them to actually ship it, and only after I had to keep messaging about it.

I ordered a dress, what came was very poorly made and was clearly a knock off of the dress I wanted. The fabric was not as advertised, the lace used was not what was shown. At this point I am confident they used ai or stole the images. They added lace in other areas that were not supposed to have it, they put in a white elastic waistband in a dress that should not have had one, and left it exposed. They also left out the tie for the waist. Because of how poorly made this was, I could not even have it altered to fix it. I contacted them immediately and was told i could be refunded if I returned the dress for $50 at my cost. This was their mistake not mine. I have fought them for about a month. Finally just went to the bank.

Horrible products and even

17 août 2026
Avis spontané
Logo de Arthur Wells

Réponse de Arthur Wells

Dear Liberty,

We’re sorry about the dispatch delay and that the dress’s fabric, lace, waistband and missing tie did not match the listing you ordered from. We understand your frustration with the return cost and prolonged correspondence, and that you have contacted your bank. If you would like us to review any remaining concerns, please email support@arthur-wells.com with your order number and ‘Trustpilot Review’ in the subject.

Kind regards,
Arthur Wells Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

“Easy returns” means shipping to China at your expense

I ordered two pairs of shoes in different sizes for a total of $99.98. The shoes were disappointing quality and neither pair worked for me, so I contacted Arthur Wells to return them.

First, I was asked to send photos proving that the shoes had not been worn. After they reviewed the photos and confirmed that the shoes were unworn, I was told that I could return them for a full refund—but only by shipping them at my expense to their “international fulfillment center” in China. Arthur Wells estimated the return shipping at $40–$50 and said I would also be responsible for any customs duties, taxes, or import fees.

This was particularly frustrating because the company presents itself to U.S. customers with a California address and advertises “30-day easy returns.” I would not have ordered from them had I understood that returning a $100 order would require $40–$50 international shipping to China.

Their alternative was to keep the unwanted shoes for a 15% refund. When I declined that offer and asked for a reasonable resolution, they increased it to 25%. I declined again and proposed 40%. They then said they had escalated the matter and that 30% was the highest refund they could offer without a return.

I finally accepted the 30% just to be done with the process. They refunded $29 on my $99.98 purchase. (Thirty percent is $29.994, so apparently even the agreed-upon 30% didn't quite make it into the refund.)

Prospective buyers should understand what “easy returns” may actually mean before ordering. Had the requirement to return merchandise to China at substantial expense been clear to me before purchase, I would not have bought from Arthur Wells.

5 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Arthur Wells

Réponse de Arthur Wells

Dear RI customer,

We’re sorry the shoes and return process left you disappointed. We understand your concerns about international return costs, how the return process was presented, and the amount of the partial refund you received. Please email support@arthur-wells.com with your order number and ‘Trustpilot Review’ as the subject so our support team can review the correspondence and refund calculation with you.

Kind regards,
Arthur Wells Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Return to CHINA!! No phone number.

Trying to return a jacket that is too small and very poor quality. So far, on day 3, I still have not received return instructions. Fabric looks like plastic. Only Chinese label inside. Nothing indicating size. If I could give 0 stars I would. Stay away.

Finally got a reply. They want me to return to CHINA. Return will cost as much as the jacket. The only address on the website is in California. I repeat: DON’T BUY. A total scam.

28 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Arthur Wells

Réponse de Arthur Wells

Dear Miriam,

We’re sorry the jacket’s fit and fabric disappointed you, and that you were still waiting for return instructions when you wrote your review. We understand how frustrating it is to have trouble getting help. Please email support@arthur-wells.com with your order number and ‘Trustpilot Review’ as the subject so our support team can review your request and clarify the available next steps.

Kind regards,
Arthur Wells Customer Support

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus