SW COAST REFILLS Avis 

324
•
TrustScore 4 sur 5

4,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Fabulous independent store with excellent service - I bought some gardening gifts online and they arrived quickly, in perfect condition and had been packaged with the care and attention to detail that... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor customer relations to resolve problems. No attempt to call or email Instead they just ask for money for products that never arrive. Nearly £30 spent to receive nothing. Then when asking for help... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I love this shop, owner and staff are always helpful and friendly and the produce and products are good quality. I tried the Mediterranean soup kit, good quality ingredients and it made 4 good hear... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great little shop, very clean and organised. Run by a lovely young couple who are both friendly and helpful. Generally reasonably priced and good products. So far I have tried the skincare, reusable... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'alimentation bio
  2. Boutique de cadeaux
  3. Magasin général
  4. Service de livraison des courses

Écrit par l'entreprise

We are a zero waste shop based in Weymouth, Dorset. We sell ethical and sustainable homewares, refills and products for a zero waste lifestyle. Planet friendly items for home and garden, vegan beauty, skin and hair products. Order online for UK delivery. In store we have an extensive range of dried organic and non-organic foods, fresh fruit and vegetables, plant milks and much more!


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

324 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 87 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,0

Tous les avis

(324)

32 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely fresh varied vegetables

Lovely fresh varied vegetables. Dried items well labelled. Delivered on time with very friendly delivery driver. Excellent local shop. Very pleased to have used your excellent service and to be able to use your produce.
Happy shopper

12 janvier 2023
Noté 1 sur 5 étoiles

Appalling delivery.

Appalling delivery.

24 days and still waiting for delivery.

What a load of rubbish.

26 décembre 2022
Logo de SW COAST REFILLS

Réponse de SW COAST REFILLS

Thank you for your unkind review of our small business based on an issue with the courier during a time of postal strike action. As per our emails, your item is with our courier, the information we have is that your parcel has been delivered. We have opened a case and the “missing order” is being investigated, we have instructed full refund despite your tracking information clearly informing us the parcel arrived.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery. A great range of products so I can make my sister (who is coeliac) a special Christmas lunch!
Great to support a local business too!
I will visit the shop personally when I'm next in town!

9 décembre 2022
Noté 1 sur 5 étoiles

Was under the impression I was…

Was under the impression I was purchasing a gluten free kit but only received the fruit. Not happy.

31 octobre 2022
Logo de SW COAST REFILLS

Réponse de SW COAST REFILLS

Jacqui,
Thank you for slamming a small business with such haste. Please check your actual order. I have looked into your issue - You have paid £6.50 for Fruit Only. This is what you have received. FRUIT ONLY. Please also check your emails as we had responded to you in order to resolve your “issue” of receiving exactly what you have ordered.

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware a mail order scam

Beware a mail order scam from this shop. If searching for a product via google, you will be offered SW coast refills as a mail order choice. Naturally you go to the page and purchase the item you’re looking for - entering payment details etc. this all goes ahead, you then receive a refund a few days later but are charged an “administration fee”, because the item was only available for “local delivery” which is entirely undefined - and is mentioned in small print at the very bottom of the product page, though their system will accept payment for any U.K. address.
Either this scam is by design or by an inept system, so be aware, as they do nothing to recitify this, and must be making money out of unwitting customers around the U.K.

6 octobre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

WORST CUSTOMER SERVICE IN MY 55 YEARS.I…

WORST CUSTOMER SERVICE IN MY 55 YEARS.I came in for about half an d hour during a coach trip to Weymouth yesterday assistant helped dme find things an d when I asked for something for my tooth enamel she showe d me a glass bottle of pills l an d read out the ingredients for m e a s requested d due to my bad eyesight.(Im 55 with 4 point something eyes.)When I gt home I ate one of the m and it tasted disgusting.It wa stoo large to swallow whole.Then I saw the best before date is July 2022 an d it was 2nd August afternoon when I bought it.It wa s full price.There' s no shop phone number to ring.Iv e waste d about 40 minute s emailing and trying to mak e my sd card reader on my desktop work to send photos an d time writin g this review..I spent over £30 ther e a s I bought other things.They claim they cant do a refund without a receipt but I asked the assistant for a receipt an d she mumbeld something about a machine not working.I told the email lady that an d she said I would hav e been given a handwritten one or emaile d one but the assistant yesterday didn't do eithe r or ask my email address.They ar e saying they wont refund a s they ar e phasing out best befor e dates being shown. This item should hav e been in the reduced section.It cost about £9.99 .I'm very upset.I live far away an d wa s just ther efor a coach trip yesterday and don't drive.They also said they can't refun d as Ive eaten one .It should not hav e been in the full price section

3 août 2022
Avis spontané
Logo de SW COAST REFILLS

Réponse de SW COAST REFILLS

As per our communication to you today, actually quite literally all afternoon - refunds are on a case by case basis. Refunding items has nothing to do with your lack of receipt as per our numerous emails.
You have opened the product, consumed it, chewed it regardless of the instructions and shop assistants endless advice today in store. Yes we will not refund as you by your own admissions “have eaten one”. We aren’t in the habit of refunding items simply because you don’t enjoy the taste. In the above you are incorrect, the product WAS discounted to reflect the short dated shelf life. As per our written communications today, these are vitamin tablets containing vitamin and nutritional supplements. They do not taste delicious and are not intended to be chewed on. They are not toothpaste tablets as repeatedly explained to you in store today. We have been vigilant following your issue and checked all our dental stocks in this range as a matter of precaution despite selling plenty of these products in the past week. Thank you for your feedback.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good stuff, great service!

Rikki is an absolute gent and really knows his stuff. He had great advice on what I should buy and even how I should prepare it!
I'll definitely be back for more, so look out!

11 juillet 2022
Logo de SW COAST REFILLS

Réponse de SW COAST REFILLS

Thanks for the review Sean, and supporting our small business! Emma & Rikki

Noté 1 sur 5 étoiles

Haven't received anything online is…

Haven't received anything online is totally useless as you can't check your order and there is no telephone number to call

13 juin 2022
Logo de SW COAST REFILLS

Réponse de SW COAST REFILLS

Hello Emily,
We have sent multiple emails regarding your recent order to which you haven’t responded to. Please check your spam folder. We sent you a refund a week ago, on June 6 (less than 24 hours after your order was placed) for the items that weren’t eligible for delivery. You have received email notification of this also. You have ordered fresh rhubarb and cheese to be dispatched to Cornwall!

Please check your spam folders. We would also be grateful if you could remove your lousy review slamming our little business considering you ordered products for local delivery ONLY to an address completely outside of the Weymouth catchment and you have only contacted us today, not giving us opportunity to respond. As per the information on each listed product, we do NOT post cheese, margarine and rhubarb. Thank you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great

Lovely product

8 mai 2022
Logo de SW COAST REFILLS

Réponse de SW COAST REFILLS

Hello Jill, We would be grateful if you could remove your one star review since it has absolutely nothing to do with our little shop and seems to be based on your feedback for an entirely different business? Many thanks, Emma SW Coast Refills, Zero Waste Weymouth

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus