Granny Gear Avis 

98
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

To be fair and just, I have to say the jersey has unexpectedly arrived this afternoon. Communication has been poor though all the way. I would say if they improved on this, the difference would be... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ive order a cycling shirt on the 27 Aug and delivery was planned for the 9 of September, they say that they attempt the delivery but with no one home, sure everyone is working, could’ve left it in t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Order placed and notification given of shipping. Courier advised goods were too large to be delivered (one cycling top) so were returned by them. Courier then says likely lost. I contacted Granny Gear... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Similar experience to many. No notifications of order being processed. No replies to on line customer contact form. However. Product arrived in time scale given and seems of good quality.... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

98 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 23 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,7

Tous les avis

(98)

16 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Positive update

To be fair and just, I have to say the jersey has unexpectedly arrived this afternoon.
Communication has been poor though all the way. I would say if they improved on this, the difference would be huge. People like myself much less likely to become frustrated and angry if we know what is going on. Using Evri as a courier also does not help. They are an appalling outfit and a surprise if the deliver anything.
Size is fine and so is quality for the cost. Please just communicate and your review scores will go up.

16 octobre 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Timing

I placed an order on 29th September 2026. My order has/is taking a long time and we are on our cycling trip now … without the cycling top!

11 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Granny Gear

Réponse de Granny Gear

Hi Helen,

We’re sorry you were left concerned about your order.

Our records show your order was placed on 30 September and dispatched on 8 October. Tracking now records it as delivered today, 16 October, at 12:23pm - 12 business days after ordering, within our usual estimated delivery window. Please let us know if you haven’t received it so we can investigate.

We received your enquiry on Sunday evening, 11 October, and replied at 8am the following morning with your order details and tracking information.

The email address entered at checkout differs from the address you contacted us from, which may explain why you haven’t seen your order notifications. We explained this in our reply; please check that message, including your junk folder.

We hope your jersey has arrived safely and are happy to help with any outstanding concerns.

The Granny Gear Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ive order a cycling shirt on the 27 Aug…

Ive order a cycling shirt on the 27 Aug and delivery was planned for the 9 of September, they say that they attempt the delivery but with no one home, sure everyone is working, could’ve left it in the postbox.
I’ve reach out the the courier company and to Granny Gear. Courier told me that they will reschedule delivery, still waiting on that delivery as it’s the 6 of October. Granny Gear doesn’t even reply back by mail.
I’ve contacted the courier company GOFO logistics, they will apparently send me within 2 days a certificate to say that the package is lost, still waiting… what to do next???

6 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service

Terrible service. I am still waiting for my order which I placed nearly a month ago. Several emails sent but no reply to any.

18 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute rubbish

Absolute rubbish, wish I had read reviews before buying.
It took ages to arrive, no idea where from.
A plain white cycle top I wanted to get printed for charity cycle ride.
I ordered a bigger size than I wear and it arrived about 2 sizes smaller. If I try to exchange it won't arrive in time, so going to write off the £37. Avoid

19 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Plastic Zippers are NOT ADEQUATE FOR SPORTS

Bought what was going to be my first cycling jersey. I had browsed many locally but the women's fits they had were infantilizing and boring.

I bought this one online expecting a well-made garnment, instead I was shocked to find a PLASTIC ZIPPER for a weight-bearing cycling jersey. Then I find out online that many people who have been scammed by GrannyGear end up with broken zippers (big surprise! /s). Trusted them because why would you sell a garnment that is too low quality to fulfill its function? And it's a UK company, never making this mistake again.

If you want to return it, YOU pay the return fees. So either you don't use tracking and lose a lot of money, or you use tracking and lose EVEN MORE.

Granny gear is a SCAM. SHAME ON YOU. MAKE PROPER CYCLING GARNMENTS!

20 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Granny Gear

Réponse de Granny Gear

Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear that you’re disappointed with your jersey.

​We’d like to clarify a couple of points for anyone reading:
​Zipper Quality: High-performance cycling jerseys, including those used by professional riders worldwide, utilise lightweight resin or plastic zippers (such as YKK) specifically because metal zippers corrode quickly from sweat, add unnecessary weight, and can damage delicate performance fabrics in the wash.

​Return Policy: As a UK-based business shipping internationally, our standard returns policy is clearly outlined on our website prior to purchase. While we require international customers to cover return postage for standard refunds, our customer service team is available to help directly if a product ever arrives genuinely defective.

​We are certainly not a scam, we are a passionate team dedicated to delivering functional, stylish gear for cyclists globally.

​If you would still like to return the jersey for a full refund under our 30-day policy, please use our online returns portal, and we will gladly process it once received.

​Best regards,
The Team at Granny Gear

Noté 1 sur 5 étoiles

no reponse to emails

It is not clear how I return the jersey I ordered, it is too small.

I have filled the return information on your site but there is no address for me to return the jersey.

9 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Granny Gear

Réponse de Granny Gear

Hi Andy,

Thanks for reaching out. You should receive an email notification with the details of where to return the jersey to us.

Many thanks,

The Granny Gear Team

Noté 1 sur 5 étoiles

A shambles, or theft of money?

Order placed and notification given of shipping. Courier advised goods were too large to be delivered (one cycling top) so were returned by them. Courier then says likely lost. I contacted Granny Gear who responded by saying that they'd get another sent to me or contact the courier to trace the parcel. No communications despite repeated requests for update. Have received two emails to ask how the order was though, so that's nice.

5 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Declining service and poor quality products

Have been a customer for approx 3 years and during that time service has been steadily decreasing. My latest order has arrived late and with an exposed seam on the collarbone. All attempts to contact the company via email and Instagram have gone unanswered. My next step would be to cancel the transaction with my credit card company. Really disappointing service as the products are generally very good and very reasonably priced.

30 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor quality, no communication.

I rarely leave negative reviews, but unfortunately my experience was disappointing from start to finish.
After placing my order, I realised I had ordered the wrong sizes and contacted the company within 5 minutes to ask if the sizes could be changed or the order cancelled so I could place it again correctly. Unfortunately, communication was extremely poor. Multiple emails went unanswered, and after a significant delay with no meaningful updates, I was left with little confidence that my order would ever be fulfilled. The lack of response was so concerning that I initiated a card chargeback, which I later cancelled in good faith when the company finally began producing and dispatching the jerseys. Funnily enough, just after the card merchant confirmed the chargeback process.
When the jerseys eventually arrived, the quality was not what I expected. I wasn’t expecting premium quality for the price, but I did expect basic performance features such as decent moisture wicking. Instead, the material felt cheap, uncomfortable, and more like basic nylon than cycling apparel designed for riding. Under normal circumstances, I would have exchanged them for the correct sizes, but the quality simply was not there. In fact, I didn’t even try them on and decided to return all three items immediately.
To make matters worse, customers are required to pay for return postage. I spent £6.25 sending the jerseys back via a signed-for service to ensure proof of delivery. The return has been received and is currently awaiting inspection, so I am still waiting for the refund to be completed.
Delays can happen, but poor communication is much harder to excuse. Had someone simply replied to emails and kept customers informed, this experience would have been very different.
Based on my experience, I would not order from this company again.

11 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor company

I ordered a Welsh cycle shirt a few weeks ago. Money instantly taken from my bank account. No order number, no email confirmation, no answer to my numerous emails.
Please do not buy from this company!!!!

20 mai 2026
Avis spontané
Logo de Granny Gear

Réponse de Granny Gear

Hi there, we've just checked your order details and can see that no email address was left on the order unfortunately, which will be why you haven't received your confirmation or tracking email.

We will investigate the lack of response to your emails and apologise for this. We will follow up with your tracking number via email now.

Many thanks,

The Granny Gear Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Not sure if this company exists. No goods received!!

Ordered a cycle jersey around 4 weeks ago. Heard nothing since. Now my order has disappeared off the 'Shop' tracker. Emailed 2 weeks ago to enquire. No response. Money has been taken for goods but looks like nothing will be arriving. Won't make the mistake of using this company again (if they really are a company!!).

2 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy anything

Do not buy anything, comes direct from China, cheap material, bad fit, overal great for the bin. Please do not insult the oppshop. $77 poorer.
Spend double somewhere you can check guality and fit, money well spend. Pissed off🤮

25 avril 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Ordered 3 jerseys in March

Ordered 3 jerseys in March, took one month for delivery. Despite the long delivery time, the products were delivered as ordered.

Read the reviews and be prepared for a long delivery time. Otherwise, overall good experience.

25 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

A quality item at a good price

I ordered a cycle top which is in my opinion excellent quality for the price.
The delivery was a couple of weeks which I expected as it came from abroad but the company kept me updated on the journey through to it being delivered to my house .
I feel that the company doesn’t deserve the poor reviews and I will definitely be ordering more items from them.
I would recommend this company to anyone looking for reasonably priced quality items.

21 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order from this company! Scam!

I ordered a jersey on 5th September which has never been dispatched. I’ve emailed multiple times and never gotten a response. I’m now trying to get a chargeback through my bank. This company is a scam, do not order.

5 septembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

I purchased the South African artwork…

I purchased the South African artwork version – the design itself is great, but unfortunately the execution is poor.

Fit: The arms are too short, there are no rubber grips to keep the jersey snug against the body, and the seams feel bulky.

Sizing: My chest is 97 cm. According to their site, I should wear a Medium, but I ordered a Small just in case. Even so, the jersey was super baggy. This style of fit might have been acceptable 10 years ago, but modern cycling kit needs to be aero – and flapping in the wind is slow.

Customer Service: I emailed asking about a return or a discount on a size XS. They replied once to request my chest size, but then ignored the following three emails.

In the end, I ordered from another site. Very disappointing experience.

23 septembre 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus