Rubberduck Bathrooms Ltd Avis 

853
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

The product we ordered was not available. This is of course no problem, it can happen. Sadly Rubberduck offered an alternative product that we didn't like the look of, and we would have had to pay mor... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Delivered on time, bad news bath was scratched and damaged. Advised rubberduck of problem, replacement Delivered next day no hassle. Everyone has problems sometimes but its how you respond which is... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you Rubberduck Bathrooms for a really good experience doing business with you Had to call support for assistance with ordering and Harvy was very helpful and made ordering easy and stress fr... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve bought and used the Abacus wall board kit from Rubberduck before…it was so easy to use I bought it again for the other half of our bathroom. Great value for money plus peace of mind against leaks... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de salle de bains

À propos de Rubberduck Bathrooms Ltd

Écrit par l'entreprise

Rubberduck Bathrooms is a small, family owned independent bathroom supplier.

Since 2006 we've provided our valued customers with a wide range of popular branded bathroom products, all at trade prices. Including brands such as Villeroy & Boch, Scudo, Multipanel, Abacus, Roman, Jaquar & many more.

We specialise in full bathroom suites, bathroom wall panels, shower trays, shower enclosures, bathroom furniture, bathroom radiators, wet rooms and much much more.

We sell online across the entire UK with showrooms and trade desks in the Redcar & Middlesbrough area, you can pop down and have a chat with the team too!


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

853 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 40 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(853)

158 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic prices

Fantastic prices, very quick delivery and securely packaged items. Would highly recommend.

17 juin 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Darren,

Thanks so much for the fantastic feedback! We’re delighted to hear everything arrived quickly, safely, and that you were pleased with the prices of your full suite.

The brushed brass fixtures paired with the fluted glass panels and that stunning Scudo Labyrinth back-to-wall bath will make for a truly beautiful space.

We really appreciate the recommendation and hope you enjoy your new suite for many years to come.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. Ordered a bathroom unit paid over 500 pounds and got it delivered damaged, I have send pictures the same day just with the scratches and glue stains sides and not the full unit, few days later they asked fir full unit pictures and I have send them( you can see the stains and scratches on it, they refused to replace the full item, they only send the side boxes(the one with stains) and not the scratched one. They accused us of spilling paint on it when we just got it like that. Worse customer service ever. I would not recommend buying from them.
P.s. The first picture that I have sended you were not with the full unit but just the side with the scratches. Then I have sent you the picture with the whole unit.

18 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Mrs Piloncea,

Thanks for your feedback, and we’re sorry to hear you were disappointed with how your issue was handled.

When you first got in touch, we requested images showing the full unit so we could assess the damage properly. Once the images you provided were sent to the manufacturer, they asked for additional photos to verify the condition of the product in full. It was at that stage that marks consistent with paint splashes were identified across the unit, and as a result, the manufacturer rejected the original claim for replacement based on minor scratches.

We understand this was frustrating and not the outcome you were hoping for, but the decision was made following the manufacturer’s inspection process.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 5 sur 5 étoiles

Service

Quick delivery and quality product

22 septembre 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good afternoon Jon & Joan,

Thanks for the great feedback! We’re really pleased to hear your order arrived quickly and that you’re happy with the quality.

We're sure the Scudo matt black pop-up bath waste will look excellent once installed.

Thanks again for the review, it means a lot to us!

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 1 sur 5 étoiles

I returned the unwanted mirror

I returned the unwanted mirror, After week and weeks still did receive a refund, I will have to keep phoning the department, you had the returned item on the 14th September 2025, it is now the 13th October 2025, its a lot longer than 14 days, it was only processed on Friday 10th of October 2025. I do apologise, you received the parcel back on the 3 rd of October 2025, I have not received a email today confirming anything about my refund, I actually phoned your department for the second time to chase up my refund.

17 septembre 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Mrs Le-Calvez,

We're sorry to hear about the delay on your refund.

We can see your item came in to us and was restocked early last week. Please be aware that refunds can take up to 14 days after receipt of goods to process.

We'll have a chat with accounts this morning to see if we can speed up the process - thanks for your patience.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

UPDATED RESPONSE: We think there must be some confusion here, your order was placed with us on the 14th and it wasn't despatched until the 17th. We received the returned item over the weekend (on the 4th Oct) and it was fully restocked on Monday last week. All of which can be confirmed by the emails we sent out regarding the order.

You'll be happy to hear your refund has been processed with an email to confirm this morning.

No worries at all about the confusion, these things happen. Depending on the bank, the refund may take a short while to clear - we hope you have a lovely day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Good product bad delivery routine

Good product .
Delivery not so good as instructions said someone had to be hone to assist to unload , and that there will be a phone call 30 minutes before arrival.
Theŕ for I had to do arrangements at work, not suitable for the workplace

Never heard anything from courier, assistant not needed. Delivery done when I got home.

22 septembre 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Anna-Maria,

Thanks for your feedback, and we’re glad to hear you’re happy with the white gloss ceiling panels.

We’re sorry for the confusion around the delivery instructions. These panels are sent from the manufacturer using a courier that usually requires someone to be available to assist with unloading, and they’re meant to call ahead before arrival. It sounds like the driver didn’t follow those steps properly, and we completely understand the inconvenience that caused with your work arrangements.

We’ll be passing this feedback on to the courier to help improve their communication and delivery process.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 3 sur 5 étoiles

Watch out

Good panels but the company is not truthful about their thickness. Advertised as 10.5 mm, I tried buying an end cup of this size elsewhere and surprise it did not work. This forced me to buy from them again, pay an expensive delivery charge. Turns out the correct end size cap was 11.5. This information needs to be made freely available on the sellers website, so that the buyer knows what to expect.

17 septembre 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Mrs Rumyantseva,

Thanks for your feedback, and we’re glad to hear you’re happy with the panels, though sorry for the confusion around the sizing.

We’re not the manufacturer of the panels, they’re made by Showerwall, and we use the specifications provided by them. The panels are 10.5mm thick, but the trims are designed slightly wider to allow space for both the panel and the sealant used during installation.

Using trims from another supplier can cause fitting issues and would also invalidate the manufacturer’s warranty, so you did the right thing by choosing the matching ones in the end.

We appreciate you taking the time to share your experience, and we hope your finished installation looks great.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 4 sur 5 étoiles

Inadequate bath panel packaging led to…

Inadequate bath panel packaging led to two panels damaged on delivery, one was snapped in half !
Great panels and good company support but collection is the only way !

17 septembre 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Chris,

Thanks for your feedback, and we’re really sorry to hear your bath panels arrived damaged. We completely understand how disappointing that must have been.

We handle the distribution of these panels ourselves, and while damage in transit is thankfully rare, it was very unfortunate in this case. We’ll review the packaging used to see if any extra protection can be added to help prevent this happening again.

We’re glad to hear you were pleased with the panels and the support you received from the team, and we really appreciate your understanding.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 2 sur 5 étoiles

Bathroom Panels

Ordered first bathroom panel which came cracked in two places. The replacement came pretty quick to be fair but again the panel was cracked. As i didn't need a whole sheet and the second panel was cracked on a corner i was able to cut it to size and use it. THE POINT IS: why do they deliver 2.4 meter panels in flimsy cardboard. Instead, use some corner protection/thin polystyrene sheets and fragile tape. Surely its costing the company more replacing damaged products in transit which van drivers chuck around and also getting poor to average reviews in the mean time. The panels are really nice, just a shame the company doesn't pride itself.

6 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Loraine,

Thanks for your feedback, and we’re really sorry to hear about the condition your panels arrived in. We completely understand how frustrating that must have been.

The panels are distributed directly by the manufacturer using their own chosen packaging and courier service, so unfortunately we don’t have control over that aspect. That said, we always pass on feedback from our customers to help them improve their packaging and handling processes, and yours has been shared with them.

We’re glad you were still able to make use of the second panel and that you’re happy with the product itself.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good

Very good, delivered on the date I requested and good price

19 septembre 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Anthony,

Thanks for the great feedback! We’re really pleased everything arrived on the date you requested and that you were happy with the price too.

You know where we are if you need anything else!

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 5 sur 5 étoiles

Really good, nice and clear glass.

Really good, and nice and clear glass...

17 septembre 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Christine,

Thanks so much for your feedback!

We’re delighted to hear you’re happy with your Abacus wetroom panel and chrome channel. The clear glass gives such a clean, modern look and really helps to finish off a bathroom beautifully.

We really appreciate you choosing us and hope your new setup brings you many years of use.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 1 sur 5 étoiles

I was dubious about using a website I’d…

I was dubious about using a website I’d never heard of but after much searching they were the only company who had the taps I wanted. We knew these were being discontinued so we really pleased to find them and just thought we would go for it. As they would match the other taps I bought else where. However they have just called to tell me they don’t have the stock! I don’t understand why you would sell me something you don’t have. I will give them they rang promptly to tell me but I now have two sets of taps from other companies I can’t use because of this company.

24 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Mrs Rann,

Thanks for your feedback, and we’re sorry for the disappointment with your recent order.

As you mentioned, the tap purchased was an end-of-line item, with just one showing in stock. At the point of dispatch, we noticed the last one had already been sold previously but the stock level hadn’t updated as it normally would have. As soon as we spotted the discrepancy, we got in touch right away to let you know.

We completely understand how frustrating this must have been and we’re sorry we couldn’t fulfil the order on this occasion.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 4 sur 5 étoiles

Good quality products

Good quality products, great value for money.

21 juillet 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Andrew,

Thanks for the feedback, it means a lot to us!

We hope the Scudo Serena shower looks great once fitted and the fast fix kit helps to speed up the installation side too.

If you need anything else you know where we are Andrew.

Rubberduck Bathrooms Team 🛁

Noté 5 sur 5 étoiles

Rubberduck, quality at the cheapest prices

Jarred was absolutely brilliant. What I required for my project, Jarred went above and beyond to cater for my project requirements. Can’t fault the service I received from this company online. Amazing prices online where no one else could come close to. Saved a lot of money.

10 juillet 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Josh,

Thanks so much for the fantastic feedback!

We’re thrilled to hear Jarred was able to go above and beyond to help with your project.

It’s great to know you found what you needed at a price that couldn’t be matched. We love helping our customers save without compromising on quality, so we’re delighted this worked out so well for you.

Thanks again Josh - we’ll be sure to pass your kind comments on to Jarred, he’ll be very happy!

Rubberduck Bathrooms Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick and easy experience

I found what I wanted and went to the store. They loaded it into the car and sent the invoice via email. All went very smoothly.

18 août 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Afternoon David,

Thanks for the feedback, it means a lot to us!

It's great to hear everything went smoothly with the team in-store and we're happy we could get you sorted quickly.

You know where we are if you need anything else David.

Rubberduck Bathrooms Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Cracked basin no refund or replacement!

Unable to send a replacement item despite original purchase being damaged (cracked basin). Unfortunately I was unable to check for damage immediately on delivery due to August family holiday and checked on first day of return. Some flexibility around reporting damage in peak holiday season would be helpful. Never again!

18 août 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Gareth,

Thanks for your feedback, and we’re really sorry to hear about the cracked basin.

We do ask that any courier damage is reported within a reasonable timeframe after delivery, so we can arrange a replacement if necessary. Unfortunately, as the damage wasn’t flagged until several weeks later, it meant we weren’t able to arrange a replacement through the manufacturer.

It is difficult with when working with 3rd party couriers/suppliers but we’ll certainly take your comments on board regarding flexibility around peak holiday times.

We’re sorry this experience has left you disappointed.

Rubberduck Bathrooms Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant

Brilliant, always on time and available for queries.

18 août 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Bruno,

Thanks for the great feedback it means a lot to us!

We're really pleased to hear you’ve found us reliable and easy to get hold of for queries. We hope the tile backer kit works perfectly for your project.

You know where we are if you need us!

Rubberduck Bathrooms Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great item

Great item, and at the best price I could find! No issues

18 août 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Nenna,

Thank you very much for the kind feedback!

We're really pleased you found the tap you love and at the best price you can find too! The Scudo Core brushed bronze taps are really popular at the minute, we hope yours looks lovely once installed.

Thanks again Nenna, let us know if you need anything else!

Rubberduck Bathrooms Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect

Easy to order online, great customer service, fast delivery.

19 août 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Nathalie,

Thanks so much for your feedback!

We're really glad to hear ordering was easy, delivery was quick, and that you were happy with the service too. We hope the anthracite glass channels look the part once fitted.

Give us a call if you need anything else Nathalie!

Rubberduck Bathrooms Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very quick delivery

Very quick delivery, well packaged. Very happy with the products. I’ve ordered a few year ago a similar order and I can not fault the service and quality.

19 août 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Hi Lorenzo,

Thanks so much for your lovely feedback and for coming back to us again!

We’re really pleased to hear you’re happy with the products, packaging, and speedy delivery. It’s great to know the service and quality have been consistent for you over the years.

Next time give us a call Lorenzo, we like to look after repeat customers if we can!

Rubberduck Bathrooms Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very helpful

Very helpful
Item damaged
Replaced within 48 hours
Thank you.

19 août 2025
Logo de Rubberduck Bathrooms Ltd

Réponse de Rubberduck Bathrooms Ltd

Good Morning Marie,

Thanks for your feedback!

Sorry again that the item arrived damaged, but we’re really glad the team was able to get the replacement to you quickly.

Thanks again Marie, we hope to see you again!

Rubberduck Bathrooms Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus